Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen isäsuhde

M39
01.01.2016 |

Mitenkä merkittävä teistä tuo suhde on ja miten paljon se heijastaa parisuhteseen? Mie oon saanu sellasia kokemuksia, et naiset hakis itselleen isänsä kaltaista miestä. Pitääköhän tuo tuntemus miten hyvin paikkaansa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kasvanut suurimman osan elämästä ilman isää, ja suhteissa olen ollut mielelläni vähän vanhempien kanssa. Riippuu varmasti millainen se oma isäsuhde on.

N30

Vierailija
2/8 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ei yllätä, että ketään aihe palstalla kiinnostaisi. Ehkä tää on vielä sellanen asia, mistä ei uskalleta puhua tai sitä ei haluta hyväksyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on täydellinen vastakohta isälleni joka oli väkivaltainen vaimonhakkaaja.

Vierailija
4/8 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kasvanut suurimman osan elämästä ilman isää, ja suhteissa olen ollut mielelläni vähän vanhempien kanssa. Riippuu varmasti millainen se oma isäsuhde on.

N30

Kiitos vastauksesta. Niin miekin olen kasvanu ilman isää, mut omissa parisuhteissa tää asia on metityttänyt. Omalta kohdalta taas olen enemmänkin miettinyt suhdetta äitiini.

Vierailija
5/8 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on täydellinen vastakohta isälleni joka oli väkivaltainen vaimonhakkaaja.

Onko isäs kuollu? Oliko muutenkin täysin erilainen? Miten oli suhde lapsiin?

Vierailija
6/8 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni on kuollut ja mieheni on muutenkin täydellinen vastakohta luonteen ja ulkonäön puolesta. Mieheni ei voisi tehdä kenellekään pahaa tietoisesti eikä juo kuin harvoin maltillisesti. Kun sain tiedon isäni kuolemasta vuosia sitten en pahemmin järkyttynyt siinä vastaus isä-lapsisuhteeseen.

Vierailija
7/8 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni on kuollut ja mieheni on muutenkin täydellinen vastakohta luonteen ja ulkonäön puolesta. Mieheni ei voisi tehdä kenellekään pahaa tietoisesti eikä juo kuin harvoin maltillisesti. Kun sain tiedon isäni kuolemasta vuosia sitten en pahemmin järkyttynyt siinä vastaus isä-lapsisuhteeseen.

Eli ilmeisesti sitä suhdetta ei ollu oikein syntynytkään. Onko sulla sit ollu isäpuolta elämässä? Tunnetko pitäväsi jotain miestä miehen esikuvana?

Vierailija
8/8 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua isäni kaltaista puhumatonta, viinaan menijää. Hän edustaa perinteisiä arvoja, itse olen aika vapaamielinen. Olen ituhippi ja haluan miehen olevan samanlainen. Mutta on isässä piirteitä, joista pidän miehillä, eli tykkään "metsien miehistä", jotka viihtyy luonnossa eikä pidä kaupunkien melskeestä. Ulkonäkö voi olla luonnollisen nuhjuinen.