Missä kaikki hauskat ketjut?
Siis missä on kaikki hauskat ketjut av:lta? Täällähän on vain valitusta ja ikävää trollausta, ei edes mitään hauskoja trolleja, vaan tuollaisia negatiivisuudella ja ilkeydellä ratsastavia. Jokunen vuosi sitten täällä oli vaikka mitä hauskaa.. En ole pitkään aikaan palstaillut, onko meno nykyisin aina näin huonoa, vai ovatko kaikki vain juhlimassa uutta vuotta?
Kommentit (5)
Mä olen jatkuvasti tänään vastaillut hauskasti, muut eivät lähde mukaan. Tosikot!
Tosi tylsää. Voisi nyt joku edes jonkin pettämistrollin tekaista. Tai hei, taidankin kaivaa se jouluprovot ketjun ja ottaa sieltä ideaa, suurin osa niistä on käyttämättä. Harmi vain että kello on kohta 23.00.
Vierailija kirjoitti:
Tosi tylsää. Voisi nyt joku edes jonkin pettämistrollin tekaista. Tai hei, taidankin kaivaa se jouluprovot ketjun ja ottaa sieltä ideaa, suurin osa niistä on käyttämättä. Harmi vain että kello on kohta 23.00.
Mitä tapahtuu klo 23? T.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu klo 23? T.ap
Hoksasin että tänne on tullut rekisteröinti klo 23.00 eteenpäin, onko täällä silloin enää ketään? Mun uuden vuoden suunnitelmathan menee ihan mönkään!
T. ap
Täällä on vaan yksinäiset uv:n juhlijat paikalla. Ehkä huomenna kun muut palaa joukkoon saadaan hauskojakin darraketjuja.