Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei tajua millään, että jätin hänet!!

Vierailija
31.12.2015 |

Olen niin itkuinen ja väsynyt, etten pitkää stooria jaksa kirjoittaa. Mutta asia lyhykäisyydessään: mies on ollut viimeisen vuoden ajan minua kohtaan välinpitämätön ja muuttunut todella itsekkääksi. Ei huomioi minua mitenkään, ei kuuntele kun yritän keskustella, ei kosketa, ei halua seksiä.. Tuijottelee muita naisia, valehtelee, haukkuu, nakkaa kaiken huolet ja stressin minun päälleni. Pettää kaikki lupauksensa. Ei huomaa olemassaoloa kuin itse haluaa jne jne jne!!
Tänään ilmoitin miehelle, että haluan erota. Ansaitsen, haluan ja vaadin parempaa! Miehen kanssa olen yrittänyt viimeisen vuoden aikana keskustella parisuhteen tilasta monesti. Ei vaikutusta. Mies ei kuule, ei näe tai reagoi..
Ilmoitin, että tästä päivästä lätien olemme sinkkuja molemmat. Ja huomenna keskustellaan lisää, kumpi muuttaa pois ja minne.. Minä menen tänään baariin yksin viettämään uuttavuotta, enkä piru vie aio olla pahoillani jos saan miehiltä ansaitsemaani huomiota.. Vuotta 2016 en aio enää kuluttaa itseäni miesten kynnysmattona, mies saa nyt lähteä etsimään ''arvoistansa naista'' jostain muualta. Minä sitä en ole, enkä halua olla enää tuntiakaan..

Nyt mies ei ymmärrä ollenkaan, miksi minä haluan erota. Mikä meillä muka on pielessä! Roikkuu, yrittää tunkea lähelle ja olla ystävällinen... Eikö tuo mies ihan tosissansa ymmärrä, että olen VUODEN yrittänyt selittää mikä tässä parisuhteessa on vikana.. Miten voi olla mahdollista, että mies herää vasta tässä vaiheessa? Mitä ihmettä tuolle nyt sanoa, että tämä oli nyt ihan tosissaan tässä ja baarissa ei tarvitse laahata perässä/järjestää kohtausta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ymmärtää, se ei vaan halua että sä lähdet, kun sitten joutuu näkemään vaivaa uuden kynnysmaton hankintaan.

Vierailija
2/6 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on aika lyhyt aika loppujen lopuksi. Miksi et antaisi miehelle nyt mahdollisuutta jos toinen nyt yrittää. Eikai uskonut että lähtisit...ja siksi heräsi vasta nyt todellisuuteen. Eipähän jää sinuakaan harmittamaan että mitä olisi käynyt jos olisit antanut mahdollisuuden. Ootteko minkä ikäsiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssasi samassa tilanteessa, mutta en ole vielä pistänyt poikki. Meillä on vuokrasopimuksen irtisanomisaika ongelmana. Olet varmasti tehnyt parhaan mahdollisen päätöksen ja ei muuta kuin eteenpäin. Se ei kauaa kirpaise vaikka nyt siltä tuntuisi.

Eiköhän mieskin pian tajua tilanteen. Ehkä parasta mennä jonnekin mistä ei osaa sua ihan heti tänään etsiä.

Isot tsempit ja hauskaa iltaa!

Vierailija
4/6 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi on aika lyhyt aika loppujen lopuksi. Miksi et antaisi miehelle nyt mahdollisuutta jos toinen nyt yrittää. Eikai uskonut että lähtisit...ja siksi heräsi vasta nyt todellisuuteen. Eipähän jää sinuakaan harmittamaan että mitä olisi käynyt jos olisit antanut mahdollisuuden. Ootteko minkä ikäsiä?

Vuosi on todella pitkä aika ihmisen elämässä. Mies on osoittanut voivansa kohdella sinua todella huonosti, joten ero on todella hyvä idea.

Vierailija
5/6 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meneehän siinä hetki tajuta, että toinen on tosissaan. 

Vierailija
6/6 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Mä olen sanonut miehelle ainakin 10 kertaa, että haluan erota. Mitään ei ole vielä tapahtunut.