Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuosi 2015 oli kyllä seksin osalta oikein "huippuvuosi"

Vierailija
31.12.2015 |

Sain tasan kerran, huhtikuun 29. pvä. Viimeseen puoleen vuoteen ei enää edes halauksia tai suukkoja. Ei kosketuksia. Ei mitään. Tätäkö se on ensi vuosikin. Mä kuolen kosketuksen puutteeseen :(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan huono panemaan. Syväkurkku ja anaali haltuun, miehetkin vaativat nykyisin monipuolisuutta ja taitoa kumppaniltaan.

Vierailija
2/29 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut kertaakaan. Viimeksi kesällä 2014, tuntuu pahalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua ap. Mulla aika sama tilanne. Kotona on ollut seksiä viimeksi kesäkuussa, koko vuonna neljästi. Näin on jahkunut vuosia. En kestänut enää vaan otin rakastajan.

Vierailija
4/29 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran maksullisella ja hän kysyi että koska olen viimeksi saanut kun tulin niin nopeasti. Valehtelin että pari kuukautta sitten.

Vierailija
5/29 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan huono panemaan. Syväkurkku ja anaali haltuun, miehetkin vaativat nykyisin monipuolisuutta ja taitoa kumppaniltaan.

voi kuule. Mies olisi saanut mitä vaan. Rakastajan mukaan hän saa parempaa suuseksiä kuin koskaan. Peppuunkin saa panna. Osa miehistä vain pihtaa.

Vierailija
6/29 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kesällä 2002.

nimim. parisuhteessa

Vierailija
7/29 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munki eksälle olis ollut noita ja mitä vaan tarjolla jos ois kelvannut. Mutta kun ei kelvannut, niin nyt onkin sitten jo eksä.

Vierailija
8/29 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee mä pääsin neitsyydestäni ja seksi yli 100 kertaa. Oli sitä jo puutteessa oltu yli 30 vuotta.

Vierailija
9/29 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olikin, harrastin mieheni kanssa seksiä kerran heinäkuussa JA kerran elokuussa! Viime vuonna ei kertaakaan.

Vierailija
10/29 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi kuule. Mies olisi saanut mitä vaan. Rakastajan mukaan hän saa parempaa suuseksiä kuin koskaan. Peppuunkin saa panna. Osa miehistä vain pihtaa.

Todennäköisesti et siis vain muuten osaa panna tai et ole seksikäs. Miehetkin vaativat laatua nykyisin. Salille treenaamaan!

Vierailija
11/29 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen harrastanut seksiä viimeksi kaksi vuotta sitten. Suudellut viimeksi 1,5 vuotta sitten. Sinkkuna elelen ja perheestä haaveilen.

Vierailija
12/29 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Käteenveto on kivempaa.

Vierailija
13/29 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kesällä 2012 ja heti perään keväällä 2015. Näillä mennään.

Vierailija
14/29 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti et siis vain muuten osaa panna tai et ole seksikäs. Miehetkin vaativat laatua nykyisin. Salille treenaamaan!

No, ei tuo mieskään mikään adonis ole. Ylipainoa löytyy reilusti ja tietokone vetää puoleensa kuin magneetti. Joten nauraisin, jos tuo ilmoittais mulle että mun pitäis mennä salille treenaamaan jotta saisin seksiä. Minussa on tällä hetkellä tuolle ihan tarpeeksi laatua.

Ap

Vierailija
15/29 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen harrastanut seksiä viimeksi kaksi vuotta sitten. Suudellut viimeksi 1,5 vuotta sitten. Sinkkuna elelen ja perheestä haaveilen.

Mä olen kuitenkin aviossa ja elelen mieheni kanssa saman katon alla. Lapsetkin niin isoja etteivät enää häiritse yöelämää. Silti seksiä on vähemmän kuin monilla sinkuilla. 

Ap

Vierailija
16/29 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei tuo mieskään mikään adonis ole. Ylipainoa löytyy reilusti ja tietokone vetää puoleensa kuin magneetti. Joten nauraisin, jos tuo ilmoittais mulle että mun pitäis mennä salille treenaamaan jotta saisin seksiä. Minussa on tällä hetkellä tuolle ihan tarpeeksi laatua.

Ap

Mutta sinä haluat miestäsi, joten miehesi ei tarvitse tehdä mitään. Miehesi taas ei halua sinua, joten ongelma on siis sinussa. Sinä et tyydy, joten miehesikään ei pidä tyytyä.

Vierailija
17/29 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olikin, harrastin mieheni kanssa seksiä kerran heinäkuussa JA kerran elokuussa! Viime vuonna ei kertaakaan.

Meillä oli edellisvuonna seksiä peräti 3 kertaa. 

Ap

Vierailija
18/29 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta sinä haluat miestäsi, joten miehesi ei tarvitse tehdä mitään. Miehesi taas ei halua sinua, joten ongelma on siis sinussa. Sinä et tyydy, joten miehesikään ei pidä tyytyä.

Juu, en tyydy kovin kauaa. Otan eron ja etsin uuden miehen. Saa ukko etsiä uuden laadukkaan naisen (minkä löytämistä kyllä vähän epäilen). Alkaa olla mun mitta täynnä. Salille en mene, en usko että sillä saan seksiä. Kyse ei ole mun ulkonäöstä, usko tai älä. Kyse on siitä, että tuo on täysin addiktoitunut tietokoneeseensa. 

Ap

Ap

Vierailija
19/29 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että ei yhtään kertaa seksiä vuonna 2015. Onhan tässä tietysti muutama tunti vielä aikaa korjata asia.

Ikisinkkumies

Vierailija
20/29 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4x 6kk:n aikana. Sinkku.