Voisinko edellyttää saavani seksiä kerran viikossa?
Miltä kuulostaisi systeemi, jossa kerran viikossa todella panostaisin seksisessioon pukeutumalla seksiasuun meikkiä ja hiuksia unohtamatta, suunnittelisin jonkun uuden jutun jne. kun lapset ovat nukkumassa? Niin voisinko edellyttää mieheltä osallistumista sessioon? Ja että edes esittäisi kiinnostunutta minun mielikseni?
Kommentit (21)
Mikä vitun ihmishirviö edellyttä seksiä? EI TARKOITTAA EI, KUSIPÄÄ!
Jos on liian suuria odotuksia, tulee valtavia pettymyksiä. Mitään ei kannata ennalta olettaa ja/ tai edellyttää. Parisuhdeasioissa on parasta keskustella kaikista asioista etukäteen.
Et tietenkään voi edellyttää, mutta mä voin paikata sun miestä. Kerran viikossa kuulostaisi oikein hyvältä
Minulta voisit, mutta en edusta kaikkia miehiä. Lopettaisin, ja olen lopettanukin, suhteita jossa ei voisi edellyttää toisen vaivautumista yhteisen ilon eduksi. Siihen lasken mukaan ettei kumpikaan sorru sipsiä mussuttavaksi, siideriä/kaljaa kittaavaksi sohvaperunaksi, ainakaan moneksi kuukaudeksi. Enkä ole ymmärtänyt miksi niin monet jäävät vuositolkulla roikkumaan kuolleisiin suhteisiin.
Vain minun näkemys, kukin tavallaan.
Mutta kyllä mä ajattelen sillä tavalla, etten halua olla miehen kanssa joka ei edes useimmilla kerroilla halua tuollaisessa olla mukana ja tarjota mulle sellaista vastapainoa lapsiperhe-elämälle jollaista haluan. Siis sitä vastapainoa. Ap
Niin ja siis ei mulla ole syytä uskoa, ettei mies haluaisi tuollaista, en vain ole varma kun en ole ennen kokeillut ja olen pessimismi joka miettii aina huonojakin vaihtoehtoja. Ap
Niin ja päätin nyt tästä lähtien tehdä noin joka viikko koko ensi vuoden! Ap
...paitsi sillä viikolla kun on kuukautiset. Joten vain 3 kertaa kuussa, ei mielestäni ole ainakaan liikaa. Mies toki saa pillua muulloinkin kun haluaa, mutta silloin saa itse olla aloitteellinen. Ap
Sanoin seurustelun aloittaessamme, että jos jos mies pihtaa (ilman oikeaa syytä, haluttomuus ei ole kun silti voi antaa ilolla toiselle vaikka suuseksiä), on se yhtä kuin petos minua kohtaan ja sellaiseen en ole sitoutunut. Kuten en pettämiseen, väkivaltaan tai muuhunkaan kaltoinkohteluun. Toimii.
Naisilla on kyllä aivan sairaita käsityksiä pettämisestä. Noh, kuten sanonta kuuluu, hulluissa ei kannata kulliaan uittaa. Puhumattakaan, että alkaisi seurustella sellaisen kanssa.
Kyllä kerran viikossa pitäisi seksiä saada, jos vakisuhteessa elää eikä kumppanilla ole fyysistä sairautta, joka oikeasti estää.
Mutta jos olisin miehesi, en niin niistä seksihepenistä välittäisi, ne ovat lähinnä naurettavia vain. Ja meikki sotkee, eikä tukkaan ainakaan mitään lakkaa johon jää käsi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kerran viikossa pitäisi seksiä saada, jos vakisuhteessa elää eikä kumppanilla ole fyysistä sairautta, joka oikeasti estää.
Mutta jos olisin miehesi, en niin niistä seksihepenistä välittäisi, ne ovat lähinnä naurettavia vain. Ja meikki sotkee, eikä tukkaan ainakaan mitään lakkaa johon jää käsi kiinni.
Ne nostavat omaa itseluottamustani tilanteessa, jolloin olen itse aktiivinen...ja ovat heti selvä merkki miehelle että nyt todella haluan panostaa asiaan. En käytä ikinä mitään hiustököttejä enkä sotkevia meikkejä. Ja mies
Osaa kyllä arvostaa seksikkäitä asuja...koska mulla on hyvä kroppa. Ap
En sinuna pidättäis henkeäni miehen innostumista odotellessa. Nimimerkillä terve kolmekymppinen mieheni ei ole suostunut seksiin kuin kerran viimeisen kahden kuukauden sisällä.
Sulla on likainen ja haiseva toosa, ei mies sellaista halua! :D
Vierailija kirjoitti:
Sulla on likainen ja haiseva toosa, ei mies sellaista halua! :D
Höh, on se tähänkin asti halunnut mutta ajattelin jotenkin taata sen ainakin kerta viikkoon... Että itse ainakin teen kaikkeni sen eteen että seksiä on säännöllisesti ja ettei se muodostu tylsäksi. Tässä on jo yli 10v suhde takana. Ap
Kerran viikossa on kyllä liian vähän, meillä nussitaan päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Kerran viikossa on kyllä liian vähän, meillä nussitaan päivittäin.
Minä teen tuollaisen aloitteen kerran viikossa, mies voi tehdä vaikka joka muu päivä ja aina suostun. Ap
Et voi. Happy new year.