Olihan happaman näköisiä porukkaa tuolla leipäjomossa
En tiennyt että täällä sellaista onkaan. Mutta eilen ohitin sen ja kyllä oli niin naama-nutturalla meininkiä. Mikseivät ole iloisia kun saavat apua? Hymy ei maksa mitään. Sitäpaitsi osoittavat mieltään kun kökkivät siinä jonossaan. Varmasti tuon jakelun voisi järjestää esim. vuorolappujen mukaan.
Kommentit (12)
Jos rahat ei riitä ruokaan niin ei siinä hymyilytä. Sulleko pitäis hymyillä? Olisit lahjoittanut rahaa niin varmasti olisivat kiittäneet ja hymyilleet.
Vierailija kirjoitti:
Happaman näköisiä porukkaa? Mikä numero sulla oli äidinkielestä?
On mikä on mutta ainakin leivässä olen pysynyt. Ap
Mä en edes käy leipäjonoissa vaikka saan tukia osa-aikatyön palkan lisäksi koska mulla ei ole tarvetta käydä.
Olitko ainoa joka hymyili jonossa?
Jos se oli hapanleipäjono?
Ranskanpullajonossa olikin sitten iloisempi ilme.
Vierailija kirjoitti:
Jos rahat ei riitä ruokaan niin ei siinä hymyilytä. Sulleko pitäis hymyillä? Olisit lahjoittanut rahaa niin varmasti olisivat kiittäneet ja hymyilleet.
Enpä usko. Olisivat vain vieneet rahat ja uhkailleet päälle. Sehän on köyhäin tapa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mikä on mutta ainakin leivässä olen pysynyt. Ap
Varmaankin, saahan niillä tukirahoilla leipää ostettua.
Minä taas tiedän muutaman, jotka pihiyttään käyvät leipäjonoissa, vaikka ei oikeasti olisi tarve siihen. No toki itse ajattelevat, että on tarve, kun säästyvät rahat voi sitten käyttää johonkin muuhun.
Mitä, eikö elämä olekaan musikaali? Onko tosiaan niin että köyhät eivät hymyile kuin hangon keksit ja pistä sinulle tanssiesitystä kiitokseksi pystyyn kun kävelet ohi?
Elämme synkkiä aikoja, koko stadi on täynnä totisia ihmisiä, mököttäjiä.