Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisyys on oma valinta

Vierailija
31.12.2015 |

Paljon täällä puhutaan yksinäisyydestä. Muistakaa että yksinäisyys on oma valinta, luonnollinen valinta eikä siitä pidä syyllistää muita. Jos haluaa sen loppuvan hankkii itselleen seuraa. On tietty ryhmä joka nauttii yksinäisyydestä ja häiriintyy muista. Ne ihmiset ovat olleet niitä ns. vanhoja piikoja. vanhoja poikia tai ärsyyntyneitä vanhempia ketkä häiriintyy muista eli yksinkertaisesti vaan ärsyyntyvät muista ihmisistä. Se on ihan luonnollinen asia ja on aina ollut eli ei ole mikään uus juttu.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys on jokaisen OMA valinta piste!!! 

Sinä voisit valita, ettet ole noin tyhmä.

Vierailija
22/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valinta, perkele!!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono. Keskustelu on väsähtänyttä jo toisella sivulla. Kehitä juttua vielä. Ensi kerralla parempi, eiks jee?

Vierailija
24/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys on varmasti valintojen summa, mutta ei oma valinta.

Minä esimerkiksi koen että syitä yksinäisyyteen on asuminen maaseudulla, useat muutot ja se etten tykkää käyttää alkoholia. Nämä ovat minun valintojani jotka ovat tehneet sen että ystävyyssuhteet ovat jääneet.

Vierailija
25/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha, asia selvä. Valitsen sinut ystäväkseni, kuinkas tästä eteenpäin?

Vierailija
26/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys EI nimenomaan ole oma valinta. Yksin oleminen voi. Termistö ap:lla pahasti sekaisin....

Miksi yksinäinen ei hanki seuraa? Mikä siinä on niin vaikeeta? 

Niin. Ap, kerropas mistä sitä seuraa hankitaan, niin lähden sinne heti.

Vierailija
27/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valintapiste on yhdyssana, tollo!

Vierailija
28/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on täynnä paskaa näköjään. Tulin käväisemään ja eipä taas tarvitse tulla pitkään aikaan.

Vierailija
29/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen huomannut. Niin yksinäisille ei kelpaa toinen yksinäinen seuraksi. Kaveriksi.

En tarkoita pillunnälkäisiä miehiä, joille kelpaa kuka vaan suostuu panemaan.

Vierailija
30/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ne sun "kaverit" Ylilaudalla ja CoDia pelatessa ei ole oikeesti sun kavereita.

Vierailija
31/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys ja yksin oleminen ovat tosiaan kaksi aivan eri asiaa. Yksinäisyys on tunne ja yksin oleminen on tila. Eri ihmiset tuntevat eri tavoin. Jollekin yksinäisyyden tunne syntyy siitä, että ei ole puolisoa. Toisella taas voi olla puoliso, mutta tuntee silti itsensä yksinäiseksi, koska ei ole yhtään ystävää. Kolmannella voi olla sekä puoliso että ystäviä, mutta ei yhtään nk sydänystävää, jolle voisi purkaa mieltään, ja hän tuntee itsensä sen vuoksi yksinäiseksi. Neljännellä ei ole puolisoa eikä sydänystävää, mutta on kavereita ja/tai sukulaisia eikä hän tunne itseään yksinäiseksi. Mulla ei ole puolisoa eikä sydänystävää, mutta on sukulaisia, ystäviä ja kavereita. Tuntisin itseni yksinäiseksi vain autiolla saarella ja vasta sitten, kun saaren viimenenkin apina on kuollut.

Vierailija
32/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys on trendisana jolla tehdään rahaa. Siitä siinä on kyse. 

Vierailija
33/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen huomannut. Niin yksinäisille ei kelpaa toinen yksinäinen seuraksi. Kaveriksi.

En tarkoita pillunnälkäisiä miehiä, joille kelpaa kuka vaan suostuu panemaan.

Kyllä mä toivoisin että mulla olisi jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita kaverini kanssa ja että kemiat natsaisi. Pelkkä yksinäisyys ei ihan riitä yhdistäväksi tekijäksi, varsinkaan enää nyt kun olen jo oppinyt pärjäämään ilman seuraakin.

Vierailija
34/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys EI nimenomaan ole oma valinta. Yksin oleminen voi. Termistö ap:lla pahasti sekaisin....

Sen saat kuule ihan itse miettiä, jos edes aivosolusi riittävät sellaisen toiminnon kuin ajattelun suorittamiseen..

Miksi pitää olla noin ilkeä? Ei tuolla asenteella ainakaan uusia ystäviä saa, jos olet jokaiselle uudelle tuttavalle yhtä tympeä.

Vierailija
35/41 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen saat kuule ihan itse miettiä, jos edes aivosolusi riittävät sellaisen toiminnon kuin ajattelun suorittamiseen..

Miksi pitää olla noin ilkeä? Ei tuolla asenteella ainakaan uusia ystäviä saa, jos olet jokaiselle uudelle tuttavalle yhtä tympeä.

Tuon takia moni yksinäinen on yksinäinen. Ilkeän luontensa vuoksi. 

Vierailija
36/41 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt todellakaan tarkoita pahalla mutta missä nämä yksinäiset ovat? Itse olen lähtökohtaisesti sellainen että kaikki otetaan mukaan, eikä keskitytä tutustumisessa täysin epäolennaisiin seikkoihin kuten ensi kohtaamisen kiusallisuuteen yms. Muutenhan kukaan ei koskaan ystävystyisi.

En silti tapaa (mielestäni?) koskaan ketään yksinäisyydestä kärsivää, joten peitelläänkö tätä niin vahvasti, vai istuvatko yksinäiset kotona tms?

Kaikilla on paljon annettavaa toisille, ja yksinäisyys ei välttämättä johdu siitä etteikö joku osaisi olla hyvä ystävä.

Vierailija
37/41 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy siihen että joillakin ei ole kavereita on peilissä. Hyvät tyypit saavat kyllä kavereita. 

Vierailija
38/41 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy siihen että joillakin ei ole kavereita on peilissä. Hyvät tyypit saavat kyllä kavereita. 

Laukoo eräs yksinäinen, näemmä.

Vierailija
39/41 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä, kiva juttu. Tallenna tekstisi jonnekin ja katso sitä vanhuksena.

Aika alhainen kommentti.

Vanhuksena et enää ehkä rajoitteidesi takia pysty edes yrittämään ystävyyksien rakentamista.

Nuorempana voit ainakin yrittää. Jos et mitään asialle edes koita tehdä, niin syytä itseäsi siitä ettet edes yrittänyt, kun mahdollisuus siihen on koko ajan nokkasi edessä.

Vierailija
40/41 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä tyyppejä joilla on selkärankaa ja empatiakykyä, valitettavasti usein käytetään hyväksi muiden toimesta. Olen tehnyt sen empiirisen havainnon, että ilkeillä, itsekeskeisillä ja muista piittaamattomilla rääväsuilla on paljon kavereita ja usein vieläpä puoliso. Moni oikeasti hyvä tyyppi (muiden kuin oman näkemyksen mukaan), ei vaan pääse sisälle porukoihin. He löytävät yleensä yhden tai kaksi ystävää mutta kaveriporukoihin ei tällaisilla ihmisillä yleensä ole mitään asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän