Mitkä ihanina pidetyt asiat eivät säväytä sinua?
Minä aloitan:
- Rusetit
- Merkkilaukut
- Peep-toe -kengät
- Ruusut
- Ilotulitukset
- Kireiksi bodatut miehet
- Ananastukka
... näitähän löytyisi :D
Kommentit (223)
-Fazerin sininen
-Vallilan verhot yms
-Tekoripset
-Putous
-Urheilu
Vaaleanpunainen väri aikuisilla. Ja missään, oikeestaan.
Hörsötykset ja blingbling.
Pitkät hiukset kenelläkään, minusta näyttävät aina epäsiisteiltä.
Marimekon unikkokuosi. Ei ainakaan vaatteissa.
Täällä ainakin pidetään ylipainoa ihanana, mutta hyi helvetti läski nainen kuvottaa. Ja olen hetero nainen.
Uusi omakotitalo postimerkin kokoisella vuokratontilla, satojentuhansien velkataakka, kaksi katumaasturia, koira ja kolme lasta. Lähipiirin nuorilla melkein kaikilla näin. En voi ymmärtää mikä siinä velanotossa ja ylitsevuotavassa elämäntyylissä viehättää.
Ehkä olen liian älykäs tähän elämään.
- pienet vauvat
- merkkilaukut
- tekokynnet- ripset- tai hiukset
- viinit
Viini ja kuohuviini. Hyi hitto miten pahaa!
- Ehdottomuus ja täydellinen ymmärrättömyys muiden eriävää elämäntyyliä tai mielipiteitä vastaan.
- Kiitos-ihmiset
- Sopulimaisuus
- Vaikeasti selitettävä, mutta koetetaan. Voimakas luonteinen egoisti-idiootti joka heittää typeriä seksistisiä ja rasistisia heittoja vaikka sauna-illassa ja eritoten ympärillä hekottavat myötäilijä ihmiset, jotka tuijottavat suu typerässä virneessä tätä idioottia kuin rakastuneena. Usein ihmiset osallisina tähän tilanteeseen ovat miehiä.
- Videot tai kuvat julkkiksesta, kuninkaallisista tai poliittisista henkilöistä virallisella vierailulla, heidän ympärillään nuoleskelevat ihmiset kestovirne päällä kuin mailman kaunein hetki olisi tässä ja nyt. En ylipäätänsä ymmärrä julkisuus-statusta, pidän kaikkia tasa-arvoisina.
Lapsiin liittyvät asiat. Tällä palstallakin monesti säälitellään jotain hardcore-velaa, kun ei saa koskaan lapsenlapsia. Niin kuin ne ennen vaivalloiseksi koetut lapset siitä ihanammaksi muuttuisi kun itse on vanhempi, tapoihinsa pinttyneempi, väsyneempi ja ehkä sairaampikin.
meillä on unelma-likke ei säväytä
eikä näytä säväyttävän kovin monia muitakaan...
mielenkiintoinen keskustelu tuossa linkissä muuten.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2468338/pressan_uudenvuodenpuhe?page=1#c…
"Hemmottelu", siis esim. kampaaja tai kosmetologi. Hustenleikkaus on ihan rutiinitoimenpide jotta ulkonäkö säilyy siedettävänä, sen vuoksi myös se kosmetologi saa kaivaa sitkeät mustapäät pärstästäni pois silloin tällöin. Ei se ole mitään hemmottelua, en tartte hienoa tilaa, en musiikkia, enkä halua että joku eukko läästii mun päänahkaa tai naamaa eroottista sivelyä muistuttavalla tavalla, kiusaannun siitä lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Kiira Korven tai Scarlet Johanssonin ulkonäkö. T. mies 25
No just näin. Kiira Korven älytön hehkutus on yököttävää, samoin Anna Abreun ja Sannin ulkonäön ylistäminen.
m24
Kukkakimput
Iltapäivälehdet (en ikinä osta)
Hajuvedet
Meikit (ihohoitotuotteet kyllä, mutta ei meikit tyyliin luomivärit jne)
"Kunnon pihvi"
Rusetit, rimpsut, pitsi
Vierailija kirjoitti:
Hienot tittelit , hieno koulutus ,menestys .
Mitä ihmettä mahtaa tämänkin kirjoittajan päässä liikkua? Elämänkoululaisen katkeruutta? Ihan niin kuin koulutus hankittaisiin sitä varten, että voidaan kehua sillä kuinka hieno koulutus on hankittu.
Vierailija kirjoitti:
Joka ainoa suomalainen muusikko,koomikko ja näyttelijä -ärsyttäviä ja surkeita melkein poikkeuksetta kaikki.
Niin ja suomi-urheilijat. Joka lajissa. Ällöä!
Fitness-intoilu.Hyi helvetti!
Kalja ja alkoholi yleensäkin. Tupakka kuuluu kans tähän settiin... ei "nappaa" sit yhtään.
Makkara, pasta, sushi,juurekset, idut,siemet yms sellainen roska.
Rap-musiikki... ja sen esittäjät. .. YÄK,Cheek!
Machoilu, kaksimieliset jutut ym mauttomuus....
Mitähän kirjoittaja mahtaa syödä ja mitä on siemet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ainoa suomalainen muusikko,koomikko ja näyttelijä -ärsyttäviä ja surkeita melkein poikkeuksetta kaikki.
Niin ja suomi-urheilijat. Joka lajissa. Ällöä!
Fitness-intoilu.Hyi helvetti!
Kalja ja alkoholi yleensäkin. Tupakka kuuluu kans tähän settiin... ei "nappaa" sit yhtään.
Makkara, pasta, sushi,juurekset, idut,siemet yms sellainen roska.
Rap-musiikki... ja sen esittäjät. .. YÄK,Cheek!
Machoilu, kaksimieliset jutut ym mauttomuus....
Mitähän kirjoittaja mahtaa syödä ja mitä on siemet?
Eiköhän tuossa liene kyse sienistä. Punaista lihaa varmaan
- Se, että ei laiteta jouluksi joulukuusta, koska "siitä tulee niin paljon roskaa"...varsinkin lapsiperheissä outoa
- ei laiteta jouluksi koristeita, koska niiden pois laittamisessa on niin kova työ
- laitetaan joulukoristeet jo hyvin varhaisessa vaiheessa, eikä sitten varsinaisena jouluna enää jakseta katsella...vaan revitään ne pois mahdollisimman nopsaan
- somessa roikkuvat ihmiset
- selfie-addiktit
- Perseensä kuvaajat. Belfie = mitä helv...iä. Kuvaan persettäni ja laitan kuvan nettiin. - Haloo, onko ketään kotona???
- Muodin perässä orjallisesti vaeltavat ihmiset: pakko saada, vaikkei rahaa oliskaan
- puolisonsa pettäjät. - Miksi seurustella, jos edes housut ei pysy jalassa?
- saunaillat ja alkoholin kanssa läträily
- känniset
- hifistely erikoisilla ruoka/mauste/suola ym. valinnoilla
- kammottavan rumat Buddha-epäjumalapatsaat kodin olohuoneessa
- Jooga /Meditaatio.
- Maksulliset naiset ja miehet
- Itsekkyys ja "minulla on oikeus"-kulttuuri
- neuroottinen shoppailu-into. Ostetaan vaatteita ym. kamaa, joita ei edes tarvita tai juurikaan käytetä. Myydään sitten kirpparilla polkuhintaan
- valittavat ihmiset, joilla asiat ovat ihan hyvin, mutta tyyliin kuuluu marista jokaisesta pienestä asiasta
- vihreät, jotka susien hyysäämisellä vaarantavat pikkulasten hengen
- liian helposti eroavat ihmiset
139: Sä siis tunnet ihmisiä, joiden mielestä mm. pettäminen, känniset ihmiset, helposti eroaminen ja itsekkyys on nimenomaan ihanaa? Aika outoa, mä en tunne ensimmäistäkään. Ei ollut tarkoitus luetella kaikkea, mikä maailmassa ärsyttää, vaan sellaisia juttuja, jotka on muiden mielestä tosi cool, mutta itsestä ei lainkaan.
blogit
valkoinen sisustus
merkkilaukut
sisustus elämänsisältönä
ihmiset, jotka ovat julkkiksia koska ovat naineet julkkiksen(sta)
instagram ja kaikki selfiepelleily
pusipusi-julkisivu (sisältää yleensä ihan yhtä vittumaisen ihmisen kuin itse)
terv n28