Mitkä ihanina pidetyt asiat eivät säväytä sinua?
Minä aloitan:
- Rusetit
- Merkkilaukut
- Peep-toe -kengät
- Ruusut
- Ilotulitukset
- Kireiksi bodatut miehet
- Ananastukka
... näitähän löytyisi :D
Kommentit (223)
-lähes kaikki median lakkaamatta hehkuttamat miespuoliset julkkikset
-ylipäätään kaikki miehinen kuvasto jota mediassa glorifioidaan
-yli-imelät rakkauslaulut
-lähes kaikki suomalainen musiikki
-lapset ja ydinperhe-elämä
-sopulimentaliteetti
-television ohjelmatarjonta aika lailla kokonaan
-yliviljellyt aforismit
Shoppailu
Romanttiset komediat
Cheek
Ruska
Prinsessaunelmat
Muoti
Vierailija kirjoitti:
Kylpylät. Ah, niin ihanat ja rentouttavat. Parhaita ovat nämä mainoskuvat, jossa ihanan rentoutuneennäköisiä ja laitettuja ihmisiä lilluu aromaterapiavedessä. Todellisuudessa kylpylässä näytät räjähtäneeltä, haiset floorilta, väistelet kirkuvia lapsia, ihastelet leikkaamattomia karvojasi ja selluliittejä. Tästä on rentoutuminen kaukana.
Leffoissa käyminen. Sinne aina haluaa, mutta paikan päällä tulee olo miksi tulin tänne.
tyy
Onneksi kylpylöissä ja elokuvissa ei ole pakko käydä, jos ei halua. En usko, et sua kukaan pakottaa, rahaakin säästyy kun et käy. Kylpylöitä on muuten hyvin paljon erilaisia: On näitä ns. perhehelvettejä ja sitten on niitäkin, joissa on tosi hiljaista ja rauhallista eikä lapsia juurikaan.
Floorilta ei kylpylöissä haise, kloorilta kyllä, näin myös uimahalleissa. Mä en muuten oo koskaan ihastellut karvojani ja selluliittejäni kylpylässä, vaan menen sinne uimaan, saunomaan ja viihtymään.
Elokuviin meneminen muuten vaan on musta vähän ihmeellistä. Itse saatan käydä leffassa tosi harvoinkin, koska menen katsomaan vain niitä leffoja, jotka mua kiinnostaa. Tylsät leffat jätän kokonaan väliin.
*Ruskettunut iho, luontaisesti tumma sävy ei huonolta näytä ollenkaan mutta me vaaleat näytämme mielestäni paremmalta jopa kalpeina
*Lasten jumalointi. Mielestäni hyvä iäkäs yksilö on arvokkaampi kuin ns tyhjä paperi -lapsi
*pitkät kynnet, erityisesti tekokynnet, ei vaan mitään järkeä
* Korkeat korot kengissä, sama kuin yllä, epäkäytännöllistä
* Tarve olla ihailtu netissä. Ihmiset elää niille kauniille kommenteille, kun salilla rakennettu takamus saa photoshopin jäljiltä ihastusta tuntemattomalta, mikä merkitys?
Muka hienot ulkomaiset suklaat, kotimaiset ovat oikeasti parempia.
Mukahienot muutkin ulkomaiset jutut, vain koska vaikeammin saatavilla ja kalliimpia, esim. import cokis.
Vierailija kirjoitti:
Julki-imetys on mielestäni ällöttävää, mutta eihän sitä saa sanoa kun se on niin luonnollista. Niin on munkin puska mut ei sitäkään voi esitellä missä vaan.
Ketä sä tuokit sun puskalla?
Jos olet nainen, muista että tuut häpeämään tuota kommenttia, jos susta tulee äiti. Tuskin tulee..
Vierailija kirjoitti:
Lyhyeksi kynityt hiukset naisella
Tämä on ehkä suurin turn off mitä voi olla. Älkää pliis naiset leikatko niitä hiuksianne.
Liiallinen naisellisuus
*Pitkät kynnet
*korkkarit
*mekko tai hame-ja kaunis pusero
*muodissa roikkuminen-> omassa ja lasten pukeutumisessa
*kallis auto ( varsinkin jos velaksi ostaa, mitä järkeä?)
Vierailija kirjoitti:
Mungo-Annan ulkonäkö. Kissat. Samppanja. Liika laihuus naisella ja toisaalta liian isot rinnat. M25
No ei kyllä mitään, mikä on "liian" jotain, pidetä söpönä tai hyvänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylpylät. Ah, niin ihanat ja rentouttavat. Parhaita ovat nämä mainoskuvat, jossa ihanan rentoutuneennäköisiä ja laitettuja ihmisiä lilluu aromaterapiavedessä. Todellisuudessa kylpylässä näytät räjähtäneeltä, haiset floorilta, väistelet kirkuvia lapsia, ihastelet leikkaamattomia karvojasi ja selluliittejä. Tästä on rentoutuminen kaukana.
Leffoissa käyminen. Sinne aina haluaa, mutta paikan päällä tulee olo miksi tulin tänne.
tyy
Onneksi kylpylöissä ja elokuvissa ei ole pakko käydä, jos ei halua. En usko, et sua kukaan pakottaa, rahaakin säästyy kun et käy. Kylpylöitä on muuten hyvin paljon erilaisia: On näitä ns. perhehelvettejä ja sitten on niitäkin, joissa on tosi hiljaista ja rauhallista eikä lapsia juurikaan.
Floorilta ei kylpylöissä haise, kloorilta kyllä, näin myös uimahalleissa. Mä en muuten oo koskaan ihastellut karvojani ja selluliittejäni kylpylässä, vaan menen sinne uimaan, saunomaan ja viihtymään.
Elokuviin meneminen muuten vaan on musta vähän ihmeellistä. Itse saatan käydä leffassa tosi harvoinkin, koska menen katsomaan vain niitä leffoja, jotka mua kiinnostaa. Tylsät leffat jätän kokonaan väliin.
Ilmeisesti katsot leffat ennakkoon jossain muualla kuin teatterissa, koska aina tiedät etukäteen, että ne ovat hyviä. Vai onko niin, että mikä sua kiinnostaa, vaikket sisältöä täysin tunnekaan, on automaattisesti hyvää?
Vierailija kirjoitti:
- Kalliit, uudet autot: mulle auto on vain auto ja sitä parempi mitä halvempi.
- Rikkaat tai komeat miehet: en halua elää kenenkään rahoilla eikä komeus tee muhun vaikutusta. Huumorintajua sen sijaan arvostan.
- Lapset: tarviiko perustella?
- Seksi: mulle tosi tylsää jyystämistä kun en saa miehen kanssa orgasmia. Masturbointi voittaa 6-0.
- Parisuhde ylipäänsä: vaikea ymmärtää, miten se on ihmisille niin tärkeää. Suhteessa oleminen ei oo ainakaan mua koskaan tehnyt sen onnellisemmaksi, pikemminkin vaan hankaloittaa elämää.
- Luonnossa liikkuminen: ulkona on aina liian kylmä, kuuma, tuulista tai sateista. Viihdyn parhaiten sisällä.
- Kaikki eksoottiset herkut: tavallinen, suomalainen kotiruoka on musta vaan parasta.
- Muoti: ei oo koskaan kiinnostanut.
- Optimismi: pessimisti ei pety.
- Matkustelu: en nykyisin enää jaksa kiertää museosta toiseen. Kaikki paikat on loppujen lopuksi aika samanlaisia, joten mieluiten pistän nekin rahat johonkin muuhun.
- Liikunta: liikun vain, ettei perse liikaa levähtäisi. En nauti siitä ollenkaan, mieluummin mässyttäisin karkkia sohvalla.
- Amerikkalaiset, romanttiset komediat: plääh.
- Sosiaalinen kanssakäyminen: oon niin erakko luonteeltani, että ihmiset lähinnä imee voimia (perhettä lukuunottamatta, enkä niitäkään jaksa 24/7).
- Omakotitalo: liikaa hommaa, en jaksaisi. Kerrostalon ylin kerros on paras asumismuoto.
Uskomattoman samankaltainen olet kuin minäkin! Paitsi itse jonkun verran pidän liikunnasta ja ulkoilusta, ja haluaisin matkustella. Ainakin talvisin jonnekin aurinkoon, mutten voi kun olen köyhä opiskelija.
Alkoholi ja biletys. Nämä siis mun ikäsillä ainakin niin upeeta olevinaan. En ymmärrä, kun itse jo teinimpänä, siinä 15-vuotiaana tuli biletettyä, että miten vieläkin kaverini (joista monet nuorempana, joskus 13v. aloittaneet) jaksavat. N kohta 20v.
Vierailija kirjoitti:
Vetyperoksiiniblondi
Solarium
🐽
Vihaan kielipoliiseja, mutta se taitaa olla peroksidi.
Vierailija kirjoitti:
*Ruskettunut iho, luontaisesti tumma sävy ei huonolta näytä ollenkaan mutta me vaaleat näytämme mielestäni paremmalta jopa kalpeina
*Lasten jumalointi. Mielestäni hyvä iäkäs yksilö on arvokkaampi kuin ns tyhjä paperi -lapsi
*pitkät kynnet, erityisesti tekokynnet, ei vaan mitään järkeä
* Korkeat korot kengissä, sama kuin yllä, epäkäytännöllistä
* Tarve olla ihailtu netissä. Ihmiset elää niille kauniille kommenteille, kun salilla rakennettu takamus saa photoshopin jäljiltä ihastusta tuntemattomalta, mikä merkitys?
Samaa mieltä kaikista paitsi rusketuksesta.
Perfektionismi. Moni vaan väsyttää itsensä ja uupuu. Lopputulos saattaa olla huonompi kuin tasasen ok:ta tulosta tekevillä.
Vauvat
Lapset
Laihat miehet
Kireät housut miehillä
Meikki miehillä
Pitkät hiukset miehillä
Johnny depp
robert pattison
Uggit