Mitä tehdä yksin uutena vuotena?
En haluaisi olla kotonakaan herkuttelemassa ja katsomassa leffoja, sitä on tullut harrastettua ihan riittämiin viime päivinä. Tuntuu että seinät kaatuu päälle ja tulen hulluksi.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ootko hauskaa seuraa? Voisin lähteä sun kanssa baariin jos asut pk-seudulla :)
T. 28v nainen
En oo aapee, mutta mitä hittoa on "hauska seura"?
Sopiiko, että tulisit kulissiseuraks, jotta AP voisi turvallisesti iskeä miehiä?
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla kotonakaan herkuttelemassa ja katsomassa leffoja, sitä on tullut harrastettua ihan riittämiin viime päivinä. Tuntuu että seinät kaatuu päälle ja tulen hulluksi.
Oon 14v. Ja oon yksin kotona, mulla ei oo mitään ruokaa eikä televisiota. Aattelin vaan ruveta nukkuun.😪
Vierailija kirjoitti:
Ai siis mitä tehdä? Höh. Vaikka mitä. Lähde vaikka keskustaan kuluttamaan aikaa elokuvissa, museossa, teatterissa tai vaan kierrellä kauppoja. Happihyppely lenkkipolulla tai jokin muu liikunta voisi myös kuulostaa mukavalle mässäilyn jälkeen. Tai sitten lainaa kirjastosta hyvää luettavaa, aloita vaikka sukkien neulominen, ryhdy kokoamaan palapeliä jne.
Aikaa voi viettää mitä ihanimmilla tavoilla :)
Kiva ny kun ite oon 14v. Ei ole mitään kulkuvälinettä millä mennä minnekkään. Lähin kauppa on 5km päässä eikä se varmaan ole edes auki. Kotitielläni ei ole edes katuvaloja ja lähin naapuri on 500m päässä. ;(
Onko ap lomalla jos viime aikoina on vain herkutellut ja katsellut leffoja?
Mee Virgin oiliin katsomaan Amorphista. Mä menisin heti, jos olisi lapsenvahti. Keikoille voi hyvin mennä yksinkin
Vierailija kirjoitti:
Kai kunta pitää ilotulituksen, jota voi katsoa jossain sillalla tai puistossa tai torilla? Mene sinne muiden mukaan katselemaan. Sitten kotiin valamaan tinaa.
No ei täällä kaupunki ainakaan mitään ilotulitusta järjestä.
Menen katsomaan keikkaa, ehkä Gloriaan. Keikalle on ihan ok mennä yksinkin, varsinkin jos paikka on täynnä ja itse sulautuu massaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siis mitä tehdä? Höh. Vaikka mitä. Lähde vaikka keskustaan kuluttamaan aikaa elokuvissa, museossa, teatterissa tai vaan kierrellä kauppoja. Happihyppely lenkkipolulla tai jokin muu liikunta voisi myös kuulostaa mukavalle mässäilyn jälkeen. Tai sitten lainaa kirjastosta hyvää luettavaa, aloita vaikka sukkien neulominen, ryhdy kokoamaan palapeliä jne.
Aikaa voi viettää mitä ihanimmilla tavoilla :)Kiva ny kun ite oon 14v. Ei ole mitään kulkuvälinettä millä mennä minnekkään. Lähin kauppa on 5km päässä eikä se varmaan ole edes auki. Kotitielläni ei ole edes katuvaloja ja lähin naapuri on 500m päässä. ;(
No voi kauheeta...Oikein 5km lähimmälle kaupalle, eikä edes katuvaloja ja oikein 500 metriä lähinpään naapuriin, ja huutonaurua hymiöineen perään. :D
Onhan tässä nyt aikaa suunnitella pippaloita melkein kokonainen vuosi. Ihan turhaan etukäteen murehtia, pääseekö minnekään. Hyvä tietysti alkaa jo ajoissa suunnitella, niin ehtii varmasti.
Uvna mökille ryyppään josuan kanssa
Kai kunta pitää ilotulituksen, jota voi katsoa jossain sillalla tai puistossa tai torilla? Mene sinne muiden mukaan katselemaan. Sitten kotiin valamaan tinaa.