Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaateostoksia inhoavat, miten hoidatte homman?

Vierailija
30.12.2015 |

Minä siis inhoan vaateshoppailua. Se on ihan käsittämättömän typerää hommaa. Olen ratkaissut ongelman ostamalla nettikirppiksiltä tietyn merkkisiä vaatteita, joiden sopivuuden olen oppinut arvioimaan. Niitä sitten käytän keskimäärin tyytyväisenä.

Nyt työ vaatii vähän siistimpää lookia eikä yhtään huvita lähteä ostoksille. Ja joku pukeutumisneuvoja - hyi olkoon.

Miten te muut toimitte kun shoppailu ei kiinnosta mutta pukeutua pitäsi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan kaiken netistä. Mä olen ilmeisesti hyvin standardikokoinen kun koko 36 sopii aina, ja sen mikä malli sopii kropalleni osaan arvioida sovittamattakin kuvasta.

Vierailija
22/26 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikaupat, tuttu merkki, jonka malli sopii (ostan samaa mallia ja kokoa useita värejä). Suosin merkkejä, jotka pitävät samaa perusmallistoa (mm. marimekon raitapaidat). Pikkareita mulla on 10kpl samanlaisia, samoin ritsikoita jne.

Lisäksi käytän samoja vaatteita vuosikausia.

nim. sovituskopissa viimeksi hääpuvun kanssa viime vuosituhannella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alkanut inhota vaateostoksia lihottuani keski-iässä. Ennen jopa nautin niistä, mutta kun 160 cm ja 85 kg tantan päällä kaikki näyttää vain jonkun manaatin ympärille käärityltä lainapeitteeltä, niin eipä paljon innosta. No, tilaan telttatunikoita ja isojen tyttöjen housuja netistä sitten vaan.

Vierailija
24/26 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isorintainen ja kapealanteinen, joten shoppailu on työlästä. Lisäksi olen aika tarkka tyylistäni. Siksi loppujen lopuksi valikoituu ihan tietyt merkit, joita käytän. Ja sitten ostan 'varastoon', kun joku juttu toimii.

Vierailija
25/26 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä teen sitäkin, että katselen kauppojen valikoimaa netistä. Monilla liikkeillä on nykyään nettikauppa tai mutuen esitelty mallistoa netissä. Kun siellä on joku sopivan näköinen vaate, menen sinne ja teen täsmäiskun esim. Stockalla juuri sen merkin osastolle ja katson, onko kuvassa ok:lta näyttänyt vaatekappale oikeasti ok.

Vierailija
26/26 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen kierrätyskeskuksesta ison pussillisen muutamalla eurolla, ei niin haittaa jos jotkut ei olekaan sopivia kun eivät maksa juuri mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän