Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen lukkoseppä

Vierailija
30.12.2015 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko munat lukossa?

Vierailija
22/25 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukkosylinterin takana oleva korotuspala on kulunut eikä sylinterinpää ota siihen enää kiinni.Poistin palan,sylinteri lyheni hieman mutta lukko toimii.Voitelin kaiken myös.Tarvitset ristikärkitaltan ja tavallisen.Ensin poistat kilvet,sitten lukkosylinterit.Pala irtoaa tässä vaiheessa.Jos haluat tehdä viimesen päälle,uudet sylinterit maksaa n.200€.Vääntönupillinen 50€ halvempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abloyn vanha riippulukko ei aukea avaimella, edeltävästi ei mitään merkkejä toimintahäiriöistä. Avain kääntyy lukossa, mutta lukko ei aukea. On kokeiltu öljytä ja nitkutella, onko muuta tehtävissä kotikonstein..? Kiitos avusta :)

Vierailija
24/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi yksi kysymys. Minkä takia lukkoseppien hinnoissa on niin suuria eroja? Pyysin Tampereella https://kodinplaza.fi/ kautta tarjouksia lukkoliikkeiltä uudesta ovisilmästä ja halvin oli 70 euroa ja kallein 120 euroa. Eikös lukkosepät tilaa tarvikkeet samasta paikasta vai onko työssä noin suuri ero?

Vierailija
25/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Mua kiinnostaisi että onko perinteinen Abloy lukkopesä mahdollista tiirikoida auki ilman että lukkoon tulee mitään vaurioita.