Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravitsemusterapeutille menossa, kokemuksia kaivataan!

Vierailija
30.12.2015 |

Olen menossa ravitsemusterapeutille hakemaan apua syömisongelmiini. Voisiko joku vähän kertoa, että mitä siellä yleensä tapahtuu (ekalla kerralla)? Kyseessä yksityinen ja ihan omasta halustani olen menossa. En saanut mitään ohjeita. Pitääkö olla ruokapäiväkirja tms mukana heti? Mitä kysytään? Punnitaanko siellä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravitsemusterapeutit antavat ohjeensa virallisten suositusten mukaan. Jos poikkeavat tästä säännöstä, saavat potkut.

Koskee muuten kaikkia terveydenhoitohenkilökuntaa.

Mitä tarkoitat virallisilla suosituksilla? Mun ravitsemusterapeutti käski mun karpata. En totellut. Toki tein muita hyödyllisiä muutoksia.

Vierailija
22/24 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies määrättiin menemään kun ei saisi käyttää kahvia jne jos käyttäisi lääkkeensä. Tyrkytti kommunistien perseissä uineita luomujötteitä jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravitsemusterapeutit antavat ohjeensa virallisten suositusten mukaan. Jos poikkeavat tästä säännöstä, saavat potkut.

Mitä tarkoitat virallisilla suosituksilla? Mun ravitsemusterapeutti käski mun karpata. En totellut. Toki tein muita hyödyllisiä muutoksia.

Valehtelet

Vierailija
24/24 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et tiedä virallisia suosituksia, niin tuskin voit sanoa, että sua on kehotettu karppaamaan, et siitäkään ymmärrä. Valehtele edes asiasta, josta tajuat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi