Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hih mun mies on hellyyttävä...

Vierailija
30.12.2015 |

Me ollaan joku aika eri paikkakunnilla ja mies ruinaa lähettämään alastonkuvia :D
En todellakaan ole mikään kedon kaunein kukkanen, mutta miehen mielestä kuulemma ihan älyttömän haluttava. Mulla on kuulemma niin ihana takapuoli ja tissit... No, molemmat roikkuu ja lontolla. Mutta silti haluaa mun kuvia.
Ehdotin, että kattos vaikka netistä, mutta NE kuvat ei kuulemma viisaria väräytä, tuntemattomat muikkelit.

Tuntuupas hyvältä olla näin haluttu! Toisaalta alan epäilemään miehen järkeä ja arvostelukykyä :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman naisen alastonkuvat on aina kivoja. Meitä miehiä voi ilahduttaa todella helposti.

Vierailija
2/10 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on myös kiva näyttää kavereille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa hyvä mieli tästä jotenkin :) mullakin on siis toivoa saada joskus ihana mies :)

Vierailija
4/10 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole lihava vaan vähän rehevä.. Mut mä lähettelen kanssa mun miehelle kuvia. Mä otan lähikuvia:) nii ei läskit.. Tai siis muodot nii haittaa.

Vierailija
5/10 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, kyllä on iso ongelma, hih!

Vierailija
6/10 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne voi kans laittaa kuvia ilahduttamaan meitä palstan miehiä ;)

Vierailija
7/10 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih, kyllä on iso ongelma, hih!

Niin, tää oli tämmönen vähän pöhkö ha höpsö aloitus. En voi sille mitään, että näen tässä aika paljon koomisia piirteitä, kun kaljuuntuva keski-ikäinen mies vonkaa rupsahtaneelta emännältään jotain vähän seksiin viittavaa ikävissään. :D

Olen onnellinen miehestäni. :)

Ap

Vierailija
8/10 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotin, että kattos vaikka netistä, mutta NE kuvat ei kuulemma viisaria väräytä, tuntemattomat muikkelit.

Tuntuupas hyvältä olla näin haluttu! Toisaalta alan epäilemään miehen järkeä ja arvostelukykyä :D

Joo lähetä vaan, niin seuraavaa kertaa ei tarvi, kun löytyy ne sunkin kuvat netistä. Älkää nyt rakaat naiset olko näin tyhmiä.

Vierailija
9/10 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne voi kans laittaa kuvia ilahduttamaan meitä palstan miehiä ;)

Minä kanssa olen muijalta pyytänyt tissi, pillu ym. Kuvia, mutta ei ikinä lähetä, eikä halua muutenkaan näytellä tissejä eikä pillua.

Mistä saisi uuden muijan mikä olisi avomielinen ja estoton?

Enkä kyllä nettiin lataisi niitä kuvia.

Vierailija
10/10 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet laittaa naisensa alastonkuvat nettiin? Jotenkin ei mene läpi. Ihana mies sulla ap 😍