Onko jonkun mielestä MA Numminen hyvä laulaja?
Mihin perustuu hänen arvostettu asemansa säveltaiteilijana?
PS. Kyllä, laulan itekin paremmin.
Kommentit (143)
Numminen on vienyt huonouden sille tasolle, että vaatii taitoa olla niin huono. Se tekee Nummisen huonoudesta hyvän ominaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Numminen on vienyt huonouden sille tasolle, että vaatii taitoa olla niin huono. Se tekee Nummisen huonoudesta hyvän ominaisuuden.
Eikö tällä kriteerillä Matti Nykänen ole vielä parempi artisti?
M. A Numminen on ennen soolouraansa ollut arvostettu muusikko mm. tango yhtyeissä. Ikäänkuin vastapainoksi tälle aloitti soolouransa laulamalla puhelinluetteloa läpi....
Joo, minä soitan harmonikkaa on ihana!
Numminen kuulostaa siltä miltä tarkoittaakin kuulostaa. Tuntee oman äänialansa, ja saa kurkustaan sen kuuloisia kiekauksia mihin pyrkiikin. Ja esityksissä on kiinnostavuutta ja särmää.
On hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka saisin rikki kookospähkinän on myös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Nykänen laulaa kuten laulaa siksi, ettei paremmin osaa. Numminen taas pystyy vetämään tarkoituksellisesti överiksi, koska hän on oikeasti taitava muusikko.
MA on loistava taiteilija! Miksi pitää olla nuttura niin tiukalla joillakin? Ihan sama, jos kysytään, onko Justin Bieber jonkun mielestä hyvä laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka saisin rikki kookospähkinän on myös!
Samoin "Yes sir, olen boogie".
M.A. Nummisen paras tuotanto kulkee Organ-yhtyeen nimen alla.
Esiintyjä hän on pikemminkin. Lapset tykkäsivät Herra Huun hahmosta, minä ja lapset tykättiin Gommista ja Pommista( M.A. ja Pedro Hietanen), Pikku kakkosessa kun olivat. Ja Auto synnyttää on myös mainio biisi.
Kuka on lukenut MAN:n ja filosofi Esa Saarisen kirjan Terässinfonia?
Hyvä opus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykänen ei tehnyt sitä tietoisesti ja harkiten.
Numminen oli hajoittamassa suomea. Hän teki sen rahasta ja omahyväisyydestä. Nytkin paskiainen jollottaa mainoksissa dollarin kuvat silmissä. Sellainen aatteen mies.
Ei laulajan tarvitse aina olla hyvä, että laulu olisi hyvä.
Mitähän M.A. ajattelee menneistä vuosista?
"Jänikset maailmankartalle" oli hirveää aivopesua Moskovan hyväksi, vaikka hauska lastenseikkailu onkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän M.A. ajattelee menneistä vuosista?
"Jänikset maailmankartalle" oli hirveää aivopesua Moskovan hyväksi, vaikka hauska lastenseikkailu onkin.
Tuskin osaa hävetä. Raukkamainen tyyppi.
Koska suomessa mielenterveyspalveluista ei olla koskaan oikein välitetty. Annetaan mieluummin MA Nummisenkin tyyliselle tapaukselle kitara ja oma TV-ohjelma.