Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla menee vähän ruokaan rahaa, minkälaisia ruokia teette/syötte?

Vierailija
30.12.2015 |

Miellä on 4-5 henkinen perhe + pari kissaa, ja ruokakauppaan menee varmasti vähintään tonni kuussa. Meillä kaikki syö esim. jugurtteja ja vanukkaita aamu- ja iltapalaksi, ja lämmin ruoka tehdään kerran päivässä, ei yleensä mitään kovin monimutkaista koska minä olen töissä monesti viiteenkin niin ruoka pitää saada äkkiä, eli voi olla vaikka kalapuikkoja ja ranskiksia, ne ei maksa paljon, mutta aina sitä rahaa kauppaan vaan menee kun pitää ostaa kaikki muukin sälä, maidot, leivät, voi. leikkeleet... ei syödä edes paljon salaattia vaikka pitäisi, hedelmiä vaihtelevasti ja herkkujakin tulee ostettua, ja joskus esim. muroja.
Mies syö aamulla aina kaurapuuroa, mutta minä ja lapset ei syödä puuroa, eli pitää jotain muuta olla.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari purkkii maitorahkaa, pari-kolme ruokalusikkaa kreikkalaista vai turkkilainen (no se karvanaamamies) jogurttia + mustikoita + vaniljasokerii tl tai pari. Siinä on 4-5 henkilön iltaherkku.

Vierailija
82/82 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko keskivertoperhe tosiaan näin järjestelmällisesti vai onko tähän ketjuun hakeutuneet vain ne vastaajat, joiden perheessä ruokapolitiikka on mietitty vimpan päälle?

Todellako kaikki laittavat aamupalaksi aina puuroa ja leipovat sitten sämpylät puuron jämät hyödyntäen? Ja viikonloppuisin käytetään tuntikausia seuraavan viikon ruokalistan suunnitteluun kauppojen tarjoukset hyödyntäen? Lisäksi tehdään viikon ruokaostokset ja valmistetaan laatikkoruokia kolmeksi päiväksi ja pakasteesen asti. Vanukasta ei syödä, vaan välipalaksi tarjoillaan pilkottuja kauden juureksia. Lounaaksi ei osteta valmissalaattia, vaan mukaan otetaan iltapalaksi aromipesässä haudutettua bataattikeittoa. 

Huh, minusta ei tähän kaikkeen kyllä taida olla. Väsähdin jo pelkästä ajatustyöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän