Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jonka kaikki exät ovat mt-ongelmaisia

Vierailija
30.12.2015 |

Siis periaatteessa ihan täyspäisen oloinen mies. Tunnen miehen 2 exää ja yhden säädön ja kaikilla on / oli mt-ongelmia. Toinen exä bipo ja bulimikko, eläkkeellä alle 30-vuotiaana. Jälkimmäinen exä oli aluksi ihan iloinen ja energinen, mutta suhteen aikana sairastui tosi pahaan masennukseen ja alkoi näyttää anorektikolta, sitten jätti miehen ja voi paljon paremmin, laiha tosin on yhä. Säätö oli jo päällepäin aika epävakaan oloinen. Nyt mies on erään hiirulaismaisen naisen kanssa joka on alkanut pukeutua miehen exien tyylisesti, ennen oli hippimäinen ja nyt hänestä on tullut "sexy" samalla lailla kuin miehen exät, tyyli näyttää hänellä jotenkin päälle liimatulta ja epäluontevalta, hänkin vaikuttaa jotenkin masentuneelta.

Mietin vaan mistähän tuo johtuu että mies seurustelee vain mieleltään järkkyneiden naisten kanssa!?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on itsekin outo. Ei kaikkea näe päällepäin.

Vierailija
2/21 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä mt-ongelmia alkaa tulla vasta siinä suhteessa? Sen miehen myötä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea narsisti saa ainakin kaikki osapuolet sairaaksi.

Vierailija
4/21 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä hän on sellainen empaattinen ja herkkä ihminen joka tuntee vetoa jotenkin herkkiin ja/tai haavoittuvaisiin naisiin. Ei sellaisessa välttämättä mitään vikaa ole. 

Toisaalta toki on olemassa sekin mahdollisuus, että tuo mies on jotenkin hyvin manipuloiva ja jopa aiheuttaa niitä mt-ongelmia naisille.

Vierailija
5/21 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo exät ovat voineet paremmin suhteen päätyttyä eli varmaankin miehellä on osuutta. Heistä toinen oli mt-ongelmainen (diagnosoitu) jo suhteen alussa, toisella diagnosoitiin masennus suhteen aikana, suhteen alussa hän näytti vielä voivan varsin hyvin.

Ap

Vierailija
6/21 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään että mies on myös naureskellut kavereilleen sitä miten saa aina olla masentuneiden naisten "hoitsu".

Ap

Vierailija
7/21 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyisin erossa miehestä. Yleensä varsinkin jos suhteen aikana sairastuu mieleltään todella pahasti niin sillä toisella osapuolella on suuri osuus asiassa. Kuulostaa manipuloivalta paskalta tuo mies ja varsinkin tuo nauraminen naisilleen kertoo aika paljon minkälainen mies loppupeleissä on. On osannut alkuun olla hurmaava ja nostaa toisen jalustalle ja pikkuhiljaa alkanut piikittely ja vähättely.

Vierailija
8/21 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ovat hulluja. Kyse on siitä, ottaako diagnosoidun vai diagnosoimattoman hullun. Sitä paitsi jos ikää on yli 30, ei jäljellä enää ole kuin niitä diagnosoituja hulluja.

Vierailija
9/21 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on se joka tekee sairaaksi. Ihan kuin olisit kirjoittanut minun miehestä, tuo viimeinen kuvaus naisten pukeutumistyylistä vain ei sopinut kuvaan. Minun mies on kuitenkin pikku hiljaa alkanut ymmärtämään miten suhteessa voi olla ja miten ei, että hänessäkin voi olla vikaa. 

Vierailija
10/21 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on se joka tekee sairaaksi. Ihan kuin olisit kirjoittanut minun miehestä, tuo viimeinen kuvaus naisten pukeutumistyylistä vain ei sopinut kuvaan. Minun mies on kuitenkin pikku hiljaa alkanut ymmärtämään miten suhteessa voi olla ja miten ei, että hänessäkin voi olla vikaa. 

Millainen hän sitten on? Mitä hän tekee että kumppanit voivat huonosti?

Vierailija
11/21 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varmaan miespuolinen vastine niille naisille, jotka aina löytävät jostain ne väkivaltaiset alkoholistit.

Vierailija
12/21 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kyse on ymmärtääkseni lähinnä miehen huonosta itsetunnosta ja herkkyydestä sekä läheisriippuvaisuuteen taipuvasta luonteesta. Mies ylireagoi monenlaisiin asioihin (haukkumista, erolla uhkailua, juomista jne.). Se on sellaista tunteiden kanssa jojoamista äärilaidoista toiseen. Vuosien myötä tilanne on helpottanut eikä mies ole yhtään niin hankala kuin oli joskus.

Vierailija
13/21 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että mies etsii tahallaan (tai tiedostamattaan) "hauraita" naisia joita on ehkä näennäisen helppo hallita, miehellä ehkä huono itsetunto? Luulee että "heikompi" nainen on helpompi pitää suhteessa eikä se karkaa?

Vierailija
14/21 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kyse on ymmärtääkseni lähinnä miehen huonosta itsetunnosta ja herkkyydestä sekä läheisriippuvaisuuteen taipuvasta luonteesta. Mies ylireagoi monenlaisiin asioihin (haukkumista, erolla uhkailua, juomista jne.). Se on sellaista tunteiden kanssa jojoamista äärilaidoista toiseen. Vuosien myötä tilanne on helpottanut eikä mies ole yhtään niin hankala kuin oli joskus.

Jos suhteen toinen osapuoli sairastuttaa toisen niin luulisi että se vaatisi järjestelmällistä ja jatkuvaa manipulointia eikä vain pelkästään keskenkasvuista käytöstä...?

Vierailija
15/21 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on itsekin mt-ongelmainen

Vierailija
16/21 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ylitulkintaa aika monella tässä ketjussa.

Itse olen nainen, ja olen seurustellut vakavasti viisi kertaa. Neljällä näistä miehistä on jokin pollapuolen diagnoosi. En ole mielestäni sairastuttanut heitä enkä ole etsimällä etsinyt heikkoja kumppaneita, joita voisin hallita. Päinvastoin olen rakastunut herkkiin, älykkäisiin, luovilla aloilla työskenteleviin miehiin.

Yksi on diagnosoitu suhteemme aikana, yksi suhteemme jälkeen ja kaksi ennen suhdettamme. Se, jolla ei ole (tai ei ainakaan silloin ollut) diagnoosia, oli seurustelukumppanina kaikkein "hulluin".

Nykyisen kumppanini kanssa olen ollut kymmenen vuotta ja meillä on kaksi lasta. Hän on erittäin hyvä ja huomaavainen kumppani, joka "sairastui vahvuuteensa" niin kuin naisten kohdalla sanottaisiin.

Vierailija
17/21 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ylitulkintaa aika monella tässä ketjussa.

Itse olen nainen, ja olen seurustellut vakavasti viisi kertaa. Neljällä näistä miehistä on jokin pollapuolen diagnoosi. En ole mielestäni sairastuttanut heitä enkä ole etsimällä etsinyt heikkoja kumppaneita, joita voisin hallita. Päinvastoin olen rakastunut herkkiin, älykkäisiin, luovilla aloilla työskenteleviin miehiin.

Yksi on diagnosoitu suhteemme aikana, yksi suhteemme jälkeen ja kaksi ennen suhdettamme. Se, jolla ei ole (tai ei ainakaan silloin ollut) diagnoosia, oli seurustelukumppanina kaikkein "hulluin".

Nykyisen kumppanini kanssa olen ollut kymmenen vuotta ja meillä on kaksi lasta. Hän on erittäin hyvä ja huomaavainen kumppani, joka "sairastui vahvuuteensa" niin kuin naisten kohdalla sanottaisiin.

Mies kuuluu mutkan kautta lähipiiriin enkä pitäisi tätä keskustelua ylitulkintana tässä tapauksessa, mies kun tosiaan jopa vitsailee aiheesta itse.

Exiään hän usein syytteli hulluiksi ja sekopäiksi riitojen sattuessa, vedoten siihen että heillä oli mt diagnoosi ja miehellä itsellään ei, eli nämä naiset olivat siis väärässä koska "eivät ole täyspäisiä". Kuitenkin ainakin toinen existä on erittäin fiksu, älykkäämpi kuin mies, ja aikaisempikin exä oli ihan normaalilla älyllä varustettu.

Suhteet eivät ole olleet kovin tervehenkisiä, kun mies ei pidä kumppania tasavertaisena itsensä kanssa.

Mulla on todellakin sellainen kuva että mies hakeutuu tarkoituksella mt-ongelmaisten, tai mt-ongelmille alttiiden naisten seuraan jostain syystä.

Itsellään ei tosiaan ole mitään diagnoosia, mutta tuntuu juovan usein liikaa viinaksia ja sekoilevan kännissä pahemman kerran. Hoitaa kyllä työt jne ja on päällisin puolin mukava.

Ap

(tiedän että mt-diagnooseja on todella monella ja ne eivät sinänsä kerro ihmisestä juuri mitään, ko. miehen toiminta ei vaan ole ihan normaalia mielestäni)

Vierailija
18/21 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asuu? Kuulostaa tutulta...

Vierailija
19/21 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajan pointin, mutta tosiaan haluan muistuttaa, että diagnooseja on monenlaisia, ja nykyään se, että osaa hakea apua ja hoidattaa itsensä kuntoon, voi olla vastuullisen kumppanin merkki.

Noita aloittajan kuvailemi naisia kuulostaisi yhdistävän ennen kaikkea huono itsetunto. Ehkä itsevarmemmat naiset antaisivat pakit kyseiselle kultakimpaleelle.

T. 16.

Vierailija
20/21 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän aloittajan pointin, mutta tosiaan haluan muistuttaa, että diagnooseja on monenlaisia, ja nykyään se, että osaa hakea apua ja hoidattaa itsensä kuntoon, voi olla vastuullisen kumppanin merkki.

Noita aloittajan kuvailemi naisia kuulostaisi yhdistävän ennen kaikkea huono itsetunto. Ehkä itsevarmemmat naiset antaisivat pakit kyseiselle kultakimpaleelle.

T. 16.

Pakithan tuo lopulta sai molemmilta exiltä ja ainakin toinen heistä on nykyään ihan kunnossa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan