Tajusin miesmaustani vihdoin sen minkä
Moni lyhytkin nainen on tajunnut. Miehen on hyvä olla naista pidempi tai edes lähelle samaa pituutta. Olen siis tosi pitkä nainen. Just päättyi tapailusuhde minua 20 cm miehen kanssa. Juttu ei päättynyt pituuteen, mutta se oli yksi juttu joka haittasi mua koko ajan. Jatkossa maksimissaan 5 cm lyhyempi mies. Edellinen aviomieheni oli just sen 5cm lyhkempi ja se oli ihan ok.
Sanokaa mitä sanotte, mutta näin se on.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Ja pituutesi on...?
Olen itse 188cm. Ja ei, en pelannut koripalloa naisten joukkueessa.
Itse olen 162cm ja vaimoni 193. Ei ole ollut ongelma kunhan pitää sellaisia keittiötikkaita mukana.
Itse en 260cm naisena deittaile kuin muunsukupuolisia tanskalaisia jotka syntyneet naisina ja ajelleet kaikki hiukset pois.
Olen samaa mieltä, paitsi että vain 15cm pidempi mies tuntuu auttamatta lyhyeltä. Olen 170cm. Kerran kun ison miehen makuun pääsi, niin ei oikein vähempi riitä. Tosi harmillista. Toki sitten jos 185cm mies on roteva, tilanne on parempi. Mut jokin väh. 190cm pituudessa on sellainen ratkaiseva juttu. Tykkään katsella miehen silmiin ylöspäin.
N39
Vierailija kirjoitti:
Itse en 260cm naisena deittaile kuin muunsukupuolisia tanskalaisia jotka syntyneet naisina ja ajelleet kaikki hiukset pois.
Sama!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pituutesi on...?
Olen itse 188cm. Ja ei, en pelannut koripalloa naisten joukkueessa.
Harmin paikka, kun oon 180, mutta satun pitämään sun pituisista naisista. :( Kirottua, että jäin liian lyhyeksi.
-eri
Kyllä, kyllä, mutta sitä en ymmärrä että nainen on vain olkapään korkeudelle, tai kainaloon asti. Näyttää koomiselta tosi pieni nainen pitkän miehen kanssa
Jättäkää niitä pitkiä miehiä meille pitkille naisille !
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 162cm ja vaimoni 193. Ei ole ollut ongelma kunhan pitää sellaisia keittiötikkaita mukana.
Ei ole totta
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, paitsi että vain 15cm pidempi mies tuntuu auttamatta lyhyeltä. Olen 170cm. Kerran kun ison miehen makuun pääsi, niin ei oikein vähempi riitä. Tosi harmillista. Toki sitten jos 185cm mies on roteva, tilanne on parempi. Mut jokin väh. 190cm pituudessa on sellainen ratkaiseva juttu. Tykkään katsella miehen silmiin ylöspäin.
N39
Onko sinulla joku isäkompleksi ?
Ekaa kertaa ikinä tapailen paljon itseäni pidempää miestä ja nyt tajuan mistä olen aiemmin jäänyt paitsi.
Et perustellut väitettäsi kunnolla. "...se oli se yksi juttu joka haittasi mua koko ajan." ei kerro lukijoille tarpeeksi.
Ja pituutesi on...?