Mikä paino oikein ois hyvä 163,5cm pitkälle pätkälle? :E
Lihasmassaa vähän enemmän kuin kanssasisarilla, mutta tunnen itteni edelleen 57 kiloisena lihavaksi..oon pudottanu painoa 80 kilosta. Aikaa meni yli vuosi, ja oon sinänsä ihan hyvän mallinen; mikään kropan osa ei oo liioiteltu tms. On tissit perse ja lantio, mutta silti liikaa rasvaa. Ajattelin sillon 80 kilosena että 55 ois bueno, mutta paino kävi jo 56 kilossa ja en usko että se yks tiputettu kilo ois autuaaksi tehny. Vaatekoko yläosa s-m, alaosa 36/m.
Miksei sitä koskaan osaa olla tyytyväinen?! Tai kertokaa ihmeessä samanpituiset että mikä on se maaginen kilomäärä joka saa hymyn huulille ja peiliin katsomisen miellyttäväksi? Vai näänkö mä itteni edelleen 80 kiloisena? Vaihtelee kyllä ihan syömisten mukaan se millaisena peilikuvani nään. Jos en oo syöny juuri mitään, näytän mielestäni ihan hyvältä mutta jos oon syöny vaikka pizzaa niin nään itteni helvetin isona. Järjetöntä.
Kommentit (46)
Oon tasan samanpituinen kuin sä ja painan 62 kg. Parhaimmillani olen ollut 57-kiloisena! En ole kauhea läski tämmöisenäkään, lihasta on ja en ole mitenkään siro muutenkaan.
Oho mitä vastauksia joillakin. Mä uskon että sä oot ap nyt just hyvä, sun pää vaan ei oo vielä tajunnut sitä. Kannattaa oikeesti totutella tuohon painoon ja unohtaa lisälaihduttaminen, jos kerta lihastakin löytyy. Itse olisin pelkän otsikon perusteella vastannut n. 65-75kg, mutta mulla vissiin on päässä vikaa kun tykkään pyöreämmistä. Itse olen 160cm, ja olin tyytyväisin kroppaani painaessani 65-72kg.
23 lisää, että 163,5 cm EI ole pätkä.
Oon saman mittainen sun kanssa. N.vuosi sitten painoin noin 52kiloa nyt olen käynyt salilla ja painan lähemmäs 60kiloa. Monet sanoo hoikaksi ja itsellä on parempi olo kuin aikaisemmin. Kroppa myös näyttää paremmalta kuin ennen esim mikään paikka ei roiku.
Puntaria on ihan hölmöä tuijottaa
Sillä on merkitystä tuleeko se paino läskistä vai lihaksista.
Mä oon 164cm ja painan tällähetkellä 67kg. Ihannepainoni on noin siinä 62-64kg paikkeilla, mutta en koe olevani lihava tai pullukka tässäkään painossa. En ole tosiaan mikään siro, enemmänkin vanttera ja lihaksikas. Urheilen ja käyn salilla ja olen tyytyväinen peilikuvaani tällaisena kun se on, jos tässä alkutalven aikana saisin painoni tiristettyä tuohon 62kg niin kokisin olevani tosi näpsäkissä mitoissa :)
Olen samanpituinen kuin sinä ja painan n. 50kg, olen tyytyväinen painooni tällä hetkellä. Olen painanut myös 44kg ja se oli jo liian vähän.
Olen samanpituinen kanssasi ap ja itselleni sopivin paino on 55-60kg. Olen jo 43v. Nuorempana se oli 52-55kg. Nyt näytän siinä riutuneelta, kuten joku toinenkin oli huomannut.
54-56kg olisi tosi hoikka, jos et siis ole super siro ja lihaksiton
Olen just samanmittainen ja painan 56. Mielestäni se on sopiva paino, tosin teininä painoin n. 53, mutta olin liian laiha kun näin jälkeenpäin miettii.
AV:lla taas laihaa porukkaa! Itse 164/56 ja hyvin hoikka, 34 kokoa.
Siis mikä pätkä?! Itsellä ystävät sellaisia 150cm tasku Venuksia että pää kumarassa kuljen plus matalilla kengillä, etten näyttäisi liian isolta ja epänaiselliselta :D
t.162 cm
Keskipituus taitaa olla 167cm ja nuoret naiset vielä pidempiä nykyään.
ssss kirjoitti:
n. 40kg, ei tosin sovi kaikille.
Jaa ettei riitä edes sun sairas pituus-120 mantrasi tällä kertaa? Paljonko muuten 150cm naisen pitäisi mielestäsi painaa?
Kiitos vastauksistanne :) Ehkä pitäs lopettaa asiasta ressaaminen, paino tippuu jos tippuu mutta kunhan ei nouse, se kai se tärkeintä on.
Hanki elämä niin ei tarvi noin painoa miettiä.
Olen saman mittainen ja painan 54. Just paras.
50-55kg