Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juoppo - ostaatko kysyä mitään, vai et?

Vierailija
29.12.2015 |

No?

Vihaan yh:ta, suurisuisia ämmiä, ynnä muuta sossuluukun häviäjiä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot on mukavia!

Vierailija
2/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juopot on mukavia!

Mikä on asiasi? Äläkä teeskentele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi rasittava miespuolinen häviäjä jankkaamassa palstalla, ei kiinnosta.

Vierailija
4/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko asunnoton? Onko luottotiedot menneet? Juotko yksin? Oletko eronnut vai suhteessa? Ehditkö potea krapulaa?

Vierailija
5/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi rasittava miespuolinen häviäjä jankkaamassa palstalla, ei kiinnosta.

Mikä on elämän tragediasi, jaa se meidän kanssa.

t. hyvä juoppo

Vierailija
6/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko asunnoton? Onko luottotiedot menneet? Juotko yksin? Oletko eronnut vai suhteessa? Ehditkö potea krapulaa?

En ole nyt asunnoton tällä hetkellä, olen kyllä ollut. Luottotiedot ok. Tilillä nyt 8000, ja omistusasunto. En ole ollut naimisissa, suhteista olen eronnut, krapulaa koen kun on pakko, tänään ei.

Toivoisin, että joskus pystyisitte näkemään yli rajojen ja meidätkin ihmisinä, kuten teidätkin. En minä näin syntynyt ole.

Juoppo

Vierailija
7/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ne oikeat juopot istuksii siellä puistoissa tai jonkun kaverin kämpillä. Ne on juoneet kaiken mitä niillä on. Eivät oo opetelleet av palstaa käyttämään...

Vierailija
8/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan. Vastauksena tyhmään kysymykseesi.

Vierailija
9/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lasisi puolityhjä vai puolitäysi?

Vierailija
10/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan. Vastauksena tyhmään kysymykseesi.

Ikävä asenne .. aina elämässä voi jakaa.

Vierailija
11/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaappa tähän ensin itse, niin otan sinut vakavasti ja vastaan aikuismaisesti. Luultavasti minulla on ollut vastoinkäymisiä aika paljon sinua enemmän, mutta se ei ole oleellista, vaan elämänasenne. 

Sinua en tunne, mutta haluaisin tietää oman näkemyksesi, koska on niin helppoa huudella ensin toisille. Voin sen verran kertoa, että helpolla ei ole tullut mikään tässä elämässä.

Juoppo

Vierailija
12/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaappa tähän ensin itse, niin otan sinut vakavasti ja vastaan aikuismaisesti. Luultavasti minulla on ollut vastoinkäymisiä aika paljon sinua enemmän, mutta se ei ole oleellista, vaan elämänasenne. 

Sinua en tunne, mutta haluaisin tietää oman näkemyksesi, koska on niin helppoa huudella ensin toisille. Voin sen verran kertoa, että helpolla ei ole tullut mikään tässä elämässä.

Juoppo

Siis haluatko näkemykseni sinun lasistasi vai omastani?

Vierailija
13/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ne oikeat juopot istuksii siellä puistoissa tai jonkun kaverin kämpillä. Ne on juoneet kaiken mitä niillä on. Eivät oo opetelleet av palstaa käyttämään...

Joku haluaa larpata juoppona av:lla ja saa siitä itselleen jotain.

Vierailija
14/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoppo

Kerro omastasi, minulla on punaviiniä. Toivottavasti et loukkaantunut kysymyksestäni, vaikka sen kiersitkin. Olet muutenkin mielenkiintoinen.

Vierailija
15/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku haluaa larpata juoppona av:lla ja saa siitä itselleen jotain.

Larpata? Roolipeli tulee lähinnä mieleen.

Juoppo

Vierailija
16/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on olutta (en siis ole tuo mielestäsi mielenkiintoinen vastaaja) ja tuoppini on puoliksi täynnä - kunnes täytän sen. 

Sori, jos ei saanut sekaantua kahdenkeskiseen keskusteluunne, kunhan kiinnostuin :D

Vierailija
17/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoppo

Kerro omastasi, minulla on punaviiniä. Toivottavasti et loukkaantunut kysymyksestäni, vaikka sen kiersitkin. Olet muutenkin mielenkiintoinen.

Minulla on appelsiinimehua. Lasi on puolityhjä. Koska kaikkea voisi aina olla enemmän!

Vierailija
18/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on taas niin tätä. Sunko mielestä syöpäsairas on syöpäsairas vasta kun viimeisiään vetelee? Tiedätkö, mikä on etenevä sairaus? Hoitamattomana kuolemaan johtava? Sitä se on, alkoholismi. Se puistonpenkkivaihe tulee vääjäämättä eteen, jokaiselle, ellei kuolema korjaa sitä ennen. Tai raittius.

Kysymys aloittajalle, haluatko elää?

Vierailija
19/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on olutta (en siis ole tuo mielestäsi mielenkiintoinen vastaaja) ja tuoppini on puoliksi täynnä - kunnes täytän sen. 

Sori, jos ei saanut sekaantua kahdenkeskiseen keskusteluunne, kunhan kiinnostuin :D

Aina saa keskusteluun sekaantua

Tietenkin keskustelua kiihoittaa sinunkin näkemyksesi asiasta..

Vierailija
20/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoppo

Minulla on appelsiinimehua. Lasi on puolityhjä. Koska kaikkea voisi aina olla enemmän!

Minimalismi on näkemys sekin. Tietenkin ymmärtänet vastakkaisen näkemyksen.

Juoppo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi