Olen juoppo - ostaatko kysyä mitään, vai et?
No?
Vihaan yh:ta, suurisuisia ämmiä, ynnä muuta sossuluukun häviäjiä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
e
Hyvä vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ne oikeat juopot istuksii siellä puistoissa tai jonkun kaverin kämpillä. Ne on juoneet kaiken mitä niillä on. Eivät oo opetelleet av palstaa käyttämään...
Tää on taas niin tätä. Sunko mielestä syöpäsairas on syöpäsairas vasta kun viimeisiään vetelee? Tiedätkö, mikä on etenevä sairaus? Hoitamattomana kuolemaan johtava? Sitä se on, alkoholismi. Se puistonpenkkivaihe tulee vääjäämättä eteen, jokaiselle, ellei kuolema korjaa sitä ennen. Tai raittius.
Kysymys aloittajalle, haluatko elää?
Öh, ketjuun kaivattiin älyllistä keskustelua.
Juoppo
[/quo
Vaadit kysymyksiä, mutta et osaa antaa vastauksia? Sehän onkin älyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ne oikeat juopot istuksii siellä puistoissa tai jonkun kaverin kämpillä. Ne on juoneet kaiken mitä niillä on. Eivät oo opetelleet av palstaa käyttämään...
Tää on taas niin tätä. Sunko mielestä syöpäsairas on syöpäsairas vasta kun viimeisiään vetelee? Tiedätkö, mikä on etenevä sairaus? Hoitamattomana kuolemaan johtava? Sitä se on, alkoholismi. Se puistonpenkkivaihe tulee vääjäämättä eteen, jokaiselle, ellei kuolema korjaa sitä ennen. Tai raittius.
Kysymys aloittajalle, haluatko elää?
Juoppo
[/quo
Vaadit kysymyksiä, mutta et osaa antaa vastauksia? Sehän onkin älyllistä.
Kultu back to basics.
Juoppo
Käytäkkö pelkkää alkoa vai tehostatko välillä efektiä kannabiksella tai bentsoilla?
Ensimmäiseksi mitataan pillun tiukuutta.
Montako chiliä sinne saa tungettua? Tätä mitataan pillenggetten asteikolla.
5-10 chiliä - tiukka
10 - 20 chiliä normaali
20 - 100 chiliä huutoseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Käytäkkö pelkkää alkoa vai tehostatko välillä efektiä kannabiksella tai bentsoilla?
Bentsot, not tunnen käyttäjiä ja aikamoisia häviäjiäjiä, jotka selittelevät ongelmiaan. En syytä heitä, mutta aika alavireeessä vetävät. Kannabis ihan ok, vaikkei nyt saatavilla ja kaikki muut psykedeelit ok.
Juoppo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko asunnoton? Onko luottotiedot menneet? Juotko yksin? Oletko eronnut vai suhteessa? Ehditkö potea krapulaa?
En ole nyt asunnoton tällä hetkellä, olen kyllä ollut. Luottotiedot ok. Tilillä nyt 8000, ja omistusasunto. En ole ollut naimisissa, suhteista olen eronnut, krapulaa koen kun on pakko, tänään ei.
Toivoisin, että joskus pystyisitte näkemään yli rajojen ja meidätkin ihmisinä, kuten teidätkin. En minä näin syntynyt ole.
Juoppo
Harmi kun teidän juoppojen tappamisesta saa saman kuin ihmisenkin... Olette te vain sellaisia ihmiskunnan riesoja. Hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on juoppo. Elämä on.
Jätä se sika.
Juoppo