Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihminen rakastua yli rajojen

Vierailija
29.12.2015 |

Kaunis nuori nainen on sivistynyt ja menee elämässään eteenpäin. Edellinen seurustelukumppaninsa oli ns. kunnollinen ja opiskeli hyvällä linjalla yliopistossa.
Nykyinen mies on koulutukseton ex-narkkari. Kyynertaipeissa arpia ja sen sellaista edelleen. Ilmeisesti hän on seurustelukumppanina ihan hyvä, kiltti ja tunteellinen ja heillä on yhteisiä mielenkiinnonkohteita, kulttuuria ja musiikkimakua... Mutta miten he voivat olla pariskuntana?! En kehtaa heille suoraan sanoa, että eroaisivat. Mutta olen vaivihkaa kysellyt tulevaisuudensuunnitelmia ja puhuivat lemmikistä jne. Miten se mies osaa lemmikistä huolehtia?
Olin mukana yhteisillä tutuilla kun taustalla pyöri Breaking bad (draamasarja kertoo huumeiden valmistajista) ja mies heitti siitä jotain huulta. Ovat pitäneet yhtä vuoden ajan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se historia sinua liikuttaa, jos kaikki on hyvin ja ihmiset onnellisia? 

Vierailija
2/10 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on ap:lla ongelmat. Onneksi mies on löytänyt ystäväsi kaltaisen naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni muukin katsoo telkkaria ja kommentoi sieltä tulevia ohjelmia. Mikä on pointtisi?

Vierailija
4/10 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämän pariskunnan asiat sinulle edes kuuluvat? Mene elämään omaa elämääsi, hus!

Vierailija
5/10 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ex narkkari, yhdessä oltu 8v. Hän alussa yritti peitellä jälkiä, mutta sain hänet unohtamaan ne, nykyään ei enää häpeä. Ja miksi pitäisi?! Menneisyys on menneisyys, tulevaisuus ratkaisee :)

Vierailija
6/10 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up....

Vierailija
7/10 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ovat rakastuneet toisiinsa. Yliopistotutkinto ei varmasti ole se tärkein asia ihmisessä.

Vierailija
8/10 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun monia ystäviä ja sukulaisi häiritsee, kun erosin komeasta ja hyvin toimeentulevasta miehestä (lasteni isästä). Olin aikani yksin ja nyt olen ollut ruman ja just palkallaan toimeentulevan miehen kanssa 1.5v.

Olen onnellisempi kuin pitkään aikaan.

Vierailija
9/10 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai voi. Rakkaus ei katso oikeastaan mitään, vaan syntyy usein mystisellä tavalla. Tai jos ihmisellä on sielu niin varmaan se katsoo ainoastaan sitä sitten.

Vierailija
10/10 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä