Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 viikkoa tupakoimatta

Vierailija
29.12.2015 |

Ei ole tehnyt mieli. Osittain johtunee siitä, että olen ollut todella kipeä. Kuumetta, karsea räkätauti, yskimistä, oksentamista,
Missä vaiheessa se hinku tupakkaan tulee? Jos on tullakseen siis.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Älä enää aloita uudestaan. Se hinku voi tulla tänään tai olla tulematta. Se voi tulla kahden vuoden päästä yllättäen oudossa tilanteessa. 

Tärkeintä on olla kovana. Ei kannata enää aloittaa, nikotiini on poistunut jo elimistöstä, joten vieroitusoireet pahenevat, jos retkahdat.

Onnea ja hieno juttu!

Vierailija
2/4 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kakkonen.

Ei ole aikomusta aloittaa tahi jatkaa tupakointia.  Toivon ettei tule mitään vieroitusoireita ja tämä sujuu suht kivuttomasti. Helppoa tänä 2 viikkoa on ollut. Onnekseni se, että olen ollut sairaana, Lähelläni ollut ihmisiä, jotka tupakoi ja mun mielestä se haju on ollut kamala.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju on aina kamala.

Tupakoijilla on kellertävät sormet, tunkkaiset vaatteet ja heidän hengityksensä haisee kuvottavalle.

En voisi suudella tupakoijaa tai seurustella tupakoijan kanssa.

Tupakoijat vaikuttavat heikkolahjaisilta, koska he tuhoavat muiden terveyden oman terveytensä lisäksi. Omien (pienten) lastenkin, jota pidän täysin käsittämättömänä. Vauva vaunuissa ja äitykkä kiskoo röökiä.

Tupakoijat vaikuttavat erittäin yksinkertaisilta kiskoessaan tupakkaa pyörätuolissa, tippateline vieressä sairaalan oviaukon luona. Kaikkein simppeleimmät polttavat alueella, jossa on useita tupakointikieltoja.

Naurettavimmat tupakoijat saavat ylimääräisiä vapaahetkiä useita kertoja työpäivän aikana ravatessaan tupakalla. Tupakoimattomat eivät mene porraskäytävään syömään hedelmiä tai karkkia, vaan tekevät töitä.

Vaikuta fiksummalta - älä enää koskaan tupakoi.

Vierailija
4/4 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ollut 6vk polttamatta 😊 Niin kauan kun en juo kahvia tai alkoholia tää on helppoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi