Ketäköhän Lemmy menee ekana tapaamaan?
Tai oikeestaan, kuka haluaa tulla tapaamaan häntä...
Millaisen superbändin Lemmy kasaa taivaallisissa rokkarijoukoissa?
Kommentit (22)
Ehkä Jimi Hendrixiä, olihan Lemmy Jimin entinen roudari :)
Animal Taylor on ollut ehkä vastassa, siinä pari tuoppia.
Michael Jackson ja Whitney Houston.
Elvis ois katsomossa ja myhäilis... "minä tämän aloitin..."
Musta tuntuu että janis joplin ja amy Winehouse tulevat juttuun keskenään. En tiedä miksi.
Mannerheimia ja Kekkosta. Lasse Norres tiesi kertoa, että Lemmy tunsi Suomen sotahistorian erittäin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mannerheimia ja Kekkosta. Lasse Norres tiesi kertoa, että Lemmy tunsi Suomen sotahistorian erittäin hyvin.
Lemmy ja Kekkonen muistelee kumpi kaatoi enemmän naisia... Lemmy voittaa, mutta Kekkonen jyrähtää, että "LISÄÄ BASSOA"! Maassa on ukkonen.
Ajasta ikuisuuteen siirtyneistä saisi kieltämättä kovan bändin. Jostain syystä tuli mieleen stephen kingin tarina. Oliko sen nimi helvetin hyvä bändi?
Jep, muistelen että siinä Kingin novellissa nuoripari ajaa vahingossa kylään, jossa kaikki ovat kuolleita rocktähtiä. Nainen huomaa ensin kahvilassa, että miten toi tarjoilija näyttää ihan Janikselta... Ainoa ongelma vaan, että sieltä ei pääse pois, lopulta ilmenee että tarvitsevat yleisöä, pariskunta joutuu istumaan konserttilavan edessä kuuntelemassa keikkoja joka helvetin ilta. Ikuisesti. Siinä ei paljon lämmitä, että kylän sheriffi on Elvis.
Dio laulamaan! John Lennon biisinkirjoittajaksi.
Vähän semmonen kutina, että Lemmy ei löydä itseään yläkerrasta
Vierailija kirjoitti:
Vähän semmonen kutina, että Lemmy ei löydä itseään yläkerrasta
Siis miten niin ei?
Vierailija kirjoitti:
Jep, muistelen että siinä Kingin novellissa nuoripari ajaa vahingossa kylään, jossa kaikki ovat kuolleita rocktähtiä. Nainen huomaa ensin kahvilassa, että miten toi tarjoilija näyttää ihan Janikselta... Ainoa ongelma vaan, että sieltä ei pääse pois, lopulta ilmenee että tarvitsevat yleisöä, pariskunta joutuu istumaan konserttilavan edessä kuuntelemassa keikkoja joka helvetin ilta. Ikuisesti. Siinä ei paljon lämmitä, että kylän sheriffi on Elvis.
Kyllä minä jaksaisin ilman muuta kuunnella kymmenen vuotta noita bändejä... sitten pitäis päästä jo itsekin soittamaan. Mutta aikaahan olisi ikuisuus opetella. Mieluummin minä helvetin hyvää bändiä kuuntelisin kuin harpunsoittoa. Siihen kyllästyisin kahdessa minuutissa.
Tukiaisen Juliaa, sehän Tuksun puheiden mukaan istuu siellä korkeimmalla paikalla jumalan vieressä. Arvojärjestys.
Vierailija kirjoitti:
Filosofinen ajatelma aiheesta. Taivas josta ei pääse pois muuttuu lopulta helvetiksi.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm. Kitaroissa Hendrix ja vaikka Lemmy itse, bassoon Cliff Burton, lauluun Bon Scott, rumpuihin Eric Carr, koskettimiin Jon Lord. Olisi kyllä näkemisen arvoinen kokoonpano :D M22
Mua alkoi jotenkin ihan itkettää... Kuinka latteaksi tää meidän maailma onkaan tullut, kun nää maestrot rokkaa yläkerran orkesterissa. Cliff Burtonin muistolle malja myös.
Hmmm. Kitaroissa Hendrix ja vaikka Lemmy itse, bassoon Cliff Burton, lauluun Bon Scott, rumpuihin Eric Carr, koskettimiin Jon Lord. Olisi kyllä näkemisen arvoinen kokoonpano :D M22