Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan tunnistanut ketään tuttuasi av:n perusteella?

29.12.2015 |

Itse en ole, mutta mietin nyt vain, että onko joku, sillä minä kerron itsestäni aika tunnistettaviakin asioita (lapsen ikä ja sukupuoli, minun ja mieheni etniset taustat, ikä jolloin olemme saaneet lapsemme jne.) palstalla :D Ymmärrän tietenkin olla kirjoittamatta nimimerkilläni mitään kovin henkilökohtaista, joten ei tunnistaminen nyt mikään maailmanloppu olisi.

Mutta nyt voi siis kertoa, onko tunnistanut ketään tutta av-palstan perusteella :D

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä "tavannut" erään henkilön AV:lla ennen kuin tapasin hänet oikeassa elämässä.

Vierailija
2/20 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä "tavannut" erään henkilön AV:lla ennen kuin tapasin hänet oikeassa elämässä.

Voitko kertoa lisää? Olisi mielenkiintoista kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vanhalla vauvalla ainoa seinänaapurini kertoi pöyristymisestään, kun rohkenin vallan mennä oman lapseni kanssa heidän lähelleen. :D Kuvaili sen verran tarkasti tilannetta ja ympäristöä, että hyvinkin tunnistin. Onhan se kamalaa, kun naapuri tulee lapsineen lähelle.

Vierailija
4/20 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittajan psykiatri?

Vierailija
5/20 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä. Pirkkalaan terkkuja!

Vierailija
6/20 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tunnistanut itseni monesta kirjoituksesta

Vierailija
7/20 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

cheyenna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko kertoa lisää? Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kyse oli ketjusta, jossa keskusteltiin moottoripyöräilystä. Kysyin eräältä keskustelijalta, millainen MP hänellä oli ja hän vastasi merkillä ja kuutiomäärällä (ei siis tarkalla mallilla). Kysyin mallia ja hän kertoi. Vastaavanlainen keskustelu käytiin oikeassa elämässä sitten myöhemmin.

Vierailija
8/20 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen tunnistanut itseni monesta kirjoituksesta

Itseasiassa minäkin olen tunnistanut kerran eräästä aloituksesta itseni, mutta en ole varma, kuka tutuistani olisi kirjoittanut sen :D

Vierailija
9/20 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuolla terveiset- ketjussa on montakin tuttua ;)

Vierailija
10/20 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran täällä oli puhe eräästä vakavasta sairaudesta, josta itse olen toipunut. Yhdessä kommentissa oli kuvaus omasta paranemisestani ja sitä ei voi olla kirjoittanut kukaan muu kuin kaverini.

Vierailija
11/20 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi "tarhan täti" kirjoitti haukkumaviestin rauhallisesta lapsestani, kun oleilimme yhtiömme leikkialueella. - Myöhemmin sama muija aiheutti jonkun lapsen onnettomuuden siellä tarhassa, liekö peräti kuollut, kuulemma oli masentunut sen jälkeen, mutta eipä tuo ole ystävällisemmäksi muuttunut. - Hiljattain huomasin facesta, että ämmä on liittynyt johonkin kehityshäiriöisten ryhmään eli ei hänen omakaan (myöhemmin syntynyt) juniorinsa sitten ollut "sellainen kuin lasten pitää olla" ;). Kivasti lohdutti.

Vierailija
12/20 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni tunnistan. Joskus tulee esiin ketjuja vuosien takaa ja vaikka en niitä ole muistanut tunnistan aina omat kirjoitukseni.

Vierailija
13/20 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, muita?

Vierailija
14/20 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnistanut kaverini, vanhalla vauva-palstalla. Ilmoitin hänelle asiasta tekstiviestillä. :) 

Vierailija
15/20 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut voi monikin tunnistaa. Olen nimittäin Suomen tasavalaan presidenttisuodatinkahvi Suoli Niinistökötti.

Hyvää päivää kansalaiset! Med björnborgare!

Vierailija
16/20 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kirjoitettu nettiin juttuja ikään kuin minun kirjoittamanani.

Kävin vaikeata eroa läpi ja joku ystävistäni päätti sitten avautua asioistani nettiin ikään kuin minä olisin ne kirjoittanut. Jutut kirjoitettiin niin, että varmasti asiasta kuulleet osasivat yhdistää kirjoitukset minuun.

Aloin kuulla vihjauksia siitä kuinka olen laittanut exäni nettiin.

Lopulta selvisi mitä oli käynyt....

Eli aina ei ole kyseinen henkilö kirjoittelemassa, jonka luulee juttua kirjoittavan. Joskus kyseessä on joku toinen jolla on jokin pakottava tarve levittää juttuja....

Vierailija
17/20 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen tunnistanut yhden työkaverin, joka puhuu töissä samoja juttuja kuin kirjoittelee täällä.

Vierailija
18/20 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen tunnistanut yhden työkaverin, joka puhuu töissä samoja juttuja kuin kirjoittelee täällä.

Sama:D

Vierailija
19/20 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainakin yhden henkilön, tosin hänet tunnen enemmän netissä kuin irl. Mutta kertoi omasta tilanteestaan sen verran tunnistettavasti että yhdistin henkilöön.

Vierailija
20/20 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden kaverin joka yritti keksiä lapselleen nimeä. Lapsesta tuli sitten Samu :D terkkuja..