Mies lähdössä entisen ihastuksesi kanssa vkl reissuun
Mitä ihmettä tästä pitäisi ajatella? Kyseisen henkilön kanssa ollut joskus teininä sutinaa ja ihastusta molemmin puolin. Nyt vannoo rakkautta vain ja ainoastaan minua kohtaan. Luotan kyllä mieheeni, mutta välillä iskee pelkotila päälle. Entä jos hän kuitenkin tekee jotain typerää. Olemme olleet nyt 6 vuotta yhdessä, josta 2 vuotta naimisissa. Lapsia meillä ei ole.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Tuo ap:n miehen teko on loukkaavaa, enkä ymmärrä kuinka tuon voi hyväksyä. Ukko kiertoon, ei muuta.
Olisiko teko yhtä loukkaava, jos hän olisikin lähdössä reissuun miespuolisen henkilön kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ap:n miehen teko on loukkaavaa, enkä ymmärrä kuinka tuon voi hyväksyä. Ukko kiertoon, ei muuta.
Olisiko teko yhtä loukkaava, jos hän olisikin lähdössä reissuun miespuolisen henkilön kanssa?
Mitä sinisilmäisiä täällä on. Olisi loukkaavaa, jos seuralainen on entinen rakastettu.
Ap:n seuran tulisi olla number 1.
Kun ap ei pääse, ei mieskään haluaisi lähteä! En hyväksyisi, eikä mieheni halua muiden exien kanssa lähteä matkalle.
Tuosta ei hyvä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinisilmäisiä täällä on. Olisi loukkaavaa, jos seuralainen on entinen rakastettu.
Kun ap ei pääse, ei mieskään haluaisi lähteä! En hyväksyisi, eikä mieheni halua muiden exien kanssa lähteä matkalle.
Tuosta ei hyvä seuraa.
Rakastettu ja fuckbuddy ovat täysin eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin loukkaisi, jos mieheni suunnittelisi menevänsä samaan hotellihuoneeseen vieraan naisen kanssa. Vaikka he nyt mieliksesi ottavat kumpikin oman huoneen, on koko ajatus yhteisestä huoneesta törkeä.
Jos mies aikoisi pettää, hän luultavasti olisi alunperinkin sanonut heillä olevan erilliset huoneet, kenties jopa eri hotellit. Jos mies varmistaisi pääsevänsä pettämään, hän ei olisi maininnut sanallakaan, että on lähdössä naisseurassa. Uskon siis, että miehellä on ihan viattomat aikeet reissun suhteen, koska hän ei ole osannut ajatellakaan, että vaimonsa pahottaisi mielensä. Pettämistä suunnitteleva ottaisi kaikki mahdolliset pikkuseikatkin huomioon ja keksisi peitetarinat niiden varalle.
Jossain kulkee raja ja minusta se on tuossa aikomuksessa varata yhteinen hotellihuone.
En ymmärrä aloittajan aviomiestä. Minusta tuo yhteisen hotellihuoneen varaamisaie on suuri loukkaus omaa vaimoa kohtaan.
Ikinä en voisi tehdä tuollaista vaimolleni.
AP, näytä tämä keskustelu miehellesi ja kerro rehellisesti, millaisia tuntemuksia tämä yhteinen matka sinussa herättää.
Täällä puhuu pettäjä, ja kyllä olen pettänyt lähes miehen silmien alla, kaikki oli olevinaan aivan viatonta, ei ollut. Pettäjä osaa ottaa tuonkin huomioon, on avoin, ja suorastaan loukkaantuisi, jos häntä epäillään. En tunnustanut koskaan petosta, enkä tunnusta. Pettäjä voi olla avoin, se avoin toiminta on naamio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkitset väärin nro 117, olisin todella loukkaantunut, jos mieheni haluaisi lähteä matkalle entisen kumppanin kanssa. En suostuisi, ellei mies peruisi saisi mennä lopullisesti.
Tuo tilanne ON OUTO. Matka, alkoholi, hotelli tunteet lämpenee, miksi mies haluaa... no siksi pannakseen, pitkästä aikaa. 7. vuosi on tunnetusti kriisivuosi avioliitossa.
Sulla siis lämpenee heti tunteet, kun olet eksäsi seurassa alkoholin vaikutuksen alaisena? Mulla taas ei, eikä tulisi mieleenikään panna eksääni, vaikka samassa hotellissa olisimme. Ja olemme olleetkin, sillä työskentelemme samalla alalla ja työmatkat osuvat joskus samoihin kohteisiin.
Tämä nyt on aika tavalla eri asia.
Molemmat ovat muka sattumalta lähdössä samaan tapahtumaan yksin ja sattumalta tullut ilmi, haloo!
Ei varmasti ole näin, kun kyseessä on sentään ulkomaille meno jossa ollaan yötä.
Yleensä tuollaisille reissuilla lähdetään kavereiden kanssa, luulisi että edes toinen olisi menossa jonkun kaverin tai kaveriporukan kanssa.
Ei ole sattumaa ainakaan kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta ei hyvä seuraa.
Kyllä ja sitä suuremmalla syyllä olisin huolissani. Ei tunnu apn miehestä välttämättä edes pettämiseltä jos entistä panokaveria vähän kiksauttaa vielä kerran tai pari.
Jäin tätä jostain syystä miettimään. Minun mies on maailmani keskipiste, tuulenpysäyttäjä. Jos valitsisi ap tavalla satuttaa oikeasti noin julmalla "avoimesti kerron" -leikillä minua, olo lähentelisi kuolemaa. Minä luotan, voin aina silloin huonosti ellen. Luotan. Se on valinta. Ja kerron, jos horjun. Ja minua autetaan luottamaan. Itse en voisi nk panna kahta ristiin. Se olisi ällöttävää. En voisi hengittää enää.
Vierailija kirjoitti:
Asiallisia vastauksia kiitos. Ehkä on parempi vain luottaa miehen sanaan
Ap
Tuossa tapauksessa, on kyllä aivan yhtä luotettava kuin ministerin puheet.
Ap, miksi et voi rehellisesti kertoa miehellesi, mitä tunnet. Eikö rehellisyys ole tärkeintä, vai eikö hän välitä, miltä sinusta tuntuu. Etkö uskalla anonyymisti vastata.
Todella outoa. En ole normaalisti kovin mustasukkainen, mutta en hyväksyisi moista kuviota. Itse olen hyvä ystävä exäni kanssa, muttei kyllä tulis mieleenkään lähteä hänen kanssa kaksin jonnekin reissuun. Ainoastaan niin voisi käydä että mieheni tulisi mukaan. Joten miksi et mene mukaan? Jos esteenäsi on työ pitäisi miehes kieltäytyä reissusta kokonaan.
Ja muuten, entisenä pelurinaisena väitän, että sitä rakkautta vannotaan kipeimmin silloin kun on toisen kans vipinää. Ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta ei hyvä seuraa.
Kyllä ja sitä suuremmalla syyllä olisin huolissani. Ei tunnu apn miehestä välttämättä edes pettämiseltä jos entistä panokaveria vähän kiksauttaa vielä kerran tai pari.
Paitsi jos hän rakastaa vaimoaan. Tämä voi olla yllätys, mutta kyllä joillain miehilläkin on tunteet.
Tyypillisiä vastauksia. Mun mielestä parisuhteenne kuulostaa harvinaisen hyvältä, sillä mies on ylipäätään uskaltanut kertoa että tämä nainen on hänen ihastus, ja toisekseen vielä lähtee reissuun hänen kanssa. Moni tekisi saman salaa, koska puoliso usein vetää kilarit. Minä antaisin puolisoni mennä, ja luottaisin, vaikka kuinka voisi kirpaista välillä ajatus, "mitä jos". Jos hän sinua pettää, hän tekisi sen joka tapauksessa. Sinulla on nyt loistava tilaisuus tarkastella sitä kaikkea, mitä tämä nostaa sinussa pintaan.
Täällä pettäjänainen, et siis uskalla edes anonyymisti vastata, miksi et kerro miehellesi,niitä tuntoja, joita matka herättää??? Avoimmuus on mahtava salajuoni, no tulet vielä katumaan.
Vierailija kirjoitti:
Jossain kulkee raja ja minusta se on tuossa aikomuksessa varata yhteinen hotellihuone.
En ymmärrä aloittajan aviomiestä. Minusta tuo yhteisen hotellihuoneen varaamisaie on suuri loukkaus omaa vaimoa kohtaan.
Ikinä en voisi tehdä tuollaista vaimolleni.
AP, näytä tämä keskustelu miehellesi ja kerro rehellisesti, millaisia tuntemuksia tämä yhteinen matka sinussa herättää.
Mikä siinä loukkaa? Sekö, että se huonekaveri olisi nainen? Toiset kun pystyvät ajattelemaan ihmisiä ihmisinä, ei kävelevinä vaginoina/peniksinä. Ehkä ap:n mies kuuluu myös tähän sarjaan?
Miksi luottamuksen varjolla pitää väkisin tehdä näin kun voi tehdä toisinkin...? Mikä on se syy???
Vierailija kirjoitti:
Miksi luottamuksen varjolla pitää väkisin tehdä näin kun voi tehdä toisinkin...? Mikä on se syy???
Vaikka lempibändin keikka? Once in a lifetime -kokemus?
Jos mä olisin ap, mä keksisin jutun, että olen muka tavannut eksäni kaupungilla , ja hän on menossa joku viikonloppu ulkomaille jonkun mun lempibändin konserttiin, ja hänelle on jäänyt ylimääräinen lippu kun kaveri on perunut, ja mä pääsen lähtemään hänen kanssaan. Suunnittelisin miehelle, että kiva, voidaan ottaa yhteinen lento ja sama hotelli, niin ei tarvii yksin mennä. Seuraisin, millainen mihen reaktio on siihen, että jos mä lähdenkin exän kanssa. Monesti kun miehet on niin että hän kyllä voi, mutta vaimo ei sitten voikaan. Sinänsähän miestä on turha vahtia, jos se pettää haluaa, niin se tekee sen jossain vaiheessa.