Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auts, kaverin 16 v tytär sai joululahjaksi silikonirinnat

Barbara
29.12.2015 |

Tai siis saa, operaatio tehdään kuulemma Virossa. :O

Pitäisikö tuollaista kauhistella vai onko nykyään ihan ok? Pitääkö sitten onnitella ja toivotella onnea uusien rintojen kanssa vai olla kuin mitään ei olisi tapahtunut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sää lahjaksi lasu? Tuo uhkaa nuoren normaalia kehitystä.

Vierailija
2/5 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun nämä leikkauksissa kävijät tajuaisi ettei se itsetunto niillä parane, se on korvien välissä.

Sellaista ei olekaan joka olisi käynyt vain yhdessä operaatiossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä provo?

Vierailija
4/5 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih, ei tuon ikäinen ole vielä valmis... Muistan että llin itsekin hyvin epävarma rinnoistani ja kaikesta kun olin noin nuori, ei se asia olis kyllä silareilla parantunut. Nykyään 24-vuotiaana b-kupin edelleen omaavana rakastan juuri näitä rintojani, ne on mulle sopivat ja hyvät. :( Toivon että tää aloitus on joku huono provo, jotenkin surullista ja sairasta musta, hankkikoon mieluimmin itse silloin kun aivot on tarpeeksi kehittyneet ja itsetunto muuten jA on päässyt noista teinu-iän systeemeistä, ELI AIKUISENA...

Vierailija
5/5 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, eihän tuon ikäisellä ole edes vielä täysin kehittyneet rinnat. Ja jos on, niin ei niihin vielä kyllä ole ehtinyt pettyä niin että uudet pitäis saada. Ihan hulluutta, että ihan omasta tahdosta halutaan nukutukseen ja leikkelyyn. Riskit löytyy aina ja pahin mahdollinen komplikaatio on kuolema.