mulla on hirveät "rinnat" ja silti sain ihanan nuoremman miehen
Toivoa on aina, vaikka joku kehonosa olisi minkälainen niin älkää siskot hyvät silpoko itseänne sen takia. Mulla on maailman rumimmat "rinnat", voittaisin kyseisen skaban vaikka kaikki rinnakkaistodellisuudetkin lähettäis pirkkonsa kilpailemaan. Silti löysin eron jälkeen ihanan kiltin upean miehen, minua nuoremman vaikka 40-vee päiväni on lähempänä kuin 30. Rakastakaa itseänne semmoisena kuin olette.
Kommentit (9)
Ei mullakaa mitkään kauniit rinnat ole. Silti mieheni rakastaa niitä. Kehuu ja koskettelee, imeskelee :D Mullakin ihana ja komea mies, mua nuorempi. Olen itsekin alkanut tykkäämään rinnoistani.
Tuo on ihan totta, että ei mikään yksittäinen ruma ruumiinosa mitään estä. Paitsi sitten jos itse sen takia muuttuu kumarassa kulkevaksi, luihun näköiseksi itsensä häpeäjäksi - se olemus kyllä karkottaa, ja sitten kun näin käy, luullaan että ne on ne rumat tissit tai hampaat tai perse...
Mulla myös on rumat tissit: tubulaariset ja isohkot (D-kuppi), täynnä raskausarpi-vauhtiviivoja. Ei ole menoa koskaan haitannut mitenkään. Ensinnäkään, tukevat liivit päällä ne ei edes näytä huonoilta. EIkä ikinä ole käynyt niin että miehen seksihalut olisivat loppuneet riisuttaessa rintojeni näkemiseen. Ei nuo tuollaiset oikeasti vaan ole niin tärkeitä asioita kuin jotkut luulee.
Onneksi kaikki eivät ole ronkeleita
Silvon itseni itseni takia, enkä miesten. En edes halua parisuhdetta, koska siitä on enemmän minulle haittaa kuin hyötyä.
Onneksi olkoon. Olen onnellinen puolestasi. ^ ^
Toivottavasti minullakin käy onni vielä joku päivä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Olen onnellinen puolestasi. ^ ^
Toivottavasti minullakin käy onni vielä joku päivä.
Olipa kiva viesti, varmasti käy kun vaikutat niin kultaiselta ihmiseltä. Hyvää uutta vuotta!
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan "silvo" itseään kelvatakseen miehelle, vaan näyttääkseen siltä miltä itse haluaa näyttää.
Ja lehmät lentää.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan totta, että ei mikään yksittäinen ruma ruumiinosa mitään estä. Paitsi sitten jos itse sen takia muuttuu kumarassa kulkevaksi, luihun näköiseksi itsensä häpeäjäksi - se olemus kyllä karkottaa, ja sitten kun näin käy, luullaan että ne on ne rumat tissit tai hampaat tai perse...
Mulla myös on rumat tissit: tubulaariset ja isohkot (D-kuppi), täynnä raskausarpi-vauhtiviivoja. Ei ole menoa koskaan haitannut mitenkään. Ensinnäkään, tukevat liivit päällä ne ei edes näytä huonoilta. EIkä ikinä ole käynyt niin että miehen seksihalut olisivat loppuneet riisuttaessa rintojeni näkemiseen. Ei nuo tuollaiset oikeasti vaan ole niin tärkeitä asioita kuin jotkut luulee.
Voi kauheaa, isot tissit, käy ihan sääliksi. >_>
Ei kai kukaan "silvo" itseään kelvatakseen miehelle, vaan näyttääkseen siltä miltä itse haluaa näyttää.