Kenenkään vatsanahkaa korjattu?
Mulla on kamala roikkovatsa. Navan alapuolelta alkaa tunnottomuus. Housut pitää olla yli navan ettei pursua, vaikka koko oikea. Tai usein housut on reisistä ihan liian löysät, koska vatsa on liian iso.
Useimmissa mekoissa vatsa näyttää etuperseeltä.
Todella monet vaatteet jäävät kauppaan vatsani takia.
Urheillessa vatsa hölskyy, pikkarit tippuvat vatsan alle ja seksissä siitä tulee tosi "kiva" ääni, jos en vain makaa selälläni.
Meidän kunnassa ei ole yhtäkään ihmistä kuulemma laitettu vatsanahankorjausleikkaukseen enkä mäkään siihen pääse.
Siispä mua kiinnostaisi teidän kokemukset! Missä ja kenellä olet käynyt korjauttamassa vatsasi? Paljonko maksoi ja tuliko vatsasta hyvä?
Kommentit (11)
Mulla sama vaiva, tehty 2 keisarinleikkausta. Jumpattu on ja salilla käyty jne. mutta vaikka kuinka laihtuisi niin röllykkä jää. Leikkausta olen miettinyt viimeiset 15 vuotta mutta en ole vielä sinne asti päässyt. Pelottaa etenkin sairaalabakteerit ja leikkausvirheet. Mulla mahtuu hyvin 38 koon housut, nappi kiinni ja siihen se sitten tyssää, vetskariin... ja aina täytyy pitää pitkää paitaa housujen päällä.
Mulla 3 synnytystä, joista yksi tuli keisarinleikkauksella, vaakaan onneksi.
Isoja vauvoja ja huono ihonlaatu todennäköisesti aiheuttivat vatsanahkani pilalle menemisen. Nuorimmainen 14 vuotta eikä vatsa ole kiristynyt kasaan, joten tuskin kiristyykään.
Ikinä ei voi edes netistä tilata vaatteita, koska niitä on pakko kokeilla.
Pepun saa piiloon vaikka millä konstilla, mutta mahan piilottamiseen tarvitaan aina pitkä paita. Ja mieluiten hieman leveämpi, jos housut ei ylety kainaloihin saakka.
Ap
Niin 15 vuotta olen leikkausta miettinyt ja mieskin kehottanut siihen menemään jos se minun mieltäni painaa. Vatsa on tosiaan mullakin osin alaosasta tunnoton ja välillä vihloo äkkiliikkeissä vaikka leikkauksista on jo 20 vuotta. Mutta just tuo vaatteiden kanssa kamppailu ottaa pattiin aika ajoin. Kiva olisi pukeutua miten haluaa eikä aina johonkin vesirajan peittävään telttaan.. Olisi kiva tietää tosiaan onko joku leikkauksessa käynyt ja mitä kautta siihen pääsee ja mitä maksaa. Ja että kannattiko:)
Mä uskon, että monikin on käynyt. Sitä en ymmärrä miksi siitä ei kehdata puhua.
Itsellä kynnyskysymys on raha. Olen googlaillut ja löytänyt kehutun paikan, mutta hinta on aika kova. N 10 000 €. Jos tuollaisen rahan irroittaminen ei tuntuisi meidän taloudessa, olisin leikattu jo ajat sitten.
Ap
Ahaa, hyvä tietää. Minä olisin ehkä mennytkin leikkaukseen ja rahatkin olisi järjestyneet, mutta itseensä sijoittaminen ehkä on asian ydin. Pystypäin olen pystynyt kulkemaan kun tiedän mistä se röllykkä on tullut eli kahdesta ihanasta lapsesta:) Laitan tuonkin rahan mieluusti vaikka matkusteluun. Lähdemme tammikuussa Bangkokiin ostelemaan niitä telttoja:)
Mä en halua pukeutua telttoihin. Tykkään farkuista ja normaalista pukeutumisesta. Mekkoja käyttäisin myös usein, mutta etupersettä ei saa piiloon enkä todellakaan pysty kulkemaan pää pystyssä sellaisen näyn kanssa.
Miten teillä voi talous olla niin tiukilla ettei pysty 10000€ rahoituksella tai pankkilainalla hoitamaan?
Jos omalla muijalla olisi tuollainen vaiva ja haluaisi leikkauttaa sen pois pystyttäis se kyllä maksamaan osamaksulla.
T.duunarimies
Olet ihana Duunarimies!
Olis meilläkin varaa osamaksulla se maksaa ja pankistakin saisi varmaan lainaa. Mies ei vain ole innostunut asiasta ollenkaan. Hän tykkää musta tälläisenä eikä ole ymmärtänyt selittämiseen jälkeenkään kuinka kärsin asiasta.
Toki voisin sanoa, että menen nyt ottamaan lainan, mutta jotenkin en kehtaa. Yhteinen talous kärsisi mun pinnallisuuden takia.
Kieltämättä olen surullinen sen takia ettei mies halua ymmärtää asian tärkeyttä. Aivan kuin en olisi panostamisen arvoinen.
Ap
Olisi kyllä kiva kuulla kokemuksia..
upup