Onko kollageeni-valmisteen syönnillä mitään vaikutusta
Onko kellään omakohtaista kokemusta? Auttaako ihoon jotenkin näkyvästi? Nythän niitä olis tarjouksessa, mut taitaa olla höpönlöpöä...?
Kommentit (75)
Kollageenijauheella on minuun sellainen hassu vaikutus, että se vähentää ruokahalua. Toimii laihdutuksessa. Rypyistä en osaa sanoa.
Nallekarkkien lumevaikutus on selvästi noiden muiden lumevaikutusta vahvempi.
Kollageenipurkkejakin on myynnissä josminkälaista. Itse käytän Finkollagen activea nivelille ja beutya iholle. Olen ollut kumpaankin kovin tyytyväinen ja aion käyttää niitä jatkossakin. Ne ovat luullakseni tehokkaampia kuin tavalliset kollageenit.
Toimii aivan loistavasti! Olen 68 ja näytän 23 vuotiaalta vain viikon käytön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään omakohtaista kokemusta? Auttaako ihoon jotenkin näkyvästi? Nythän niitä olis tarjouksessa, mut taitaa olla höpönlöpöä...?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koska mahahapot hajottavat sen vatsassa. Humpuukia siis.
Jos ei halua keittää luulientä niin voi syödä esimerkiksi kaloja ruotoineen.
Kalakukon on herkullista ja paistetut kalalihapullat ovet myös herkullisia.
Kollageeni on proteiini. Ei imeydy sellaisenaan, vaan pilkkoutuu aminohapoiksi. Suun kautta otettuna ei voi mitenkään lisätä kollageenipitoisuutta missään.
Ei voi vaikuttaa. Eläinkollageeni on eri kuin ihmisen, ei se vaan voi vaikuttaa, ed. viesteissä todettukin, vatsassa hajoaa. Ihan humpuukia. Kysy vaikka kieltä lääkäriltä. Uskokaa nyt vaan.
Up kokemuksia? Aloin syömään kollageenijauhetta kk sitten jq nyt alkaneet nivelet kipeytyä vaikka sanotaan että kollageeni olisi hyvä nivelille. Sattumaa ehkä, en tiedä..
Vierailija kirjoitti:
Up kokemuksia? Aloin syömään kollageenijauhetta kk sitten jq nyt alkaneet nivelet kipeytyä vaikka sanotaan että kollageeni olisi hyvä nivelille. Sattumaa ehkä, en tiedä..
Keitä luulientä, siinä on kollageenia ja muutakin ravintoa, eikä kipeydy nivelet.
Ilmeisesti hydralysoitu kollageeni ei hajoa vatsalaukussa vaan on elimistölle käyttökelpoista. Tutkimuksia on kuitenkin joka suuntaan...
ÄLKÄÄ VAAN TILATKO TUOLTA TOPSHAPE100 SIVULTA. TILASIN JOULUKUUSSA EIKÄ OLE VIELÄKÄÄN TULLUT!!!!!!
Kollageenivalmisteiden kollageeni on tosiaan hydrolysoitu, eli se on valmiiksi oikeassa peptidimuodossa, jolloin elimistö pystyy sen hyödyntämään.
Ravintolisien kautta nautitut kollageenipeptidit eivät siis suoraan päädy menetetyn kollageenin tilalle, vaan ne edistävät kollageenin luontaista tuotantoa.
Lisäksi kollageenityyppejä on olemassa erilaisia. Markkinoilla olevista kollageenivalmisteista suurin osaa sisältää tyypit 1 ja/tai 2. Olen lötytänyt valmisteen, joka niiden lisäksi sisältää tyypit 3 ja 7, plus vielä sisäisesti nautittavaa hyaluronihappoa. Suosittelen! https://sannaetna.blogspot.com/p/kollageenijauhe-iho.html
Olen syönyt noin puoli vuotta kollageenia ja en nyt kyllä huomaa mitään eroa missään, edes kynsissä. Biotiinin syöminen tuntui kasvattavan kynsiä, ja liuskoittuminen väheni. Nyt kun lopetin sen, kynnet ovat huonommassa kunnossa, vaikka syön kollageenia edelleen. En usko, että ostan kollageenia enää.
Magnesiumsitraatti sen sijaan ihan oikeasti tuntui buustaavan hiusten kasvua! Sitä olen syönyt nyt 3 kk ja oikeasti eron huomaa.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Onko kollageeni ja hyarulon sama asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmosen kanssa samaa mieltä, luuliemestä se iho sekä nivelet tykkää. Ei tarvitse mitään apteekin tuotteita.
Kuulostaa kuitenkin ällöttävältä. :D
Miten se tehdään ja miten "nautitaan"? Ykkösellä alas vai sekoitettuna johonkin?
ei se pitää työntää kakkoseen
Vierailija kirjoitti:
Onko kollageeni ja hyarulon sama asia?
Ei.
Usko saa paljon aikaan :)