Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kollageeni-valmisteen syönnillä mitään vaikutusta

Vierailija
28.12.2015 |

Onko kellään omakohtaista kokemusta? Auttaako ihoon jotenkin näkyvästi? Nythän niitä olis tarjouksessa, mut taitaa olla höpönlöpöä...?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä täysin kimmoisa iho, oon 44. Jollain työkaverilla jo peperinohut vaikka ikäeroa melkein 10 v.

Vierailija
62/75 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SannaE kirjoitti:

Kakkuhattutäti, saatko myös riittävästi C-vitamiinia? Se edesauttaa kollageenivalmisteen vaikutusta. On mulla hiusten ja kynsienkin hyvinvointii lisäravinneratkaisu :)  https://sannaetna.blogspot.com/p/harmaat-hiukset.html

Hyaluronihappo on vettä sitova molekyyli kehon sidekudoksissa, eli se on eri asia kuin kollageeni. Sekin vaikuttaa ihoon, hiuksiin, kynsiin ja niveliin. Sitä käytetään paljon kosmetiikkatuotteissa sekä fillereissä, juuri sen vettä sitovan ominaisuuden takia.

Olen syventynyt aiheeseen aika perusteellisesti :)

Tilasin Hyaluronihappo kapseleita 100mg, onko hyötyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/75 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön C-vitamiinia isoilla annoksilla.

Varmasti kollageeni on hyödyllinen ravintolisä kasvissyöjille, jotka eivät muuten saa riittävästi kollageenia ravinnosta. Itse kun syön paljon lihaa ja kalaa, niin en ole huomannut tuon tuotteen käytöstä olevan itselleni mitään hyötyä.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
64/75 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä täysin kimmoisa iho, oon 44. Jollain työkaverilla jo peperinohut vaikka ikäeroa melkein 10 v.

Työkaverillasi voi olla esim. atooppinen iho.

Vierailija
65/75 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta. Siis tieteellisiä tutkimuksia, ei mainoksia tai artikkeleita kaupallisella yhteistyöllä. On höpöhöpöä, ei imeydy ruuansulatuksen kautta lainkaan.

Vierailija
66/75 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Syön C-vitamiinia isoilla annoksilla.

Varmasti kollageeni on hyödyllinen ravintolisä kasvissyöjille, jotka eivät muuten saa riittävästi kollageenia ravinnosta. Itse kun syön paljon lihaa ja kalaa, niin en ole huomannut tuon tuotteen käytöstä olevan itselleni mitään hyötyä.

Ai C-vitamiinia purkista? Paljonko syöt?

Vierailija
67/75 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän topshape100.com joka on hydrolysoitu kollageeni (löytyy tuon nimen perusteella netistä). Sekoittuu mihin tahansa, mauton - paras hinta/laatu tähän mennessä...

Vierailija
68/75 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on kuin Hollywood julkkikset sekä aasialaiset naiset vannovat kollageeniin? Tutkimukset taas sanovat että se on ihan yhtä tyhjän päälle.

Mitä pitää uskoa?

Vierailija
69/75 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on kuin Hollywood julkkikset sekä aasialaiset naiset vannovat kollageeniin? Tutkimukset taas sanovat että se on ihan yhtä tyhjän päälle.

Mitä pitää uskoa?

Niin, pitäisikö uskoa tutkijoita tai tyhjäpää julkkiksia joita kollageenivalmistajat sponssaa (esim alexandrova)?

On se vaikea valinta.

Vierailija
70/75 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa toi topshape olla sellaista halvalla saa paska laatua tuotetta.

Onko niitten kollageeni mistä? Ei nähnyt mainintaa joten voipi olla että se on teollisuusroskaa syövistä hormoonilehmistä ja valmistettu kiinassa eikä uuden seelannin ruohoa syövää luomulehmää..

Vierailija
71/75 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkealuokkainen kollageeni ravintolisä - http://tonzes.com/kollageeni.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.

Vierailija
72/75 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 52v näyttää 25-35 vuotta ystävien mielestä. Kaikki rypy hävitä. Minä olla erittäin tyytyväinen Tonzes kollageeni. Minä suosittaa. A++++

T. Sanna, Helsinki

Vierailija
73/75 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ulkomaanreissuilta maksaa murtoosan vrt suomen huntoihin

Vierailija
74/75 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt n 2 kk Tolosen collagen tabletteja 1 kpl päivässä polvisärkyihin. Kävely oli vaikeaa, jumppaaminen ja esim jalkaliikkeet salilla olivat lähes tekemätön paikka. N 4 vko collagenia 1 tbl vrk ja säryt alkoivat hissukseen vähentyä. En tarvitse enää käyttää kävelemisessä, sulkapalloilussa enkä salilla (paitsi maastavedossa ja kyykyssä) polvitukia. Jonkun mielestä nallekarkit ovat tehokkaampia. En ole kokeillut ko vaihtoehtoa, mutta collagen tabut ovat toimineet minulla. Kivuton treenaaminen ja yöt ilman kivun tuottamia painajaisia ovat hieno asia. Olen aina käyttänyt luontaistuotteita. Minulla on sellainen oletus, että viileät/kylmät kelit edesauttavat nivelkipujen syntymistä ja sitä kautta saavat ihmiset entistä enemmän välttämään liikuntaa ja vetäytymään masentuneina omiin oloihinsa. Sama suunta oli itsellänikin. Nyt on kiva urheilla, kun kipuja ei ole. Tavoitteellisuus tuo myös ulospääsyä näihin syksyn ikäviin aikoihin. Huonona puolena voin sanoa, ettei collagen ole auttanut ristiselän kipuihini. Vain polvisärkyihin. Mutta myös venyvyys on asteittain parantunut ja mainitsemani ristiselän säryt olen saanut vähenemään olennaisesti venyttelemällä faskioita ja treenattuja kehonosia. Ikää on 54 ja kannattaa jokaisen keski-ikäisen tajuta se, että kehoa on lämmiteltävä huolella, tehtävä liikkeet mahdollisimman puhtaasti ja kehoa kuunnellen sekä kehon jälkihuolto on tehtävä perusteellisesti. Kaikille hyviä, kivuttomia treenihetkiä/elämää yleensä, myös nallekarkkien syöjille :)

Vierailija
75/75 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?