Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kollageeni-valmisteen syönnillä mitään vaikutusta

Vierailija
28.12.2015 |

Onko kellään omakohtaista kokemusta? Auttaako ihoon jotenkin näkyvästi? Nythän niitä olis tarjouksessa, mut taitaa olla höpönlöpöä...?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just luin Karita Tykkän haastattelun jossa kertoi käyttävänsä ihonhoitoon laadukasta kollageenijauhetta. Googlettelin hetken ja mielestäni päädyin oikeaan tuotteeseen? Tämä kotimainen jauhe oli valmistettu kalasta ja tyrninmarjasta. Eli jos me käytettäisiin eläimistä myös muut osat kuin liha, niin me saataisiin paljon enemmän hyödyllisiä aineita. Taidan jatkossa "juoda" luut enkä antaa niitä koiralle :-)

Vierailija
22/75 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään omakohtaista kokemusta? Auttaako ihoon jotenkin näkyvästi? Nythän niitä olis tarjouksessa, mut taitaa olla höpönlöpöä...?

Ehdottomasti höpönlöpöä.

Voi jopa olla haitallisia vaikutuksia. En missään nimessä suosittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just luin Karita Tykkän haastattelun jossa kertoi käyttävänsä ihonhoitoon laadukasta kollageenijauhetta. Googlettelin hetken ja mielestäni päädyin oikeaan tuotteeseen? Tämä kotimainen jauhe oli valmistettu kalasta ja tyrninmarjasta. Eli jos me käytettäisiin eläimistä myös muut osat kuin liha, niin me saataisiin paljon enemmän hyödyllisiä aineita. Taidan jatkossa "juoda" luut enkä antaa niitä koiralle :-)

Taitaa Karitan oma yritys olla tuolla alalla. Yllättävän paljon on saanut mainostaa omia tuotteitaan haastatteluissa.

Vierailija
24/75 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmosen kanssa samaa mieltä, luuliemestä se iho sekä nivelet tykkää. Ei tarvitse mitään apteekin tuotteita.

Kuulostaa kuitenkin ällöttävältä. :D

Miten se tehdään ja miten "nautitaan"? Ykkösellä alas vai sekoitettuna johonkin?

Ällöttävältä? Einessukupolvi taas vauhdissa. Kaikki mikä ei tule tehtaasta muovipaketissa on ällöttävää.

Luiden keittäminen on aivan normaali toimenpide. Lihaliemi tehdään hyvin niin, kun ei tyydytä lihaliemikuutioihin. Lihakeitto ja hernekeiton pohja tehdään oikeaoppisesti noin. Aivan normaali taoa tehdä pohjaa ruualle tuo luiden keittäminen, mutta rouva Saarioiselle se on sitten "ällöttävää"...Huhhuh!!!

Joo, otapa ihan rennosti. Siinä oli hymiö perässä just ilmaisemaan ettei tässä nyt olla pipo kireinä. En itse valmista liharuokia ollenkaan, vaikki syönkin sekaravintoa. En silti ole einesruokailija vaan ihan terveellisesti syödään. Mies tekee vaan liharuoat, niin se on vaan aina meillä mennyt. Mistä tuollanen ilkeä kommentointi johtui?

Ei luuliemen keittoon lihaa tarvita.

Joo, ei tarvita. Hyvä, et keskeisin tuli poimittua tuosta kommentista.

Vierailija
25/75 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmosen kanssa samaa mieltä, luuliemestä se iho sekä nivelet tykkää. Ei tarvitse mitään apteekin tuotteita.

Kuulostaa kuitenkin ällöttävältä. :D

Miten se tehdään ja miten "nautitaan"? Ykkösellä alas vai sekoitettuna johonkin?

Ällöttävältä? Einessukupolvi taas vauhdissa. Kaikki mikä ei tule tehtaasta muovipaketissa on ällöttävää.

Luiden keittäminen on aivan normaali toimenpide. Lihaliemi tehdään hyvin niin, kun ei tyydytä lihaliemikuutioihin. Lihakeitto ja hernekeiton pohja tehdään oikeaoppisesti noin. Aivan normaali taoa tehdä pohjaa ruualle tuo luiden keittäminen, mutta rouva Saarioiselle se on sitten "ällöttävää"...Huhhuh!!!

Joo, otapa ihan rennosti. Siinä oli hymiö perässä just ilmaisemaan ettei tässä nyt olla pipo kireinä. En itse valmista liharuokia ollenkaan, vaikki syönkin sekaravintoa. En silti ole einesruokailija vaan ihan terveellisesti syödään. Mies tekee vaan liharuoat, niin se on vaan aina meillä mennyt. Mistä tuollanen ilkeä kommentointi johtui?

Ei luuliemen keittoon lihaa tarvita.

Kyllä, mutta jos en ole koko elukan kanssa tekemisissä ruokaa valmistaessa, niin se tarkoittaa silloin jokaista elikon osaa. Ikävää, et tämä meni taas tällaiseksi.

Vierailija
26/75 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Karitan oma yritys olla tuolla alalla. Yllättävän paljon on saanut mainostaa omia tuotteitaan haastatteluissa.

Paljon mahdollista. Pikkumuikkuja ruotoineen ja kotimaisia marjoja, niin kasvot silenee. Ei siihen prosessoituja tuotteita tarvita.

Vierailija
27/75 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimainen kollageenijauhe kuulostaa ihanteelliselta, mutta sisältää todella vähän kollageenia. Sain yhtä niistä lahjaksi, ja maistui karmivasti kalajauholta, vaikka joka puolella mainostavat miten hyvältä muka maistuu. Kukkaro näillä tuotteilla vaan silenee rahoista. Mut hei, saa kuvitelman että hoitaa itseään.

Luulisin, että isoilla annoksilla pitkäaikaisessa, useita kuukausia kestävässä käytössä voi näkyä ihossa jotain muutoksia. Ehkä. Ison annoksen (yli 8000 mg) vetäminen näitä hiton kalliita nappeja vasta kukkaroa laihduttaakin. Lieneekö kovin terveellistäkään.

Kollageenin lisäksi mua hämmentää ihoa (muka?) nuorentava, sisäisesti nautittava aine hydraluronihappo (Hydraluronic acid). Tietääkö kukaan näistä pillereistä enemmän?

Vierailija
28/75 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuliemi on hyvää ja sitä teen joka tapauksessa, mutta kauneuskollageeni mietityttää. Ikää minulla on 40 ja ensimmäisiä ihon veltostumisen merkkejä on tullut, vaikka elämäntapani ovat aika ihanteelliset.

Sitä kutsutaan termillä normaali ikääntyminen.

Vierailija
29/75 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon mahdollista. Pikkumuikkuja ruotoineen ja kotimaisia marjoja, niin kasvot silenee. Ei siihen prosessoituja tuotteita tarvita.

Joo, mutta onhan se paljon "hienompaa" vetää jauhoja ja tabuja :D:D:D

Vierailija
30/75 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut kollageenijauheita kaksi vuotta (kaksi kertaa päivässä). Otsarypyt ja silmänympärysrypyt ovat poistuneet ja iho on kimmoisa ja kiinteä. Selkeän eron huomaa valokuvista. Olen jo 45 v, mutta työhöntulotarkastuksessa hoitaja ja lääkäri eivät olleet uskoa syntymävuottani (lääkäri nauroi, että luuli minua kolmekymppiseksi),että kyllä minua ainakin on hyödyttänyt. Alle 30-v tuskin tarvii, koska kollageenia on omastakin takaa.

Vierailija
31/75 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juonut kollageenijauheita kaksi vuotta (kaksi kertaa päivässä). Otsarypyt ja silmänympärysrypyt ovat poistuneet ja iho on kimmoisa ja kiinteä. Selkeän eron huomaa valokuvista. Olen jo 45 v, mutta työhöntulotarkastuksessa hoitaja ja lääkäri eivät olleet uskoa syntymävuottani (lääkäri nauroi, että luuli minua kolmekymppiseksi),että kyllä minua ainakin on hyödyttänyt. Alle 30-v tuskin tarvii, koska kollageenia on omastakin takaa.

Kaksi vuotta sitä normiannostako? Mulla se 44 euron jauhepurkki ei kestänyt tavallisella annostuksella kuin vajaat 3 viikkoa. Ennemmin panostan terveisiin elämäntapoihin kuin maksan hokkuspokkusjauheesta.

Vierailija
32/75 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/75 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään ekaa kertaa beautyshot-nimistä kollageenivalmistetta. Mielellään kuulisin kokemuksia siitä, onko kollageenista ollut hyötyä ja jos on, niin millaisella annostuksella ja kuinka pitkän käytön jälkeen?

Vierailija
34/75 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin tänään ekaa kertaa beautyshot-nimistä kollageenivalmistetta. Mielellään kuulisin kokemuksia siitä, onko kollageenista ollut hyötyä ja jos on, niin millaisella annostuksella ja kuinka pitkän käytön jälkeen?

Olen käyttänyt n. 2vuotta jokseenkin säännöllisesti 2in1 tuotetta jossa on kalakollageenia ja hyaluronihappoa yhdessä. Hyötyjä jos luetellaan niin suurin vaikutus ollut hiusten kasvussa/vahvistumisessa tämän todella huomaa.  Nivelet myös tuntuvat vähemmän aroilta kuin aiemmin varsinkin liikunnan jälkeen. Kasvojen ryppyjä ei ainakaan ole tullut lisää ,ehkä jopa vähentyneet.

Vaikutukset alkoivat aika nopeasti varsinkin noihin nivelkipuihin. n. 3viikon käytön jälkeen.

Otin aluksi 2 tabletia päivässä,mutta nyt olen käyttänyt jo pidempään yhden tabletin päivässä.  1 tabletti sisältää 1200mg kalakollageenia sekä 300mg hyaluronihappoa.

Vierailija
35/75 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kollageenini irtokarkkien muodossa.

Vierailija
36/75 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollageenijauheella keski-ikäistä luullaan 30-vuotiaaksi? Eiköhän kyse ole jostain muusta. Olisi kiva nähdä kuva, miten asian laita oikeasti on:) se myös, että ottaa jonkun kohteliaisuuden joka nauraen sanottu ihan todesta, on vähän lapsellista myös

Vierailija
37/75 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kollageeni-tuotteita yli vuoden. En aivan säännöllisesti mutta aina kun naamarypyt alkavat häiritä. Esim. kun on jokin sosiaalinen tilaisuus tulossa, kannattaa ottaa muutaman päivän säännöllisesti niin iho siliää. Minulla on aika ohut iho, joten vaikutus on ehkä helppo saavuttaa. Kimmoisuus paranee ja myös normaalisti kuiva ihoni tuntuu rasvaisemmalta. Ehkä hiuksetkin voivat paremmin mutta se on vaikeampi todeta. Nivelet ovat muutenkin hyvässä kunnossa. Aluksi ostin sitä nesteenä pullossa, mutta viime aikoina olen käyttänyt jauhoa (Skingain) , joka tulee halvemmaksi.

Olen 69 vuotia eläkeläismies. Viime aikoina olen alkanut pohtia, voisko kollageenista olla jotain haittaa. Nimittäin laskimot ovat aika tukkoiset minulla, ja luin että verisuonien seinämissä on kollageenia. Nämä vaivani ovat pahentuneet viime aikoina, mutta välttämättä se ei liity kollageeniin.

Vierailija
38/75 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan lihaliemen valmiina. Puljongilla on lihalientä, vasikanlientä, kalalientä ja kanalientä. Ja ne keitetään luista, eli sisältävät kollageenia. Myydään ainakin citymarketissa.

Vierailija
39/75 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nukut kyljelläsi, saat ryppyjä naamaasi ja rintaasi.

Vierailija
40/75 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt beautyshotia reilun vuoden ja mun iho hehkuu, kaikki sanoo niin, tosin minä myös vesiurheilen ja juon paljon vettä, uskon, että nuo ovat kauneuteni peruspilarit, olen 50 v. Ja aina luullaan nuoremmaksi!!!