Aina ollut karvaton, kasvatin ja nyt tulehdus..
Eli olen nuoresta asti aina ajellut kaikki karvat alapäästä. (Ei, en tee miesten miellytykseen, alapäätäni ei ole kukaan nähnyt paitsi minä. Olen vain tykännyt siitä.)
No nyt sitten ajattelin uteliaisuudesta kasvattaa karvoja ja nyt kun karvat kasvoi about senttisiksi, on niiden hankaus alushousuja vasten aiheuttanut kauheat karvatupen tulehdukset ympäriinsä. Olen kärvistellyt monta päivää alapää punaisilla pilkuilla ja kirvellen. Pessyt hyvin, laittanut antibioottivoidetta jne. Ongelmaa ei ole ilman housuja, mutta housujen kanssa se hankaus...
Eli kysymys olisi että kannattaisiko tässä tapauksessa vain luovutta ja sheivata pois?
Yleensä ohjeissa on että ei saa sheivata, pitää antaa kasvaa mutta niissä se tulehdus on yleensä sheivauksesta tullut, minulla kasvatuksesta. Sheivatessa ei ole ikinä ollut mitään kutinoita tai näppylöitä... Iho ei ehkä ole tottunut karvapuskiin ja siksi ärtyi. Mieli tekee vetää kaikki pois heti nyt ja pitää se niin, mutta mietin että pahennanko tilannetta...
Kommentit (2)
Kyllähän se iho ärtyy kun puskee karheaa sänkeä joka hankaa alusvaatteisiin. Menee ohi kun karvat kasvavat lisää.
Sun iho on tottunut ihokarvoihin, ne on ihan luonnolliset. Olet saanut tulehduksen siksi, että koko ajan hipelöit karvojasi ja käsistäsi tunkee bakteereja karvatuppiin.