Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kun en omista kukkamaljakkoa.

Oon aina ollut köyhä, eikä todella oo tullut mieleen laittaa vähiä rahojani johonkin kukkamaljakkoon, kun ei ole edes tarpeeksi lautasia ja muita astioita. Onko täällä ihmisiä jotka määrittelee naiseuden noin ääliömäisellä tavalla?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

OT, kukkamaljakoita, astioita, kirjoja, mattoja, vaatteita yms yms saa käytännössä ilmaiseksi kirpputoreilta. Jos siis sellaisia katsoo tarvitsevansa.

Itse asiaan, taisi olla vitsonen mieheltä. Vitsonen=juttu, jonka puhuja luulee olevan hauska, mutta joka ei sitä kuitenkaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

:D

Odotin jotain kevytkenkäisyysprovoa taas, mutta tää olikin jotain muuta :D

Ja joo, en mäkään omista kukkamaljakkoa. Kukkaruukkuja kyllä sitäkin enemmän, että toivottavasti se kompensoi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
OT, kukkamaljakoita, astioita, kirjoja, mattoja, vaatteita yms yms saa käytännössä ilmaiseksi kirpputoreilta. Jos siis sellaisia katsoo tarvitsevansa.

Itse asiaan, taisi olla vitsonen mieheltä. Vitsonen=juttu, jonka puhuja luulee olevan hauska, mutta joka ei sitä kuitenkaan ole.

No joo. Haa opin uuden sanan. Mitta kun se sanoi sen niin vihaisen tuntuisella äänellä, niin ei se tuntunut vitsoselta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanoi koska olet läski tai ruma tai molemmat ja hän halua sinusta eroon... Kukkamaljakko has nothing to do with it.

Kiitos. Läski en oo, ruma oon ainakin omasta mielestä, mutta miks se sit kehuu mua kauniiksikin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko tämä ilmi hänen tuodessaan sinulle kukkia vai muuten vaan hattuili?

Hänen äiti toi muovikukan.

Tällää se muovikukka kaljapulloon pystyyn. Ei se kummoisempaa tarvihte.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi koska olet läski tai ruma tai molemmat ja hän halua sinusta eroon... Kukkamaljakko has nothing to do with it.

Kiitos. Läski en oo, ruma oon ainakin omasta mielestä, mutta miks se sit kehuu mua kauniiksikin?

Haluaa seksiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei oo kaljapulloja, kun ei juoda. Eikä oo muitakaan lasisia pulloja. Sitäpaitsi se on todella iso kukka eikä se pysy pystyssä missä tahansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei oo kaljapulloja, kun ei juoda. Eikä oo muitakaan lasisia pulloja. Sitäpaitsi se on todella iso kukka eikä se pysy pystyssä missä tahansa.

Ei muovikukka tarvi maljakkoa. Laita esim johonkin säilykepurkkiin tai ämpäriin, tai vaan pöydälle lojumaan. Erikoista meininkiä on muovikukan vieminen miniälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Haluaa seksiä.

Ei sillä oo tapana haluta seksiä. Se haluaa ehkä kolme kertaa vuodessa ja silloin se kyllä sanoo sen ihan suoraan koska tietää, että oon niin puutteessa että en kieltäydy koskaan. Eikä sen haluttomuus johdu minusta vaan hänen lääkkeistä, niiden aloittamisen jälkeen meillä ei oo pahemmin seksiä ollut. Ennen niitä lääkkeitä meillä oli ihan tarpeeksi seksiä, myös silloin kun olin ylipainoinen ja silloin kun olin lähes alipainoinen ja siinä välissä. Eli mistä johtuu, että se kehuu mua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos se äiti tuo ensi jouluna sille muovikukalle maljakon. Se voi odottaa sen aikaa kaapissa.

No mutta tuohan onkin hyvä idea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei muovikukka tarvi maljakkoa. Laita esim johonkin säilykepurkkiin tai ämpäriin, tai vaan pöydälle lojumaan. Erikoista meininkiä on muovikukan vieminen miniälle.

Punainen muoviämpäri näyttäis aika tökeröltä meidän sisustuksessa ja säilykerasiaa ei oo niin isoa, että se siinä pysyis. Pöydällä se lojuukin ja siksi mies siitä vittuuntui. Anoppi ajatteli hyvällä ja eipähän kuole niinkuin oikeat kukat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Punainen muoviämpäri näyttäis aika tökeröltä meidän sisustuksessa ja säilykerasiaa ei oo niin isoa, että se siinä pysyis. Pöydällä se lojuukin ja siksi mies siitä vittuuntui. Anoppi ajatteli hyvällä ja eipähän kuole niinkuin oikeat kukat.

Kiukuttelis äidilleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

"Käytännössä ilmaiseksi" kirpputoreilta? Kyllä on taas niin älyvapaata kieltä, että pisti oikein silmään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos se äiti tuo ensi jouluna sille muovikukalle maljakon. Se voi odottaa sen aikaa kaapissa.

Muuten hyvä, mutta en voi olla varma ollaanko vielä ensijouluna yhdessä.

Vierailija

En nyt ymmärtänyt. Oot köyhä, mies on lääkityksen takia impotentti ja anoppi tuo sit palmun kokosen muovikukan teille. Vaikka sulla olis 10 vaasia, niin tuskin olisit naisellisempi.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat