Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko joku tullut terveeksi siteiden käytön johdosta?

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistähän koko nimi "terveysside" on lähtöisin? Miksi juuri terveys?

Koska kuukautisvuoto on terveyttä eikä oire sairaudesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyi elämä, terveyssiteet ovat kammottavin tuote ikinä. En tunne ketään, joka näitä tuotteita käyttää.

Mä oon joutunut nyt raskauden aikana käyttämään kun valkovuoto on niin vetistä. Jälkivuoto on kans varmaan helpompi hoitaa jos pöksyissä on suoja. Menkat meen sitten tamponeilla..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyi elämä, terveyssiteet ovat kammottavin tuote ikinä. En tunne ketään, joka näitä tuotteita käyttää.

Mä en kyllä tunne kaikkien naispuolisten tuttavieni kuukautissuojamieltymyksiä. Millaisissa tilanteissa sä noita oikein urkit?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ootko varmasti vaihtanut siteen useita kertoja päivässä ja peseytynyt huolella? Ei sitä yhtä ja samaa rättiä oo tarkoitus hautoa housuissa koko kuukautisten ajan. Joskus ulkomailla on hygieenisempää käyttää sidettä kuin tamponeita, koska yleisissä vessoissa ei välttämättä ole kopissa käsienpesumahdollisuutta tai suihkua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Koska pillu on niin pelottava, ettei siitä uskalla puhua suoraan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koska pillu on niin pelottava, ettei siitä uskalla puhua suoraan.

pilluside :D :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä tunne kaikkien naispuolisten tuttavieni kuukautissuojamieltymyksiä. Millaisissa tilanteissa sä noita oikein urkit?

Eikö teillä puhuta lounailla kuukautisista? :O :O

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat