Vierailija

Mutta pesi jouluaattona, joulupäivänä ja tapaninpäivänä. Meinasin jo soittaa poliisit.

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Saa pestä. Useimmat eivät pese, koska kunnioittavat toisten juhlarauhaa. Vähän samaantapaan, kun vaikka heittävät huivin päähänsä mennessään temppeliin ( vaikka itse uskoisivat mitä). Sitä kutsutaan sivistyneeksi käytökseksi.

Vierailija

Ei saa pestä! Pyhä on pyhä! Silloin ei pyykkiä pestä, silloin levätään! Ja miksi ihmeessä ei sitten tänään pese mutta pyhänä oli pakko pestä? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saa pestä. Useimmat eivät pese, koska kunnioittavat toisten juhlarauhaa. Vähän samaantapaan, kun vaikka heittävät huivin päähänsä mennessään temppeliin ( vaikka itse uskoisivat mitä). Sitä kutsutaan sivistyneeksi käytökseksi.

Meidän naapuri aloitti kännisen ukkonsa kanssa seinänhakkaamisen joskus kuudelta joulupäivän aamuna. Heitä ei näet koske mitkään normaalit käytössäännöt ja ukkokin on semmoinen vanha uhoava apina. Voin ottaa pesukoneenkäyttäjäsi tänne jos sinä otat nuo häiriintyneet juopot sinne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei saa pestä! Pyhä on pyhä! Silloin ei pyykkiä pestä, silloin levätään! Ja miksi ihmeessä ei sitten tänään pese mutta pyhänä oli pakko pestä? Ap

No pyhänä on aikaa! Tänään ei ole!

Vierailija

Ööh, miksi ei saisi pestä jouluaattona tai joulupäivinä pyykkiä?!? En ole aiemmin kuullutkaan moisesta. Kuulostaa ahdistavalta. Oletkohan naapurini, sillä itse pesin em. päivinä pyykkiä. Tänään oli töissä. Vapaapäivinä on kivaa pestä pyykkiä(kin). :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kenen "Pyhä"? ??

Vierailija

Kai säkin otat ap huomioon naapuriesi mahdolliset uskonnolliset juhlat, etkä elä silloin normaalisti? Esimerkiksi ramadanin aikaan aika moukkamaista laittaa hyvän tuoksuista ruokaa. Joku ramadania viettävä vois haistaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos se naapuri oli vaikka ateisti, nehän ei tunnetusti saa kristittyjen juhlintaan osallistua millään tavalla ;)

Vierailija

Voi PYHÄ yksinkertaisuus. Ihan tavallisia päiviä on nuo joulun päivätkin ja saa pestä pyykkiä vaikka aamusta iltaan jos haluaa...harva vaan haluaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Meidän naapuri aloitti kännisen ukkonsa kanssa seinänhakkaamisen joskus kuudelta joulupäivän aamuna. Heitä ei näet koske mitkään normaalit käytössäännöt ja ukkokin on semmoinen vanha uhoava apina. Voin ottaa pesukoneenkäyttäjäsi tänne jos sinä otat nuo häiriintyneet juopot sinne.

Ei meillä ollut mitään pesukoneen käyttäjiä. Mutta noille olisi tosiaan kannattanut soittaa poliisit. Mikset soittanut?

Vierailija

Mä pesin myös aattona, ja tapanina. Mä olen töissä päivät oitkät, ja illalla en laita konetta päälle, koska haluan antaa naapureille iltarauhan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä niillä oli oksutautia juuri jouluna.
Tai kihomatoja...
Tai täitä...

Ei PYHÄNÄ saa oksentaa. Naapuri saattaa häiriintyä. :D
Myös kihomatojen ja täiden on annettava rauhassa vipeltää joulunpyhät, joulurauha kuuluu kaikille. :'D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat