Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsekö alaikäinen k18 keikalle huoltajan kanssa?

Vierailija
28.12.2015 |

Kyseessä on siis klubi/ravintola keikka, joka on k18.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/12 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sanotaankos siinä ikärajassa, jotta ei koske vanhempien mukana kulkevia lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pääse. Eihän alaikäinen tavalliseen baariinkaan pääse vaikka huoltaja olisi mukana.

Vierailija
4/12 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse. Paikka on klubi, juottola you name it. Siellä myydään alkoholia ja luvat on vaarassa jos jää kiinni alaikäisistä. Se että "huoltaja" on mukana ei muuta asiaa.

Eri asia jos anniskelu-alue on erikseen.

Vierailija
5/12 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi

Vierailija
6/12 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ellei alaikäinen itse ole soittamassa/laulamassa. M22

Vierailija
7/12 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pääse. Paikka on klubi, juottola you name it. Siellä myydään alkoholia ja luvat on vaarassa jos jää kiinni alaikäisistä. Se että "huoltaja" on mukana ei muuta asiaa.

No kun tietääkseni anniskelu-alue on erikseen mutta keikka on silti ikärajaltaan k18?

-ap

Vierailija
8/12 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun tietääkseni anniskelu-alue on erikseen mutta keikka on silti ikärajaltaan k18?

-ap

Jos keikka itsessään on k18, siitä ei jousteta. Eihän k18 elokuviakaan/muita esityksiä pääse katsomaan huoltajan kanssa teattereihin. Mutta jos klubi on k18 ja keikka ei ja anniskelu-alue on erillään nii pääset keikalle ilmankin huoltajaa (festareillehan pääsee esim.) Voi tosin olla että ajat muuttuneet 20 vuoden takaisista portsariajoistani... soita klubille ja kysy.

-M47

Vierailija
9/12 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lukee S/K18, pääsee. Jos vain K18 niin ei pääse.

Vierailija
10/12 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei Olin ruisrokis viime vuonna ja oon 13 ja mulle ei valitettu et Olin siel vaan vanhemman kaa

Vierailija
11/12 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi  pitää kysyä tälliaista jos on erikseen kerrottu selkeästi ja ymmärrettävästi, että tilaisuus on rajattu niin, että sinne ovat tervetulleita vain 18 vuotiaat ja sitä vanhemmat. - Oli kyse sitten jostain  yksittäisestä keikasta tai vaikka lapsivapaista häistä.

Uskovainen mies

Vierailija
12/12 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi eivät pääse, ne voi viedä vaikka leikkipuistoon eikä raahata pilaamaan aikuisten iltaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme