Vierailija

Siis jos paukuttaa joka päivä ovulaation aikaan menemään, tyyliin ovispäivänä, sitä ennen, sen jälkeen...

Miehellä sperma tutkittu ja se on OK, naisella ei mitään vikaa ja gyne sanonut että ovuloi ja nähnyt follikkelin ultrassa 10 pv ennen ovista?

Onko se siltikin vain se 20-25% Miksi? Jos olosuhteet ovat ns. ihanteelliset?

En huomannut gyneltä kysyä.

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä se on sen 20%. Luulen että tähän lukuun on laskettu mukaan munasolut, jotka hedelmöittyivät mutta eivät kiinnity tai kiinnittyvät ja menevät kesken niin aikaisin ettei menkat ehdi olla edes myöhässä. Suurin osa raskauksista menee nimittäin kesken heti alettuaan ja tämä 20% on luku joka päätyy positiiviseksi testiksi asti.

Vierailija

Itsellä kolmas yrityskierto menossa ja jo nyt olen aivan hermona kun ei ole kahteen kertaan onnistunut. Millä olette malttaneet mielenne?

Vierailija

Mahdotontahan mitään prosenttilukua on antaa. Niin paljon tekijöitä ja suurimpana sattuma. Perintötekijät, ympäristö, kehon vointi, jne

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itsellä kolmas yrityskierto menossa ja jo nyt olen aivan hermona kun ei ole kahteen kertaan onnistunut. Millä olette malttaneet mielenne?

Vaikeaa se oli :) Minä tulin raskaaksi neljännestä kierrosta ja varmastikin vain sattumaa, mutta se oli kierto jolloin aloin juomaan lasin greippimehua päivittäin. Kokeile sinäkin :-)
Nyt rv 13 menossa ja jänniä aikoja elämme edelleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule venähtää. Meillä yk 24.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat