Vierailija

Meidän (miehen ja minun) suvuissa ei ole yhtään.

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meidän, miehen ja minun, suvuissa on yksi. Minä. Väikkäriä vaille tohtori vielä vähän aikaa. Ihme juttu, en tiedä itseään miten tässä näin kävi. Ilmainen koulutus on aika kurko juttu

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meidän, miehen ja minun, suvuissa on yksi. Minä. Väikkäriä vaille tohtori vielä vähän aikaa. Ihme juttu, en tiedä itseään miten tässä näin kävi. Ilmainen koulutus on aika kurko juttu

Ei se ilmainen koulutus riittänyt kuitenkaan niin pitkälle, että tietäisit mikä akateemikko on?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kantis ennen karonkkapuheita sit tsekata, mikä on akateemikko, ettet nolaa itteäs luulemalla olevas sellanen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei se ilmainen koulutus riittänyt kuitenkaan niin pitkälle, että tietäisit mikä akateemikko on?

Tästä ei nyt käy ilmi oikein että tietääkö ap:kaan, siksi kysyinkin.

Vierailija

Akateemikkoja on kautta aikojen ollut n. 100 kappaletta Suomessa, nykyisin ainakin tieteen akateemikkoja on elossa 12 kerrallaan, eli aina pieni todennäköisyys tuohon (lähi)sukulaisuuteen on. Tosin omalla työpaikallani on noista 12 akateemikosta peräti 2, mutta suvussa ei yhtään.

Vierailija

Suomen Akatemian jäseniä eli akateemikkoja ei suvussa tietämäni mukaan ole koskaan ollut. Akateemisesti koulutettujakin vain kaksi eli serkkuni ja minä olemme maisterin retaleita.

Vierailija

Oho, ompa av-mammat viisasta väkeä kun täällä on useampia akateemikkoja ja jonkun suvusta akateemikkoja on oikein puolet :D. Aikamoista. Meidän suvussa on kyllä paljon akateemisia, mutta ei nyt ainuttakaan akateemikkoa kuitenkaan...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat