Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ollaan seurusteltu vasta muutama kuukausi ja harrastettiin eka kerran seksiä humalassa. Melkein nolottaa kun muistelen :D Saa kertoa omia kokemuksia, onko teidän seksillä eroa riippuen promillemäärästä?

Kommentit (10)

Vierailija

Känniseksi on minusta parasta. Se on meillä ihan hurjan irstasta ja villiä. Tulee tehtyä kaikenlaista sellaista mitä ei selvinpäin tule edes mieleen tai viitsi/jaksa. Viimeksi me aloiteltiin laittamalla pyyhkeitä sängylle, öljyämällä toisemme kokonaan, sitten mies halusi anaaliin dildoa, kokeiltiin pissaleikkejä kylppärissä... 

Vierailija

Känniseksi voi olla aivan jees. Mies kestää kauemmin ja itse oon jotenkin rennompi. Ei tietenkään aina pidä olla kännissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Selvin päin on nautinnollisempaa. Kännissä aika monella miehellä kulli lerpahtaa kesken aktin, mutta selvänä ongelmaa ei näillä esiinny.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Selvin päin on nautinnollisempaa. Kännissä aika monella miehellä kulli lerpahtaa kesken aktin, mutta selvänä ongelmaa ei näillä esiinny.

Ai, mä olen aika paljon harrastanut känniseksiä, kun harrastan vain baarista haettuja yhden illan suhteita, ja erittäin harvoin on lerpahtanut. On sitten täytynyt olla jo ihan sammumispisteessä sen miehen. Yleensä käy päinvastoin eli kestää ja kestää, koska orgasmia ei tule niin helposti kuin selvin päin, ja yrittämistä jatketaan aina vaan.

Vierailija

Kyllä ainakin mun miehellä kestää stondis kännissäkin ja useimmiten saa orgasmin. Eikä välttämättä edes kestä sen kauemmin mitä selvinpäin. Mutta olisi toki mukava että kestäisi hieman kauemmin.

Vierailija

Liian kännissä kun on, niin ei välttämättä kulli toimi niin kuin pitäisi, eli saattaa lerpahtaa kesken kaiken. Pilvessä taas seksi on aivan mahtavaa, entisen naisystävän kanssa monesti poltimme savut ja sitten toistemme kimppuun. Siinä saattoi jo puhua rakastelusta, siinä tunsi lähempää yhteyttä toiseen. Ne sessiot saattoivat kestää helposti kaksikin tuntia, siis että kulli oli koko ajan pillussa tai joskus jopa perseessä ja ei lerpahtanut millään. Suosittelen kokeilemaan. M34

Vierailija

Kyllä minun miehellä on 25cm vehje ja se kestää aina hyvin, eikä lerpu edes kännissä.
T. 39v ylipainoinen, nansopaitainen 4 lapsen (av-)mamma, jonka pillu kiristyi jokaisen synnytyksen jälkeen entisestään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No sitten ovat olleet jo liian kännissä. Itselläni tilanne paranee, koska kestän paljon pidempään. Toki kunnon kännissä saattaa välillä on vaikeuksia erektion kanssa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat