Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mikä neuvoksi?

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pane?

Erittäin runsas verimäärä lienee miehelle turnoff ja tulehdusriskikin on olemassa kun on kierukka. Omat kädet eivät auta, kin ei siis runkuta vaan Panettaa!
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pane?

Erittäin runsas verimäärä lienee miehelle turnoff ja tulehdusriskikin on olemassa kun on kierukka. Omat kädet eivät auta, kin ei siis runkuta vaan Panettaa!
Ap

Kumi heppiin, veri ei itseäni pelota.
Sinkkumies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pane?

Ap

Pöhpöh, jos veri haittaa liikaa niin kortsulla sitten kerran, ei siihen kuole.

Vierailija

Miksi tää on niin monelle ongelma?! Kuppi niin mies voi antaa suuseksiä ja muuten sitten vaikka kondomi jos miestä ällöttää veri. Pyyhe sänkyyn suojaksi. Ikinä ei ole kuukautisten takia pitänyt ilman seksiä olla!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pane?

Ap

Ei haittaa pätkääkään. Olen aina nussinut ihan samalla innolla, oli vastapuolella kuukautiset tai ei ja pillunkin olen aina nuollut niin kuukaustinten aikana kuin muutenkin.

Tule tänne, jos sielläpäin on nirppanokkia miehiä. Minä kulla nussin puutteesi huitsulannevaskuukkeliin, vaikka veri lentäis kuinka ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi tää on niin monelle ongelma?! Kuppi niin mies voi antaa suuseksiä ja muuten sitten vaikka kondomi jos miestä ällöttää veri. Pyyhe sänkyyn suojaksi. Ikinä ei ole kuukautisten takia pitänyt ilman seksiä olla!

Kyllä meilläkin on ollut seksiä kuukautisten aikaan ihan miehenkin toiveesta joskus, mutta nyt vuoto on niin runsasta tänään että tulee kupistakin välillä ohi. Ja kun on vissiin jokin tulehdusriskikin olemassa. Mies ei halua käyttää kumia enkä kyllä minäkään. Kerran oli sellainen seksi kuukautisten aikaan että mies sormetti ja veteli tapilla perserseeni kun kuppi oli pilluassa - ja tuli vuodot ohi lattialla olevalle pyyhkeelle kun orkku räjähti. Itse ennen tuota olin ottanut suihin mieheltä ja niellyt tietysti. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä meilläkin on ollut seksiä kuukautisten aikaan ihan miehenkin toiveesta joskus, mutta nyt vuoto on niin runsasta tänään että tulee kupistakin välillä ohi. Ja kun on vissiin jokin tulehdusriskikin olemassa. Mies ei halua käyttää kumia enkä kyllä minäkään. Kerran oli sellainen seksi kuukautisten aikaan että mies sormetti ja veteli tapilla perserseeni kun kuppi oli pilluassa - ja tuli vuodot ohi lattialla olevalle pyyhkeelle kun orkku räjähti. Itse ennen tuota olin ottanut suihin mieheltä ja niellyt tietysti. Ap

VAU!

Vierailija

Mukavaa kun tulisi sellainen kunnon holahdus vuotoa miehen kyrpään. En helvetissä usko, ettei miestä muka siinä kohtaa haittaisi. On ne niin nynnyjä kumminkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mukavaa kun tulisi sellainen kunnon holahdus vuotoa miehen kyrpään. En helvetissä usko, ettei miestä muka siinä kohtaa haittaisi. On ne niin nynnyjä kumminkin.

Tuu tänne, niin sittenpähän näet :)

Vierailija

Ap tässä. Mies olisi hyvinkin saattanut haluta, kysyi itse, mutta itse sanoin että ehkä parempi odottaa kunnes vuoto loppuu kun on nyt NIIN runsasta. Fiksu veto oletettavasti tässä tilanteessa, kun asetelma on pitkään ollut että minä vonkaan ja mies on kokenut painostusta. Nyt kun sen seksihalut ovat selvästi kasvaneet, kasvavat ne varmaan vielä lisää mikäli alan kieltäytyä (runsaiden) kuukautisten aikana, jolloin oma oloni ei edes ole kovin seksikäs... Vai mitä meinaatte? Miehet?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat