Vierailija

Mies on kerran pettänyt minua exänsä kanssa, siitä on jo vuosia mutta asia edelleen painaa. Puhui silloin minulle miten ei voi mitään sille että rakastaa exää ja ei pysty unohtamaan. Olin todella masentunut ja pohjalla enkä osannut lähteä. Mies lopetti ja lupasi parantaa tapansa. Nyt on lapset ja lainat, mies kyttää exäänsä somessa ja järkyttävä pelko ja mustasukkaisuus nostaa päätään. Peittelee siis sitä että kyylää, poistaa hakuhistoriaa ja yrittää valehdella. On jäänyt rysän päältä kiinni muutaman kerran. Sinällään ihan ok olla vaikka kaveri exän kanssa, mutta tämä on niin salamyhkäistä ja vaikuttaahan se mitä on tapahtunut. Olen jo vähän vahvempi itse, en tiedä lähteäkö vai jäädä. Katselin jo asuntoja, ahdistaa.

Kommentit (6)

Vierailija

Puhuisin vakavasti miehen kanssa asiasta. Kysyisin haluaako panostaa meidän suhteeseen ja rakkauteen vai haikailla entistä. Oisin varmaan aika rikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Nyt selkärankaa nainen! Mä en ymmärrä miten jotkut antaa kohdella itseään noin. En kyllä itse katselisi hetkeäkään, olisin lähtenyt suhteesta heti jo ekan pettämisen jälkeen.

Vierailija

Onko ex suhteessa vai sinkku? Onko hän tietoinen miehen stalkkauksesta tai onko mukana siinä, onko heillä siis jotain meneillään? Kuulostaahan tuo, että olet ollut 2 vaihtoehto vaan. Miksi annoit pettämisen anteeksi, jos mies tunnusti ettei ole päässyt yli hänestä?

Vierailija

Miehen pettäessä olimme molemmat 17vuotiaita. Mies, tai poika silloin oli ainoa asia mitä minulla oli. Asuin lastenkodissa uudella paikkakunnalla eikä minulla ollut mitään eikä ketään. Sätin itseäni monesti nykyisinkin kun annoin hänen tehdä minulle niin. Sätin myös miestä siitä kun käytti minun huonoa tilannettani niin törkeästi hyväksi.

Nyt mies vannoo ettei ole mitään salattavaa ja kaikki on hyvin. En voi luottaa.
Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat