Vierailija

Perheelle kyllä on esitellyt. Kavereita paljon, joita tapaa usean kerran kuussa. Näilläkin vaimoja ja tyttöystäviä joskus mukanakin illanvietoissa. Minä en ole ikinä päässyt mukaan yli vuoden seurustelumme aikana. Minun kavereita on kyllä nähnyt. Mitä mieltä? :( harmittaa... Mies ei näe asiassa mitään väärää ja sanoo vaan, että hän menee tapaamaan näitä miespuolisia kavereita vaan eikä heidän naisiaan..?

Sivut

Kommentit (33)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Häpeää sinua tai kavereitaan. Jos ei olisi esitellyt perheelleen, olisi myös mahdollista ettei pidä suhdetttanne vakavana.

Kysyin häpeääkö minua, niin ei kuulemma. Olen luonteeltani vähän ujo, mutta kuitenkin iloinen ja puhelias, kun sattuu oikeita ihmisiä kohdalle. Voisiko ujous olla syynä, että pelkää etten viihdy?

Vierailija

Pelkää ressukka että joku nappaa sinut siltä mieheltä, onko muuten mitään merkkiä mustasukkaisuudesta esittänyt. Jätä tuollainen paska sika kuin vielä ehdit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerro rasvaprosenttisi, se kertoo jo paljon.

Prosenteista en tiedä, mutta BMI 21. Eli ihan normimitoissa ollaan.

Vierailija

Epistä, pidä puhuttelu miehelles. Musta tuntuisi syrjityltä, torjutulta ja miettisin, että olenko liian ruma, tyhmä tai mikä vika mussa mahtaa olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeää sinua.

Jos häpeää miksi esittelee perheelleen?

Onhan perhe nyt ihan eri asia, kuin ulkonäköä arvostelevat kaverit. Haloo, jos on seurustelua takana jo monta vuotta niin ei siinä muuta taustalla kyllä ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Epistä, pidä puhuttelu miehelles. Musta tuntuisi syrjityltä, torjutulta ja miettisin, että olenko liian ruma, tyhmä tai mikä vika mussa mahtaa olla.

Olen pitänytkin, mutta aina tulee vastaus, ettei johdu mitenkään musta. Että kuulemma vaan haluaa tavata kavereitaan eikä häntä kiinnosta onko muiden naiset mukana, koska eivät kuulemma tee yhdessä mitään, vaikka voivat olla samassa tilassa. Naiset juoruaa omiaan ja miehet saunoo. Nämä naiset ovat ystäviä keskenään.

Vierailija

Mies todellakin häpeää sinua, tai sitten kavereitaan.

Ehkä hän ajattelee ettet viihtyisi heidän seurassaan? Voisiko hänellä olla jotain salattavaa? Kuuluuko kaveripiiriin esim. hänen exiään tai exien kavereita?

Joka tapauksessa minusta on loukkaavaa ettei hän ole esitellyt sinua kavereilleen. Vaadi saada tietää totuus!

Vierailija

Hän ei varmaan halua joutua viihdyttämään sinua. Haluaa todella viettää itse aikaa miesten kanssa omissa oloissa ja naiset omissa. Sanoit että muiden vaimot ovat keskenään ystäviä, mutta sinä et - vielä. Ehkä hän pelkää ettet ujona uskaltaisi jäädä muiden naisten seuraan vaan tulisit mukaan poikaporukkaan, mitä hän ei varmasti tahdo, jos muillakaan ei ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies todellakin häpeää sinua, tai sitten kavereitaan.

Ehkä hän ajattelee ettet viihtyisi heidän seurassaan? Voisiko hänellä olla jotain salattavaa? Kuuluuko kaveripiiriin esim. hänen exiään tai exien kavereita?

Joka tapauksessa minusta on loukkaavaa ettei hän ole esitellyt sinua kavereilleen. Vaadi saada tietää totuus!

No, voi olla sitten, että häpeää, vaikka kuvista olen nähnyt hänen kavereidensa naisia eivätkä hekään mitään missejä ole. Tavallisia naisia. Minäkin koen olevani ihan tavis ja mieheni kyllä kehuu ulkonäköäni usein. Ehkä he ovat sitten luonteeltaan jotenkin niin erilaisia, vaikka minä kyllä tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, vaikka välillä voin aluksi ollakin vähän ujo.

Vierailija

Haiskahtaa siltä että mies salailee jotain ja pelkää totuuden paljastuvan jos tapaat hänen kaverinsa.

Onko hänellä läheisiä naispuolisia ystäviä tai exiä kavereina?

Ansaitset parempaa kohtelua, älä alistu!

Vierailija

Jos vietätte paljon aikaa yhdessä, on kait normaalia, että mies haluaa myös omaa aikaa.. Miehellä saattaa kaveriporukassa olla vielä "poikarooli" päälle, eli ei halua aikuistua tms. Kuinka vanhoja olette?
Miten olisi yhteiset uudenvuoden juhlat kavereiden luona tai teillä? Silti mies voisi mennä saunailtoihin itsekseen, jotta saisi pitää kaverihetkensä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Asutteko yhdessä? Ja suhde on ns. vakava?

Asutaan ja kyllä tää mielestäni on ihan vakava suhde... Ihmettelen miksei pyydä ystäviään ikinä meille kylään, vaikka meillä on vastarempatut hyvät puitteet ja oleskelutilat. Uusittu ihana saunakin löytyy. Minä kyllä pyydän ystäviä meille syömään ja istumaan iltaa ja mies kyllä tulee heidän kanssa hyvin toimeen. Joskus vietetään naisteniltoja ja mies lähtee sitten tapaamaan omia kavereitaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen pitänytkin, mutta aina tulee vastaus, ettei johdu mitenkään musta. Että kuulemma vaan haluaa tavata kavereitaan eikä häntä kiinnosta onko muiden naiset mukana, koska eivät kuulemma tee yhdessä mitään, vaikka voivat olla samassa tilassa. Naiset juoruaa omiaan ja miehet saunoo. Nämä naiset ovat ystäviä keskenään.
seka sauna, ukko ei uskalla kertoa.. nämä on niin nähtyjä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat