Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen seksihalut raskaana

Vierailija
13.02.2006 |

Hei raskaana olevat naiset!

Olen neljännellä kuulla raskaana ja minulla on seksihalut kasvaneet todella paljon. Ajattelen seksiä koko ajan ja mastruboin päivittäin monta kertaa ja fantasiat ovat välillä todella hurjia ja harrastan mieheni kanssa seksiä useammin kuin ennen raskautta.

Miten teillä muilla on seksihalujen kohdalla käynyt? Entä masturbointi, onko se lisääntynyt, entä tavat/fantasiat muuttuneet?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli suunnilleen koko ajan. Mikähän järki siinäkin piilee tarkoitan luonnon kannalta, kun ei voi tulla raskaaksi. Toisaalta pari ystävätärtä kertoi ettei kiinnostanut ollenkaan odotusaikana, eikä toisen mieskään halunnut. On meitä monenlaisia!

Vierailija
2/34 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Siis ei tehny mieli enää seksiä siitä päivästä lähtien, kun aloin odotaan. Eikä tee vieläkään vaik lapsi on jo 2,5v. Erosinkin siitä syystä, kun en voinut olla mieheni kans, joka tottakai olisi seksiä halunnu. Minusta se on suurta energian tuhlausta ja ilman on paljon mukavampaa. Voipahan senkin vapaa-ajan käyttää vaik tv:n katseluun. En ole koskaan ollut älyttömän innostunut seksistä ja nyt en sitäkään. Onko muita äitejä, joille olisi näin käynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsen sukupuolella mahdollisesti vaikutusta naisen halukkuuteen raskauden aikana? Olen jostain lukenut, että poikien testosteronin eritys voisi listät naisten halukkuutta. Voiko siinä olla perää?

Vierailija
4/34 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä varsinaista eli yhdyntää. Haluan kyllä, mutta yhdyntä tuntuu jotenkin epämukavalta. Miehellä onkin aika homma, kun nuolee mut harva se ilta orgasmiin. Tosin ei paljoa tarvita kun jo saan Ihan taivaassa olen, kun mies pitää nuollessaan sormea samalla pepussani. Päivällä on pakko masturboida, kun mies on töissä. Että semmosta täällä.

Vierailija
5/34 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tekee kans mieli, mutta mies on vallan villiintynyt. Ei saa ollenkaan tarpeekseen minusta. On koko ajan kimpussa, mutta ah niin ihanan hellästi. Taputtelee ja sivelee varsinkin peppua. Haluaa pestä saunassa ja varsinkin huolellisesti ja perusteellisesti pepun ja pimpin. Sängyssä katselee, tutkii, nuolee ja pussailee kaikki paikat. Olen itse vähän ujonlainen ja välillä vähän nolostuttaa pyllistellä ja levitellä haaroja, vaikka olemmekin olleet jo monta vuotta naimisissa. No, eihään minulle ole mitään valittamista. Ihanaahan tämä on. RV 34

Vierailija
6/34 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotenkin tuntuu että aina vaan tekee mieli enemmän ja kaikkee uutta pitäisi kokeilla.

nyt kun luin noita juttuja alistamisista ja piiskaamisesta niin alkoi kovasti tehdä mieli, jotenkin vaan en niistä kehtaa miehelle kertoa. onko muiden mielestä kamalaa jos raskaana oleva haluaa jotain sitomisleikkejä sängyssä vai onko ihan normaalia??

välillä vaan tuntuu ettei uskalla ryhtyä leikkiin kun kumminkin orgasmi tuo supistuksen niin voimakkaana vaikka koskaan ei ole kipeää tehnyt. eilen just olin lääkärissä ja paikat oli kiinni, joten ei kait pitäisi huolestua...

nyt tekis mieli lueskelle jotain juttuja ja katsella jotain kivoja kuvia, ei kenelläkään olisi kivoja linkkejä??

t. yksin kotona

Vierailija
7/34 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan mielettömät halut, ja ne kohdistu tasan vain mun mieheen. Kun soolorakasteli aijemmin, ajatteli häntä ja nautti. Nyt ei sooloilut kyllä tunnu missään ja haluis vaan harrastaa petipainia kokoajan oman rakkaansa kanssa. Siks tuntuu tosi pahalta kun mun mies ei halua enää mua. Ennen raskautta kyllä, mut nyt näyttää olevan loppu. Ja oon 19-v enkä todellakaan ole lihonut mitenkään muodottomaksi, 154 pitkä ja paino n. 60 ja tosiaan viikko 24 alkaa huomenna. Ja mielestäni oon ihan normaalin näköinen. Hirveän tuntuinen tilanne.

Vierailija
8/34 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun melkein siitä hetkestä lähtien kun saatiin tietää, että vauva on tulossa niin seksi loppui. No ei nyt ihan, mutta varsinkin kun viikkoja oli 20 niin sen jälkeen ei olla rakasteltu kuin kolme kertaa ja nyt on viikkoja kuitenkin 32!! Arvappa onko ollu vaikeeta.. Itellä seksi halut ollu koko raskaus ajan ihan pilvissä, mutta miestä ei kiinnosta.. Luulis ettei kukaan mies kieltäydy jos nainen haluis rakastella, mutta kyllä voi.. Nauttikaa te joitten mies tykkää..

Ja kun en edes ole lihonut koko raskauden aikana, kuin 6kg tähän mennessä!! Kyllä sen huomaa, että suhdekin kärsii ja välillä miettii ettei jaksa kun on pakostakin kiukkunen!!

Vierailija
9/34 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihalut on tosi mahtavat. Löydettiin sopiva asentokin, jossa iso mahani ei ole tiellä. Makaan selälläni jalat koukussa poikittain kyljellään olevan kullan kyljen päällä. Tässä asennossa voi harrastaa peppuseksiä tai tavallista, hieroa itse klittaa ja säädellä miten syvälle mennään. Olo on tosi rento, eikä maha ole tiellä. Mies hiplaa usein mun peppureikää, kun nyt raskausaikana toi pepun seutu on kumman herkkä. Orgasmi tulee kyllä helposti, mutta en saa ilman klitan kiihottamista. N 29 Rv 33

Vierailija
10/34 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii seksi todella on mukavaa mut jos kerran sitä tekee niin sit haluu aina sitä

Vierailija
11/34 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonpa kateellinen teille, joilla on tuo mies paikalla. Mun mies on matkahommissa kaukana Brasiliassa ja käy täällä vain joskus ja jouluna. Tekee munkin jatkuvasti mieli ja ei auta kun tyydyttää itseni ja usein. Eihän se kuitenkaan miehen lämpöä ja rakkautta korvaa! Kai tää on vaan kestettävä. Vauva syntyy noin kuukauden päästä ja onneks mieskin tulee silloin takaisin.

Vierailija
12/34 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen rvkolla 23 ja mua ei ole seksi innostanut missään raskauden vaiheessa, päinvastoin. Odotan, että saisin haluni takas kun mies halua ainaki 4 kertaa vkossa.

Vierailija
13/34 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun odotin poikaani, niin minullakin halut vain lisääntyi koko ajan..! Mutta ikävä kyllä miestä ei enää haluttanutkaan, vaikka aiemmin olisi kyllä kelvannut vaikka joka päivä... =( Joten nauttikaan siis te, joiden mies teitä haluaa, vaikka itsellänne ei aina niin mieli tekisikään..!

Vierailija
14/34 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulla tekee kans mieli, mutta mies on vallan villiintynyt. Ei saa ollenkaan tarpeekseen minusta. On koko ajan kimpussa, mutta ah niin ihanan hellästi. Taputtelee ja sivelee varsinkin peppua. Haluaa pestä saunassa ja varsinkin huolellisesti ja perusteellisesti pepun ja pimpin. Sängyssä katselee, tutkii, nuolee ja pussailee kaikki paikat. Olen itse vähän ujonlainen ja välillä vähän nolostuttaa pyllistellä ja levitellä haaroja, vaikka olemmekin olleet jo monta vuotta naimisissa. No, eihään minulle ole mitään valittamista. Ihanaahan tämä on. RV 34

Vierailija
15/34 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin kyllä itsekin vähän pelkään supistuksen tuomaa voimaa vaikka paikat on kyllä lääkärin mielestä ihan hyvin kiinni.

jotenkin tekis mieli kokeilla kaikennäköistä uutta ja kivaa, mutta uskaltaakohan sitä...

sitomisjuttua olis kiva kokeilla mutta onko liian rivoa näin raskaana olessa ison mahan kanssa??

Vierailija
16/34 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on muitakin halukkaita! Täällä on kanssa oikea " seksipetomamma" . Kulta on ihan kummissaan, kun on kuullut muilta isäkendeilta, että seksi loppuu kun raskaus alkaa. Meillä on vaan kiihtynyt. Olisin vaikka koko ajan valmis, mutta kulti ei aina jaksa - sitä täytyy vähän säästää ja surrutella sauvalla pahimmat himot. Peppuseksikin maistuu ihan entiseen malliin, eikä oo peräpukamatkaan vaivanneet. Harrastatteko muut mammat peppuseksiä?

Vierailija
17/34 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrasteta peppuseksiä nyt raskaana eikä muutenkaan...

Vierailija
18/34 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs vaiheessa ne halut sitten naisille palaavat?

Menossa avopuolisolla rv13 ja haluja ei ole minkäänlaisia ollut enään kuukauteen. Ehkäpä ne sieltä joskus palaavat...

Vierailija
19/34 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuntui riittävän intoa vaan **ttuiluun. Kun puuro oli palanu pohjaan, loppui intohimo ja hauskanpito.

Kun on mies ja rumakin vielä, ei vierastakaan saanu.

Ois ollu mukava tietää että hän edes tuntisi haluja tai runkkaisi, mutta ei mitään. Tiuskimista vaan. Nyt kun miettii niin alkuhuuma ja lapsen teko on ollu ainoat tyydyttävät ajat. Taitaa olla vaihtokin myöhäistä..

Vierailija
20/34 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi pari viimeistä viestiä sai mielen pahoittumaan, kun piti kertoa omista haluista, jotka on sanalla sanoen mahdottomat. Ei oo kiva kuulla, että toiset kärsii. Tsemppiä kuitenkin teille, joilla on pulmia tällä saralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä