Naisen seksihalut raskaana
Hei raskaana olevat naiset!
Olen neljännellä kuulla raskaana ja minulla on seksihalut kasvaneet todella paljon. Ajattelen seksiä koko ajan ja mastruboin päivittäin monta kertaa ja fantasiat ovat välillä todella hurjia ja harrastan mieheni kanssa seksiä useammin kuin ennen raskautta.
Miten teillä muilla on seksihalujen kohdalla käynyt? Entä masturbointi, onko se lisääntynyt, entä tavat/fantasiat muuttuneet?
Kommentit (34)
Jos rakkaasi kärsii alkuraskauden pahoinvoinnista ja väsymyksestä, halut voivat hyvinkin palata kun kukkea keskiraskaus alkaa, eli juuri viikon 13 tienoilla :-D
Omasta puolestani totean, että himot on todellakin lisääntyneet ja paljon, etenkin kun vertaa imetysaikaan. Myös ensimmäisessä raskaudessa olin tavallista himokkaampi, ihan synnytykseen saakka. Ensimmäinen lapsi oli poika, tämän toisen sukupuoli vielä arvoitus...
Vierailija:
Onneksi on muitakin halukkaita! Täällä on kanssa oikea " seksipetomamma" . Kulta on ihan kummissaan, kun on kuullut muilta isäkendeilta, että seksi loppuu kun raskaus alkaa. Meillä on vaan kiihtynyt. Olisin vaikka koko ajan valmis, mutta kulti ei aina jaksa - sitä täytyy vähän säästää ja surrutella sauvalla pahimmat himot. Peppuseksikin maistuu ihan entiseen malliin, eikä oo peräpukamatkaan vaivanneet. Harrastatteko muut mammat peppuseksiä?
Raskaudessa taitaa mennä hormoonitoiminta aika lailla sekaisin. Toisista tulee tosi halukkaita ja toisilta halut katoavat vallan kokonaan. Mulla halut on on kovat ja varsin peppuseksi maistuu, vaikka ennen vauvan odotusta peppupuoli ei kiinnostanut juurikaan. Kulta on ihan tyytyväinen, kun tykkää peppuilusta.
Nyt kun halut on tasaantuneet, mieskin pysyy mukana. Oikeestaan koko homma ei juuri kiinnosta ja sen voisi hyvinkin unohtaa. Aikasemmissa raskauksissa mulla itsetunto oli aika matalalla enkä edes kuvitellut että mies haluaisi minua. Heti kun tiesin odottavani tätä kolmatta, sama ajatus hiipi mieleen. En siis edes kuvittele että mieheni haluaisi tällaista väsynyttä eukkoa joka valittaa kun oksettaa. Muodoissa ei mitään vikaa mutta itsetunto koki ekan raskauden aikana kolauksen joten en nyt edes jaksa kuvitella mitään. Ei tuo oo valittanutkaan mutta ei oo halunnutkaan minua juuri raskaana. Olenkohan vain liian vaativainen..
Jotenki tuo seksipuoli meidän elämässä oikeen tympäsee kun se ei koskaan oo oikeen pelannu minun tahtisesti. Mutta sinällään tilannetta helpottaa kun itselläkin lakannut haluttamasta.
Mutta tuntuu että mies on jotenkin etääntynyt. Rakastellaan kyllä n. kerran viikossa, mutta tuntuu että saan ikään kuin säälistä. Eikä se siksi ole niin tyydyttävää ja kiihkeää kuin mitä ennen on ollut. En tiedä johtuuko kasvavasta mahasta, vai onko joku muu vialla. En uskalla ottaa asiaa puheeksi, koska mieheni on melko kiivas ottamaan itseensä heti, jos haluan selvittää jonkin itseäni vaivaavan jutun. Noh, mutta onneksi saa itsekin hoideltua nuo pahimmat halut pois päivää häiritsemästä :)
Toivon vaan kuollakseni, että seksin suhteen tilanne normalisoituu lapsen synnyttyä!
Voisin sanoa omalla kohdallani, että kyllä minäkin muistan ennen raskauden alkua. Joka päivä piti/sai antaa. Nyt aikaa on jo kauan kun viimeksi sai. 13 viikko menossa, väsymys sentään näyttää menevän ohitse. Kyllä tämä tästä menee, muistellaan vaikka menneitä jos ei muu auta.
Tasan ei tosiaan käy onnen lahjat. Meillä seksipuoli on roihahtanut liekkiin nyt odotusaikana. En oo mitenkään rohkea seksin alueella eikä mieskään mikään hurjastelija ole. Ollaan kai aika tavallinen suomalainen pari. Välillä vähän on vaikea yhdistää tätä äidiksi tulemista ja kovia seksihaluja. Tykkään varsinkin, kun mies nuolee mut orgasmiin asti. Ison mahan kanssa se on vähän hankalaa ja ainoa mukavan tuntuinen asento on peppu pystyssä, ristiselkä notkolla ja maha jalkojen välissä. Välillä vähän häiritsee, kun ajattelen miltä pyllistelyni näyttää miehen silmin. Mies on kuitenkin hienotunteinen eikä kiusoittele mitenkään. Olispa rohkeampi, niin vois nautiskella täysin siemauksin! RV 34
öö, jokainen alkio/siittiö lähtee naaraspuoleisesta, mitenkähän homot olis jakaantunut aikanaan.
Vastaanpa tähän ketjuun vaikka vanha jo onkin, mutta itselle ajankohtainen...
Me oltiin oltu yhdessä jo 9 vuotta ennen ensimmäistä raskautta. Alkuaikojen seksihalut oli siis jo aikaa sitten laimenneet ja meillä oli seksiä enää ehkä kerran kuukaudessa. Tuolloin keväällä 2010 sitten jostain himot alkoi hyrrätä ja meillä olikin silloin seksiä jopa pari kertaa viikossa. Ja hetihän sitä sitten raskaana oltiin. Alkuraskaudesta olin tosi väsynyt enkä enää muista kuinka usein seksihommia teki mieli. Muistan kuitenkin että peppuhommia teki mieli sitä satunnaisesti puuhailtiinkin. Vatsan kasvaessa miehen ei enää niin tehnyt mieli. Synnytyksen jälkeen oli varmaan parin kuukauden tauko koko hommista. Ei sytyttänyt yhtään.
Sen jälkeen seksiä oli taas satunnaisesti ehkä kerran kuukaudessa. Pari vuotta myöhemmin toisessa raskaudessa oli myös hiljaisempaa, tosin peppuhommia minun teki taas mieli enemmän kuin ei raskaana. Ja itseäni tyydytin varsinkin loppuraskaudessa kun miehen ei taas oikein tehnyt mieli. Synnytyksen jälkeen oli taas parin kuukauden tauko ja sen jälkeen seksiä oli kerran 1-2 kuukaudessa. Yleensä minä olin aina se joka teki aloitteen. Miestä ei niin kiinnostanut eikä seksikään silloin kovin laadukasta ollut.
Nyt tänä keväänä himot taas löytyi ja yllätys yllätys taas ollaan raskaana. Nyt minä olen ollut huomattavasti estottomampi aikaisempaan verrattuna. Seksiä on ollut 2-3 kertaa viikossa alkuraskauden ajan ja tutuksi tulleesta peppupanetuksesta on otettu kaikki ilo irti. Mieskin on ollut nyt innokkaampi vaikka myötää että kasvava vatsa ei häntä kiihota. Ollaan sitten enemmän paneskeltu takaapäin ja tuo mahdollistaakin samalla hyvin nuo pepun hyväilyt, sormetukset ja panot. Nyt viikkoa 37 ja vieläkin seksiä vähintään kerran viikossa. Myös itsetyydytystä tulee mun tehtyä jonkin verran. Toivottavasti meno jatkuu synnytyksestä toipumisen jälkeen. Vähän epäilen, että hiljaisempaa on taas luvassa, mutta tiedän että sieltä jostain ne halut taas tulee kun on niiden aika.
Sori pitkä stoori, mutta jos tämä tuo lohtua vaikka jollekin jolla on hiljaisempi kausi menossa. Tilanne voi todellakin muuttua parempaan suuntaan, vaikka välillä olisikin hiljaisempi kausi menossa.
Vierailija kirjoitti:
Missäs vaiheessa ne halut sitten naisille palaavat?
Menossa avopuolisolla rv13 ja haluja ei ole minkäänlaisia ollut enään kuukauteen. Ehkäpä ne sieltä joskus palaavat...
Mulla oli tuohon aikaan vielä aamupahoinvointia ja järkyttävää väsymystä, eli kaikki energia paloi siihen että jaksoin käydä töissä ja hoitaa pakolliset asiat. Varmaan siinä viikon 18 paikkeilla alkoi nuo kivut ja pahat olot helpottaa niin että alkoi olla energiaa muuhunkin ja sitä myötä halut palasivat.
Nyt on viikko 24 ja mies "joutuu" kärsimään tästä mun olotilasta. Olen koittanut tyydyttää itseäni, mutta ei se silti vastaa samaa kun miehen kosketus. Mies on silti omista töistään usein väsynyt, joten olen heti töitten jälkeen ottanut suihin (sekin himottaa nyt normaalia enemmän) ja mies on päästänyt näin isoimmat paineet pois ja nukkunut muutaman tunnin ja sitten herätän hänet ja ehdottelen jos tekisi minullekin jotain niin voisi saada lisää hyvää niin monta kertaa kun jaksaa tulla... Panemaan emme enää pysty vatsan takia, mutta muuten olemme toisia tyydytelleet.
Niin ja tyttöä odotan, eli poikkean vissiin tästä että poikalasten odottajat himoitsisi enemmän.
Yksilöllistä. Meillä rouvaan ei saanut koskea ollenkaan raskauden aikana. Seksiä oli kolme kertaa. Viimeinen kerta puolivuotta ennen synnytystä. Siinä tuli yhteensä vuoden tauko seksissä. Eli nauttikaa jos kerran mieli tekee.
Vierailija kirjoitti:
Yksilöllistä. Meillä rouvaan ei saanut koskea ollenkaan raskauden aikana. Seksiä oli kolme kertaa. Viimeinen kerta puolivuotta ennen synnytystä. Siinä tuli yhteensä vuoden tauko seksissä. Eli nauttikaa jos kerran mieli tekee.
Sama juttu meilläkin, jokaisella kolmella kerralla. Eikä kyse edes ollut haluista vaan epämukavuuden tunteesta hänellä. Käsihoitoa sain aina halutessani, joten sillä jotenkuten pärjäsi, suurempi selibaatti se vaimolle oli.
Itsekin olin alkuraskaudesta niin väsynyt ja pahoinvoiva, ettei tosiaan tullut seksi mieleenkään. Myös keskiraskaudessa pelkäsin vain koko ajan keskenmenoa (edellinen raskaus meni kesken rv 17) ja mahdollisia vuotoja, etten vain uskaltanut kokeilla yhdyntää, vaikka välillä teki mielikin ja tiedän kyllä, ettei siitä haittaa ole normaalissa raskaudessa. Miehelle annoin kerran käsihoitoa ja tuntui tykkäävän, sanoin että voin antaa toistekin, mutta ei kuitenkaan tullut tehtyä.
Viimeisellä kolmanneksella sitten tulikin jostain valtavat seksihalut ja ollaan sekstailtu monta kertaa, lisäksi tyydytän itseäni melkein joka päivä ja luen seksijuttuja netistä. Jostain syystä bdsm-jutut kiihottaa kovasti, vaikka mulla ne on vain fantasia, en ikinä oikeasti haluaisi kokeilla sellaista. Nyt vain viime viikkoina limakalvot on tainneet muuttua jotenkin kuiviksi, viimeksi yhdyntä oli aika epämiellyttävää kun se vain sattui enkä oikein saanut lauettua. Olen nyt rv 34. Samasta syystä ei ole nyt hetkeen tehnytkään mieli yhdyntää. Minulla on muutenkin aika kuivat limakalvot ja senkin takia seksiä on normaalistikin aika harvoin, lisäksi se ei tunnu olevan kummallekaan kovin tärkeä asia elämässä.
Puhutte niin paljon että en edes pysy näis7ä seksi raskaus mit2h
Ei kaikilla voi halut olla mahdottomat raskausaikana, olette kuitenkin yksilöitä. Meidän joiden naiset eivät halua seksiä raskausaikana niin täytyy tapapainottaa sitäkin saraa. Kai mekin vielä joskus saamme :D