Poikaystävä eilen tuhannen tuiterissa kotiin...
Olen ollut 2 viikkoa influenssassa masentuneena kotona. Eilen poikaystäväni lähti ystäviensä kanssa juhlimaan ja itse en päässyt omien ystävieni kanssa koska olen vielä siis sairaana. Ei siinä mitään eikä se haitannut että hän meni, harmitti vaan kun jouduin taas kökkimään kotona.
Poikaystäväni monesti juo liikaa ja hän muuttuu aivan eri ihmiseksi, todella todella pelottavaksi ja oudoksi. Heräsin kun hän tuli kotiin ja kuulin kun keittiössä hän oksensi. Menin katsomaan ja lattia täynnä oksennusta ja hän oksenteli lavuaariin.. Menin vessaan, josta tullessani hän oli sammunut sängylle. Koitin herätellä häntä kun mitään elonmerkkejä ei ollut eikä hän ollut siivonnut oksennuksiaan lattialta.
Hän puhui ihan jotain harhaisia siansaksa-juttuja.
Nyt hänellä on jäänyt ostamani kallis nahkatakki johonkin, tullut ilman sitä kotiin ja hänen pankkikorttinsakin on jossain teillä tietämättömillä ja joululahjaksi ostamani paita on lavuaarissa märkänä vedestä ja oksennuksesta...
Ja hän lupasi eilen ennen lähtöään, ettei joisi övereitä. Huoh.... Harmittaa. Onko kellään mitään samanlaisia kokemuksia? Inhoan sitä kun pitää juoda yli rajojensa...
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Eihän käytä mitään bilehuumeita? Tuo sekoilu kuulostaisi myös pilvenpoltto + alkoholi -yhdistelmältä. Oli miten oli, huolestuttavalta ja inhottavalta tuo silti kuulostaa... Alkaisi ehkä olla aika jo todella vaatia muutosta tai sanoa heipat, jos tuo ei ole millaista elämää tahdot elää.
En millään usko että käyttää, ei ole sen tyyppinen. Olen itse monesti mukana samassa paikassa juhlimassa ja hänestä tulee tuollainen ihan pelkän alkoholin voimin... Eilen saimme melkoisen riidan taas aikaiseksi asiasta. En jaksa tällaista... :( Ap
Hänellä alkoholigeeni joka aiheuttaa loppuelämän viina ongelmia.
Mitä mies sanoi nähtyään videon? Känniörvellys on ällöttävää. Juoda voi muutaman annoksen, mutta kun menee jalat alta ja oksennuksella sotketaan niin sitten on jo iljettävää eikä ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies sanoi nähtyään videon? Känniörvellys on ällöttävää. Juoda voi muutaman annoksen, mutta kun menee jalat alta ja oksennuksella sotketaan niin sitten on jo iljettävää eikä ole normaalia.
En ole vielä näyttänyt kun ollaan pidetty mykkäkoulua koko päivä.. Olen ihan samaa mieltä! Ap
Vierailija kirjoitti:
Olemme 23. Sitä ajattelee että tässä iässä on "normaalia", mutta ei tuo kovin aikuismaista tai kivaa käytöstä ole.. Kyllä sen verran pitäisi rajansa tietää..
Tosiaan siis yöllä puhui jotain aivan sekavia juttuja ja makasi sängyllä ja repi mattoa hokien "gaizi" ??
Ei ole normaalia, enkä jäis kyllä tuollaisen miehen kanssa loppuelämän suhteeseen. Itsekin olin kova menemään (joka vkl baarissa), mutta en vetänyt mitään örvellyskännejä eikä ystävänikään vaan järki pysyi päässä aina, kuten vieläkin.
Nyt se taas lähti johonkin, mitään ei olla tänään puhuttu.. Mä makaan kipeänä ja todella masentaa nyt vähän kaikki :( Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin hänestä videota kun hän repi mattoa ja hoki siansaksaa.. Ehkä toivottavasti nähtyään sen hän ymmärtäisi millaiseksi muuttuu juotuaan liikaa. Ap
Kuulostaa, että känni laukaisee jonkun esitys-moodin. Selvästi haluaa huomiota. Eihän normaali aikuinen mies noin käyttäydy, vaikka olisikin tuhannen päissään.
Alkoholi on vaarallinen aine, voimakas huumausaine. Eräs kaverini sekoaa, jos hän juo väkevää viinaa, puhuu sekavia ja pelottavia juttuja ja joskus näkee jotain hallusinaatioitakin joille höpisee ja huitoo käsillään. Nykyään ei koske väkeviin, ei ole moneen vuoteen niitä juonut. Olutta jos juo, niin tuota sekoamista ei tapahdu.
Et kai siivonnut niitä poikaystäväsi oksentamia oksennuksia pois? M34
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan, oli itse tänään siivonnut. Siihen en alentuisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että alkoholi on hermomyrkky. Ihmiset käyttäytyvät epänormaalisti sen vaikutuksen alaisina. Minusta on käsittämätöntä, että Suomen Valtio myy kansalaisilleen tällaista paskaa. Sit taas joku pilvi on maailman kauhein asia, mikä johtaa heti suonensisäisiin paskoihin... Just joo. Kymppitonni vetoa, että sun poikkis olis ollut ihan rento ja sivistynyt, jos olis tullu kotiin pilvessä.
Todennäköisesti olisi pysynyt kotona aloittajan seurana jos olisi sauhua poltellut. Ja ei tosiaankaan olisi sekoillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan, oli itse tänään siivonnut. Siihen en alentuisi. Ap
Hyvä! Äläkä alennu muissakaan asioissa. M34
Nyt on vaan niin kurja, yksinäinen ja petetty olo. Olisin halunnut lähteä tänään johonkin ulos ja saamaan ajatuksia muualle, mutta korkea kuume pakottaa jäämään sänkyyn ja vain murehtimaan yksin kaikkea :( En koe ansainneeni tällaista kohtelua.. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
20v. = Normi homma.
30v. = Huolestuttavaa.
40v. = Menetetty tapaus.
Ei oo kyllä normaalia eikä todellakaan hyväksyttävää käytöstä minkään ikäisiltä.
Mä kattelin tollasta suhdetta 5v. Tuhansia lupauksia muuttumisesta, mutta mitään ei koskaan tapahtunut... Onneksi lähdin, nykyisin täysin onnellinen ja suhteessa rajansa tuntevan miehen kanssa.
Ex-poikaystäväni oli myös samantyylinen örveltäjä. Aika usein homma meni yli, hän meni ihan sekaisin (puhui jotain siansaksaa), pissasi alleen, oksenteli, poti krapulaa viinaa haisten yms. Muuten fiksu tyyppi, että outoa sinänsä. Vieläkin muistan, miten paljon inhosin örvellystä ja ero oli hyvä päätös. Löytyy niin järkevämpiäkin miehiä. Tuossa on jo tarpeeksi syytä vaihtaa miestä, ellei itseä kännäily houkuta..
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään influenssa kahta viikkoa siten kestä, että kotona tuon ajan joutuu kökkimään.
On kuule täysin normaalia että infuenssa kestää 2 vko, jos tulee jälkitauti niin voi kestää paljon pidempäänkin. Influenssa kun on hieman rajumpi tauti kuin joku pelkkä nuha. Itse tosin olin kuukauden sairaana putkeen viimeksi kun sain flunssan, tuli nimittäin ensin poskiontelontulehdus ja sitten keuhkoputkentulehdus... Työnantaja tykkäsi...
Ollessanne molemmat selvinpäin, kerro hänen käytöksensä häiritsevän ja huolestuttavan sua. Kakaramaisen törttöilyn jatkuessa itse en ainakaan jäisi hetkeksikään kyseisenlaisen ihmisen kanssa parisuhteeseen.
Ite erosin samanlaisesta örveltäjästä. Hävetti se käytös ja pelotti lähteä yhdessä ulos, kun ei koskaan tiennyt millaset perseet vetää.
Juoppohulluuskohtaus. Myrkytystila.
Nyt o. Hyvä hetki saada jätkä havahtumaan tilaansa. Älä uhkaile, syyllistä, vaan kerrot huolesi.. jos ei tajua tehdä muutosta, niin lusikat jakoon.
Eihän käytä mitään bilehuumeita? Tuo sekoilu kuulostaisi myös pilvenpoltto + alkoholi -yhdistelmältä. Oli miten oli, huolestuttavalta ja inhottavalta tuo silti kuulostaa... Alkaisi ehkä olla aika jo todella vaatia muutosta tai sanoa heipat, jos tuo ei ole millaista elämää tahdot elää.