Cittarissa eikä Prismassa suklaata eikä leluja alessa tänään
Näin meillä Helsingissä. Isot suklaakonvehtipinot kasattiin jo aattona juuri ennen sulkemisaikaa pois, eivät tulleet aleen missään vaiheessa. Varmaan menivät varastoon ja ne otetaan esille ens jouluna. Säästöä, kun ei myydä edes alella?
Myös lelut molemmissa paikoissa täyteen hintaan, viety pois myymättä jääneet isot legopinot käytäviltä, ei oltu laitettu hyllyynkään. Kaikki legot siis molemmissa paikoissa täyteen hintaan, yksikään pakkaus ei alessa.
Mites teillä päin?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa todellakin, kuinka monta laatikkoa harjavallan satalinnaan on kannettu. Vituttaa pelkkä ajatus makoilevasta pakoloisesta rasia kyljessään.
Mites toi niinku oma joulu meni? vituix arvelen :)
Jumbon Prismassa oli ainakin joulusuklaat puoleen hintaan.
Oli kyllä hyllyt tyhjinä.
Suklaissa ei päiväykset riitä ensi vuoteen :-D
Katsokaapa muutes k-citymarket Itäkeskuksen hillitön videopätkä siitä mitä suklaille tapahtui aattona!
Kävin tänään S-marketissa ja K-supermarketissa, ei mitään suklaatarjouksia. Mutta norjalainen lohi oli vain 4,95 €/kg K-superissa. Rohmusin itselleni myös tarjouslohta Smarketista ennen joulua 3,95 €/kg hintaan. Sikamaisesti myivät Smarketissa norjalaista lohta hintaan 9 €/kg pari päivää ennen joulua, ja K-supermarketissa hintaan 10 €/kg. En ostanut, koska hinta oli TÄYSIN pöyristyttävä. Nyt sain itselleni alle puoleen hintaan edullista lohta, ja rohmusin myös tänään itselleni uutta tuoretta norjalaista lohta PUOLEEN HINTAAN.
T. Lidl-mies!
joo kävin tänään Prismassa vain sen vuoksi, että olisi ollut konvehdit alessa. MUTTA EI OLLUT!
Vierailija kirjoitti:
Olisin minäkin rohmunnut jos olisin voinut! Suomalaiset suklaat nyt vaan on maailman parhaita. Asun Saksassa ja täällä kaupat oli tänäänkin kiinni, sulkeutui 24.12. kello 13 ja siitä asti on ollut kiinni, huomenna maanantaina on taas auki. Mutta ei täällä ole hyviä suklaita joten ei kannata mennä rohmuamaan vaikka olisi alessa.
Suomessa olisin kyllä rohmunnut ja ymmärrän kaikkia videon tyyppejä ja olen heille kateellinen!
t. Saksamamma
Mua kiinnostaa todellakin, kuinka monta laatikkoa harjavallan satalinnaan on kannettu. Vituttaa pelkkä ajatus makoilevasta pakoloisesta rasia kyljessään.