Vierailija

Haluaisin alkaa hauduttelemaan, mistä löytyisi vähän käytetty aromipesä?

Kommentit (8)

Vierailija

Eikös enemmän ja vähemmän käytettyä aromipesää ole tarjolla näin joulun pyhien jälkeen vähän joka taksitolpalla? Ei kun valkkaat sopivimman ja alat hauduttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä haluan kans sellasen ja kunnon majavalla.

No riistaa kai sekin, mutta aika erikoista kyllä. Millä tavalla käsittelet majavan ennen kuin se on valmista pantavaksi pöytään?

Majavaa mä metsästän

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan kans sellasen ja kunnon majavalla.

No riistaa kai sekin, mutta aika erikoista kyllä. Millä tavalla käsittelet majavan ennen kuin se on valmista pantavaksi pöytään?

Majava on pöydällä pantavaa suoraan rämeestä tuotuna, siis märkänä. Nostetaan häntä ruokalapuksi ja käydään nauttimaan. Majava ei sen kummempia esivalmisteluja kaipaa. Turha hifistely vaan pilaa majavan aromipesän.

Vierailija

Talven pakkaskausi on käytetyn aromipesän etsijälle melkoinen haaste. Sanoisin, että hyvää on ihan mahdotonta löytää. Paras aika käytetyn aromipesän löytämiseen on kesähelteillä festaripaikkojen ympäristössä. Sunnuntai iltana festarialueen parkkipaikalla kannattaa napata mukaansa sellainen rehevämpi nahkahousuihin verhottu aromipesä tai pari. Myös suviseuroista todella paljon käytettyjä aromipesiä löytyy helposti.

Huolto-ohjeeksi aromipesälle riittää kova käyttö ja riittävästi sidukkaa käytön väliaikoina. Saunaan ei hyvää aromipesää kannata viedä missään tapauksessa. Se on varma tapa pilata aromit.

Vierailija

Luulen että etsivä kyllä löytää. Lämmityskausi on käynnistynyt ja tuuletus vähentynyt joten epäilen että keskikaljalla marinoitu dingo aikakauden rämis voi käydä pyydykseen hanakastikkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat