Vaimo on alkanut kiristämään seksillä
Vaimo alkanut kiristämään seksillä ja haluaa kontrolloida kaikkea. Hän vaatii koko ajan enemmän ja enemmän huomiota ja hänen viihdyttämistään, mutta ei kerro mitä haluaa vaan se pitää osata arvata.
Jos en tiedä, niin hän loukkaantuu ja sanoo, että
>voitkin varmasti olla kuun loppuun ilman seksiä sitten
Kun kysyn mikä on nyt hätänä, niin vastaa, että
>niin mikäköhän, mieti vähän
Ja uhriutuu kaikesta, on kateellinen esim mun työmenestyksestä jne. Esim kun tein hyvän diilin töissä ja sain siitä huomion, niin käänsi senkin itseensä, että
>joo onnea vaan, milloinkahan joku muistaisi mut
Ihan hiton rasittavaa! Sitten kun sanon, että menen kavereiden kanssa biljardia pelailee, niin sanoo, että
>haloo, mitä mä teen sillä aikaa? Yksinkö vaan jätät niin kuin jonkun koiran
Sitten on jatkuvasti piiloagressiivinen ja kun sanon jotain mitä tarvitsen tai haluan, niin
>no jos se merkkaa sulle enemmän kuin meidän yhteinen talous niin pakko kai se sitten on
Miten tästä kentästä pääsee eteenpäin?
Kommentit (12)
Kuulostaa ex-mieheltäni. Kiristi myös seksillä. Lopuksi sitä ei ollut enää 5 viimeiseen vuoteen.
Trollikoulun alaluokilla pyöritään.
Millä muullakaan nainen kiristäisi?
Nyt äkkiä karkuun!!
Yllätysero tekisi tuolle mammalle oikein hyvää! Pakkaa tavarat ja häivy yön pimeyteen!
Tuntuu että aivan lapsellinen on vaimosi, aikuinen ihminen.
Tuo ei kävisi monessa huushollissa, sinuna alkaisin miettiä mitä haluat
elämältä. On ihmisiä jotka ei ole ilkeitä, ilkeyttähän tuo on.
Jos ei ole lapsia, keräisin kamppeeni ja häipyisin nokka kohti uutta.
Jos rupeaa seksillä kiristämään, niin ilmoita vaan että makuuhuoneessa on seksiä 10 minuutin päästä ja kysy tuleeko mukaan. Jos ei tule, niin hoidat sitten itsesi. Toimii sukupuolista riippumatta.
Menee tehot kiristämisestä.
Miten kauan olette olleet yhdessä? Siis hän ei ole aina ollut tuommoinen vaan viime aikoina käytös alkanut mennä tuollaiseksi? Kuulostaa tosi rasittavalta, nalkuttaja on tullut hänestä, negatiivinen.
Vakavan keskustelun paikka teillä. Pitemmän päälle ei kyllä tämä kommunikointityyli toimi. Harva mies kestäisi ja edes yrittäisi.
*tirsk*
Ala itse samanlaiseksi.