Kohta klo 23 tää hauskuus loppuu taas
Aina sama juttu. Yyhyy. :'(
Kyllä minä nyt mieleni pahoitan.
Kommentit (11)
Kohta hetki jo lyö,
kaik' män on jo,
ajan jo syö,
Oho
En ees vuomanny, että kohta loppuu taas av.
Kiitos kaikesta, tapaamme tuonpuoleisessa.
Yllätyskyykky!
Haa, etpäs arvannut. =o))
Ei palstailu ole ollut äärettömyyksiin menneen moderoinnin vuoksi hauskaa enää pitkään aikaan.
Ketjuja voi onneksi jemmailla, joka viestiä varten vaan oma välilehti :D
No, tänään en jaksa enempää.
Tää on kyllä ihan sanonko mistä.
Just kun pidot paranee, niin ovet menee kiinni. Typerää.
Hih hih täällä ollaan edelleen. Itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Aina sama juttu. Yyhyy. :'(
Kyllä minä nyt mieleni pahoitan.
Ei se kyllä loppunut. Kello on 0300 ja edelleen voi kirjoittaa.
Vielä jaksaa, jaksaa